De kletsmama's van januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dreamz3, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ norii op de verpakking van jbp meel staat 1 a 2 schepjes per 100ml. Vandaar. Fynn zit nu in maat 62.

@ Lizzy ga zeker een foto maken! Maar een tattoo ring met namen is ook mooi! Was gezellig op het werk. Gesprek met manager ging goed, ze ging akkoord met wat ik wilde. O, ja als je weer Hollandse pot eet kom ik aanschuiven!

@ lovely zwemmen was zeer geslaagd. Yara heeft enorm genoten. Logeren ging ook goed. maar was blij dat mijn mannetje weer thuis was. Had wel inspraak in de jurkjes. Maar heb me stil gehouden. Het is hun dag en als ze dit graag willen dab moet dat maar kunnen. Het is gelukkig maar voor 1 dag hihi.

Hier alles goed. Ga morgen een nieuwe auto kopen, onwijs veel zin in!

Allen slaap lekker!

2. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Wat voor auto ga je kopen Mandy? Hier hebben we 2 auto's dat is wel fijn. ML heeft een grote bus van zijn werk, waar hij zowel zakelijk als prive mee kan rijden. Net een jaar oud. Ikzelf heb een ford focus.
    En jullie dames??

Een tattoo ring is ook wel een ideetje. Ben nog steeds aan het twijfelen of ik het ga doen. Eerst maar eens de foto van Mandy afwachten. ;) De 15e ging je toch? Hihi dan ben ik jarig :p

Vannacht was madam om 4.00 wakker. Had gisteren al een vermoeden dat ze vannacht wel eens zou kunnen komen. En jawel, daar was ze dan, lekker vroeg dus!
    Sinds afgelopen weekend heb ik het idee dat ze wat meer wil qua voeding. Dus daar ga ik eens goed opletten en evt de voedingen aanpassen. BV wil ik toch langzamerhand gaan afbouwen.. als ik dadelijk weer aan het werk ga krijgt Lina volledige KV.
    Nu krijgt Lina nog drie keer de borst, en 's avonds 2 flessen 170 cc.

Fijne dag allemaal xx

3. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    leuk een nieuwe auto. Mijn lief had altijd een auto van de zaak en ik een kleine auto hundai getz. Hij heeft nu een andere baan omdat het vorige bedrijf waar hij werkte falliet is gegaan. gelukkig kreeg hij werk maar veel minder salaris en eerst geen auto.. nu wel een kleintje een volkswagen golf maar die rijden we nu niet prive.. is toch btje klein. We hebben daarom sinds december een Citroen Picasso daar past tenminste een kinderwagen en twee autostoelen in. Zit ook een schuifdak in dat is zoooo lekker alles het zonnetje schijnt!

@lovely Wat gaat dat goed met Lina nog 3 x de borst fijn joh! Hier drinkt Dieke nog steeds 6 voedingen en komt ze altijd tussen 4 en 5.. hoopte dat we ook een keer lange nachten konden gaan maken.

Ik heb zo controle in het ZH bij de Gyn. Moet ik niet naar mijn eigen ZH maar die in een andere plaats lekker suf dat is dus wel minstens 45 min onderweg met twee kids onder de slaaptijd van Reza niet zo tof dus.

Mandy eet je niet zo vaak hollandse pot dan? haha Heb voor vandaag nog geen inspiratie.. er liggen nog slavinken en een zak met ilatiaansegroenten maar dat is geen combi.. straks maar ff naar de AH iemand nog tips?

4. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @auto's: hier ook 2 auto's! :D
    Ik rijd in onze Ford Mondeo (2004) en ML rijdt in onze Ford Focus (2005) het was wel even wennen toen de leaseauto van ML eruit ging, ivm wisselen van baan, maar we hebben er een mooie andere auto voor bijgekocht, dus helemaal happy :D

@Mandy: wat voor auto is het geworden????

5. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Leuke auto Mandy! (gezien op FB) ;)

Zo net gtst gekeken, ik heb echt zo'n hekel aan Anton! Bah!

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @XLovely: idd Anton! BAH! Kan daar echt niet tegen! Smeerkees! :(

@Hier: Ties heeft vandaag een dip-dagje gehad, ofja eigenlijk nog een beetje. Veel huilen en veel spugen.. Maargoed, hij slaapt inmiddels en krijg om 22.15zijn laatste flesje. Daarna lekker badderen en dan slapen tot morgenvroeg (hoop ik) :D

Weer even 2 fototjes posten, ben benieuwd naar jullie ukkies!!
    Bekijk bijlage 228595
    Bekijk bijlage 228596

7. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Oei net gtst gemist waren ff naar de IKEA. Morgen ff uitzending gemist kijken:) idd oh oh die anton.

