Nicky heeft het er van genomen hij heeft uitgeslapen tot half 8 dus ouwetijd half 9, alleen er vanacht 2x uitgeweest hij lag heel hard te brullen ik denk dat er tandjes doorkomen.
deborah nieuwe tijd gister om 23:00 uur gevoed en om half drie even wakker, maar doorgeslapen tot 5:30! hier dus een super trotse mama (en papa!)
Caitlin was ook om 8.30 nieuwe tijd wakker , maar dat vermoeden had ik al morgen kan ik beter zeggen hoe ze het gedaan heeft met omschakelen verder heeft ze er niet zoveel erg in na mijn idee
volgens mij heeft mijn zoontje nu pas door dat de klok terug gezet is, normaal geven we hem zijn laatste fles zo rond 10 uur, en nu is ie inderdaad zo hard aan het huilen van de honger. Moet ik hem nu wel zijn flesje maar geven, of proberen te rekken (wat denk ik echt niet zal lukken) liefs,misspuma
ik zal gewoon zijn flesje geven. In de loop van de week komt hij wel weer in het ritme te zitten. Lynn had vandaag ook eerder honger. Morgen zien we wel weer verder
Yassir heeft gisteren nacht voor het eerst geen nachtvoeding hij sliep netjes door tot 6:30. Hele prestatie \/ voor Yassir, want hij krijgt/kreeg nog steeds tussen 01:00 -02:00 uur zijn laatste flesje. Ben benieuwd wat ie vandaag doet!
Thomas heeft het helaas niet zo goed gedaan. Hij kwam gisteren om 4.00 uur (oude tijd 5.00 uur) en vanacht zelfs om 3.30 uur En dat terwijl hij af en toe ook al doorsliep. Ik heb waarschijnlijk de pech dat hij ook in zijn sprongetje zit (heb een sprongmelding gekregen zaterdag.....) en daardoor dus al slechter kan slapen. Nu maar hopen dat het van korte duur is.
Lynn kwam vanmorgen gewoon weer om 06.00 uur. Ik had gister waarschijnlijk een gelukje dat ze 8 uur achter elkaar sliep. Maar ja het begin is er! Ik had meer last met de voeding door het veranderde tijdstip dan met slapen. Lynn had eerder honger dan normaal
Silvester kwam normaal gesproken iedere ochtend om 8 uur (zelfs als hij om 7 uur nog gegeten had) en nu is die uk om 7 uur gekomen. Ik denk dat dat zijn nieuwe tijd gaat worden, schuift alles een uurtje op.........
Sem is zondag om 7 uur nieuwe tijd wakker geworden en vanmorgen om 6 uur dus weer in zijn ritme geloof ik. Alleen op de dag komt hij soms eerder voor zijn flesje en dan rekken wij de tijd maar een beetje!
Ik vind het toch heel erg knap dat er een hoop mama's aangeven het flesje of de borst te kunnen rekken ivm de nieuwe tijd. Ik heb het ook met onze uk geprobeerd, maar dan is het echt krijsen. Als hij wakker is wil hij eten, en niet een kwartier of een half uur later.. Hoe doen jullie dat dan?
@-Qwizzle: Wij proberen het te rekken door even met hem te knuffelen of hem in bad te doen, met een badje ben je toch al snel een half uurtje verder , en onze knul vind het heerlijk om in bad te liggen, dus dan huilt hij niet meer. En ik heb hem gisteren toch maar zijn flesje gegeven hoor, heb hem nog wel in bad gedaan dus was een half uurtje later geworden, en wat had meneer een honger zeg.... Vannacht ging het trouwens goed, hij kwam maar 1x om 3 uur (dat doe ie normaal ook) liefs, misspuma
hihi sem slaap nog gewoon door en we laten hem lekker liggen en als hij eeder komt gewoon een flesje geven. Maar blijft hij tot de gewenste tijd liggen, maak ik hem wakker en geef alsnog zijn fles. Hier dus geen probleem, maar dat geld niet voor ieder kindje!
Als Silvester echt honger heeft en ik de hem ik badje, kan hij er niet van genieten en huilt hij de hele tijd, dus dat is voor mij helaas geen oplossing....... en knuffelen, tsja, na 5 minuten houd hij dat ook voor gezien. Hij houdt gewoon heel erg van eten denk ik
@-Qwizzle: Dat zal het zijn gewoon een mannetje met honger. Gelukkig is Keano al snel tevreden als hij in bad of samen met papa of mama onder de douche mag dus zo kunnen we het wel een beetje rekken, maar soms heeft het ook absoluut geen zin...dus dan geven we toe aan zijn honger en krijgt hij natuurlijk gewoon zijn flesje, pech dan dat het iets eerder als "normaal" is. liefs, misspuma