Aiden is altijd om 0615 uur wakker. Zo nu ook, al was het nu dus 0515 uur. Gelukkig ging hij na die tijd wel weer slapen. Sterker nog, hij is net pas weer wakker geworden. Finley was om 0630 uur nieuwe tijd wakker.
haha ja ik ben het ook gewend. Vroeg opstaan en dan al vanalles doen voordat de oudste naar school moet. Heb ik de rest van de dag tijd voor leuke dingen!
Nee hoor, er zijn toch genoeg mensen die om die tijd opstaan? Ik vind het ook niet vroeg, vind het heerlijk.
Hier was de 1ste al om 4:45 wakker en had hem nog wel een uur later naar bed gedaaan hij is nu ook niet tegenieten
Wij hanteren vandaag nog de oude tijd.Gaan straks bij schoonouders op visite en kpmen gewoon een uurtje vroeger haha Als de kinderen vanavond op bed liggen gaat die een uur terug en hebben we een lange avond voor onszelf. Van mij mogen ze het ook afschaffen.
Ah ik heb mijn dochter bik mij in bed gelegd, dan slaapt ze doorgaans langer. Vandaag om 630 nieuwe tijd wakker ipv 530 waar ik bang voor was
Hier slaapt ze ook nog. Ik zelf ben wel wakker de kleine dame vond het wel tijd voor ochtend gymnastiek
Ik heb mazzel gehad met Beer. Vorige keer was hij ook op een normale tijd wakker. Vandaag ook, 7.15, best netjes vind ik vanaf 19.30 gisteren avond.
Ha.ha. Uur langer slapen. Wat een grap. Normaal slaapt m'n ventje van 7-11 en 11:30-8. Vannacht? 7-9,10-12, 12:30-1, 1-4, 4:30-6, klaar wakker tot nu. Moehoeeee
Vorig jaar werkte het hier prima door mijn dochter een uurtje later naar bed te brengen, maar dit keer niet. 20.30 oude tijd naar bed, 6.30 nieuwe tijd wakker. Op zich een prima nacht, maar ik had er zelf enorm last van Ik werd ergens tegen 5u nieuwe tijd wakker en dat is niet leuk. Dat van de zomertijd snap ik wel, zoals het hier uitgelegd staat. Maar waarom laten we die tijd dan niet zo? Dan verandert er toch niets? Nu gaat de klok een uur terug, is het 's avonds eerder donker en dus gaan de lichten eerder aan en dus kost ons dat meer geld. Zomertijd prima, maar hou dat dan zo, dat gedoe met die klok . En daarbij is het helemaal niet goed om 2x per jaar de biologische klok volledig door de war te schoppen, ook al is het slechts een uurtje, sommigen kunnen daar behoorlijk last van hebben!
Hier twee slaapkoppen. (net als hun mama ) Ze lagen om 19u oude tijd in bed en werden vanochtend pas om 7:45u en 8u nieuwe tyd wakker.
Ze zeiden hier ook al tegen me, gewoon een paar dagen eerder beginnen met een uurtje later naar bed, nou als ik dat doe is ze helemaal over de fles en word ze waarschijnlijk midden in de nacht wakker, dat heb ik er niet voor over zeg maar. Gewoon het verzetten van die klok afschaffen inderdaad.
Jeeh, hier voor het eerst in 4 jaar een redelijke ovegang gehad. Ze werden beiden pas na 6 uur nieuwe tijd wakker! Maar ik vind het ook vreselijk die stomme klok verzetten. Vanaf nu gewoon afschaffen.
Ik merk het niet eens. Ja een uur eerder uit bed als je erbij stil staat maar ik had dat alleen door omdat ik de klok een uur moest terug zetten. Jammer dat je geen geld aan overdrijven kan verdienen anders had je binnen geweest.
Heb jij kinderen? Want die van mij zijn echt een paar dagen van slag hoor. Ik snap TS wel........ Vind jouw reactie wat aanvallend, niet nodig!
@Carebear ik vind het ook verschrikkelijk de oudste is al vanaf 4:45 wakker en moet nog werken vandaag ben nou niet echt fit tenoemen ik vind jou reactie een beetje vreemd