Te leuke foto's weer Norii. Zal ook ff weer kiekjes plaatsen.

Ik heb ook facebook dus wie me wil toevoegen Laat maar weten.

Hier op nacontrole geweest stelde niks voor. Hij heeft de wond niet bekeken alleen kort praatje..over baarmoeder die toch wel erg dun is geworden maar mag wel evt. Zwanger worden dan ook keizersnede..nou nu ff niet dacht ik zo Haha.
    En hij vroeg naar anticonceptie dus ik zei dat mirena echt drama was zegt hij ja logisch met jouw baarmoeder..oké mooie boel. Dus ga denk ik voor implanon ofzo.. moet nog ff Google op!
    Wat gebruiken jullie?
    Goede nacht .O ja ..Sam waar ben je??niks voor Jou zo lange stilte

8. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Leuke foto's Norii! Vandaag een foto geplaatst op Fb, ik zet hier geen foto's (meer) neer! Die dipdagen horen er helaas bij!

Lizzy was is jouw echte naam? Anders pb me maar even dan voeg ik je toe op fb!

Ik gebruik geen anticonceptie, wij raken sowiezo niet op de natuurlijke manier zwanger!

Hier dalijk Lina's laatste flesje en dan slaapt ze weer tot morgenvroeg! Wat hebben we het toch goed :)

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hier weer de 'normale' pil als anticonceptie. de pil-bij-bv is niet meer nodig, gezien ik geen bv meer geef :p

@XLovely: niet op de natuurlijke manier zwanger?? :O heb ik iets gemist? Had foto's idd gezien op FB! Leuk!! En ze wordt al een hele meid hè?! Jeetje wat gaat het toch snel..

@MissLizzy: heb ik jou al op FB? anders zal ik je even PB-en :)

@All: lachen jullie beebjes ook al zoveel? Ties lacht heel wat af, tussen het gebrabbel door. Echt té gezellig! :D

10. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Meiden ik had jullie al x bericht gestuurd mer echte naam..is dat niet aangekomen? Ben niet zo handig op deze site. Zal srtx nog poging doen.
    Hier vannacht om 3.45 en nu om 6.45uur flessentijd..ga vanmiddag nog ff snurken denk ik want ben mega verkouden bleh
    En ff langs t werk vandaag..ook ff buurten en vragen hoe ik ouderschapverlof regel

Fijne dag iedereen

11. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Lizzy; nee niets ontvangen!

Nori; ja ze groeit hard! En ze begint nu steeds meer te lachen, weliswaar zonder geluid maar het is zoiets leuks! :)

Nee wij raken niet op de natuurlijke manier zwanger, ik ben d.m.v. hormonen spuiten zwanger geraakt. Vanuit mezelf krijg ik dus geen eisprong. Ik krijg wel eitjes, maar blijven te klein om uit zichzelf te springen. Wij zijn ook een jaar en 4 maanden bezig geweest om zwanger te raken.... dus zodoende ;)

12. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hoi,

We hebben een opel meriva gekocht. Hij rijdt lekker. Zit al jaren vast aan het merk Renault, had ook niet verwacht dat ik over zou stappen naar een ander merk. Maar ben super blij.

Fynn lacht ook veel. Als ik hem tegen mijn benen aan heb zitten en hij mijn vinger vast heeft probeerd hij zich tot zitten te trekken. Echt grappig om te zien.

Zijn momenteel druk bezig met een goed asiel te vinden voor onze poezen, yara blijkt allergisch te zijn. Kan er niet bij dat ze weg moeten, maar goed mijn dochter is belangrijker. Alleen heb je overal te maken met wachtlijsten. Dus voorlopig heeft yara er nog even last van.

Lizzy, doe inderdaad maar ff pb en ofzo. Kan ik je ook toevoegen op fb.

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @misslizzy: nee, niets ontvangen??

@XLovely: oei, dat wist ik niet! Maar heerlijk toch dat je na een dik jaar een prachtige meid rijker bent? :D lang leve de medische ontwikkelingen!

