de klok gaat terug

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chacha, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Weet je wat ook zo "grappig" is, zijn biologische wekker staat gewoon afgesteld op 8 uur oude tijd. Het maakt niet uit of hij nu om half 6 's morgens of om kwart over 7 te eten krijgt, om 8 uur is hij gewoon wakker en wil hij uit zijn bedje. Zijn er meer beebs die er ook zo over denken?!

2. esmeeo

esmeeo Lid

4 okt 2006
    28
    0
    0
    Dit heeft Thomas de laatste week 's avonds en 's nachts. Hij wordt om 23.00 uur wakker - wil dan een fles en ook wordt hij om 4.00 uur wakker. Niet dat hij dan honger heeft, hij meld zich dan gewoon.
    Soms valt hij dan weer in slaap (na een poosje pruttelen), maar soms gaat dat pruttelen over in huilen en dan wil hij zijn flesje.

En met het rekken van tijd voor een flesje. Dat lukt me eventjes met een speentje of met het sabbelen op mijn vinger. Maar ook absoluut niet langer dan een half uur...

3. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Haha, ja dat heeft Stijn ook, of ie nou om 5.00,6.00 of 7.00 zijn eerste fles heeft gehad, rond 7.45 wil ie uit bed, bij ons liggen, maar het liefst naar beneden in de wipstoel. Die staat namelijk op tafel en kan ie mooi naar de bewegende bomen kijken :)

xxx

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ons mannetje had om half 7 gedronken en je raadt het natuurlijk al, op iets over 7 was ie klaar wakker......... Ach ja, kan ik dalijk als ie weer op zijn bedje ligt, beneden opruimen voordat de visite komt!

Deel Deze Pagina