@Mandy: fijn hoor, een grote gezinswagen. Kan alle rommel mee! Haha :D
    Vervelend van de allergie van Yara.. sneu hè dat je dan moet kiezen tussen je beestjes en je kindje? :(

@hier: Ties heeft gisteren behoorlijk last gehad van een regeldag. Veel gehuild en gespuugd, vandaag is alles weer normaal. Jeej! Vanmiddag even lekker gewinkeld met mn kleine vriendje en natuurlijk weer wat voor m gekocht. Het past m nog lang niet, maar dat komt vanzelf!

Fijne avond allemaal!!

14. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    mandy wat vervelend dat de katten weg moeten.Tjee dat zo'n asiel zo vol zit niet normaal eigenlijk.

lovely wat fijn dat jullie na zo'n lange tijd en medische molen toch een mooi kleintje hebben mogen krijgen.

Norii oei lekker dagje gister voor jou met Ties NOT! gelukkig dat het nu voorbij is.

Dieke is vandaag echt een voorbeeldige baby geweest op mijn werk ze lachte naar iedereen.. zo schattig.. helaas net wel weer twee uur gekrijst dus nu hoppa de fles er weer in.. ga zo die film de gelukkige huisvrouw kijken.. dat wordt vast weer mee brullen. Kijken jullie ook?

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ miss lizzy hihi wat leuk dat ze gig lachen op je werk:D
    En ja ik kijk ook...jeetje... Als je dn dt arme kindje ziet huilen en ze m dan alsnog in die doos legt... Mn hart brak de eerste keer dat ik m zag maar nu nog veel meer.. Is toch anders ineens als je zelf wen kindje heb

@mandy gefeliciteerd met de nieuwe auto!:D
    En het is bijna de 15e spannend!! Ben nieuwsgierig haha

@ norii balen zeg gister je dagje met ties maar gelukkig is alles weer goed!:D
    Haha ik koop ook altijd wel ff wat voor bentley als ik ergens op pad ben :p

@ lovely... Weet ff niet meer wat voor spannend jij heb ga ff lezen haha....

Joh ik wist ook niet dat het bij jullie noet vanzelf gaat.. Wat vervelend!
    Maar je heb gelukkig nu wel een geweldig kindje:D
    En wie weet ben je straks wel ineens zwanger.. Hoor je vaker toch dat mensen medische hulp nodig hebben en dan ineens de keer erna poef! Zwanger :)
    Zouden jullie nog wel een 2e willen?

Ik ben trouwens gewoon alweer 2 maanden aan de pil.. Al ben ik m vaak vereten... Pff na een jaar de pil niet geslikt te hebben is t ff wennen:)

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Omg....
    Ik kijk de film(gelukkige huisvrouw)
    En die bevalling... Dat ze m in de doos stopt...

Gadver... Ik krijg helemaal een paniek gevoel over me heen....:$
    Moet ook echt huilen enzo :(

17. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Jaaa sam heavy hè...ik zit ook met een.brok in mijn keel te kijken..al voor de derde x en toch snif snif..hormonen Haha

Toen Dieke zo huilde en ik amper sliep had ik een dag dat ik tegen jeroen zei neem.ze maar mee ik wil dit niet..zoiets ik zag dat hij schrok..dus ik ook huilen..was even op..maar snap nu wel.dat t een dun draadje is dat iemand gek wordt..bizar en eng hè

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja ik heb m ook al een keer gezien... Een jaar geleden ofzo...

Maar nu brrrr aan de ene kant vind ik t maar niks maar kan ook noet stoppen met kijken...

Ow echt waar... Jeetjw schrok je toen?
    Of meende je het niet?

Soms ben ik ook wel eens bang dt ik m niet leuk genoeg vind ofzo...
    Terwijl ik vind m heeeeel leuk!:D

Maar soms dan kan ik me stiekem wel een beetje irriteren als ie huilt ofzo...
    En word daar heeeeeel onzeker van...

Misschien dat de film daarom extra zwaar valt..

Dit gezegd te hebben...
    Vinden jullie me nou beetje raar?:(

19. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Nee je bent niet raar ik herken t wel. Als ze so huilen ben je soms radeloos of geïrriteerd..als je t maar van jezelf herkent en t niet altijd is..zijn we gezond toch!

Nou nu ff de fles geven en dan snurken..zo fijn..ik verlang naar mijn bed hihi

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm okee nou das een geruststelling :)

Hihi ik ga mn kleine man ook maar even wakker maken voor eeen fles..
    Wou m eerst laten slapen en kijken wat er gebeurt... Maaar hij heeft allren zn romper aan nu... Dus das een beetje koud zo vannacht

Deel Deze Pagina