Ik heb mijn zoontje gisterenavond wat later op bed gelegd en vanochtend 08.15 nieuwe tijd opgestaan en om 9 uur aan t ontbijt. Lekker rustig aan dus. We merken hier helemaal niks van dat uurtje.
Hier gewone nacht... kwart voor 7 naar bed.. en om 6 uur nieuwe tijd was ze wakker, en anders is ze altijd half 7/7 uur wakker.. maar ja, ik slaap gewoon door tot 8 uur hoor haha, ik haal haar pas uit bed rond half 9, geen problemen mee.
Hier ook al om half 5 klaarwakker .. Ondertussen wel weer allebei al een uur of 2 bijgeslapen had om 7 u alles al gedaan heerlijk.. Nog een ro dje met de hond en dan kan ik ff de bank op krijg eind van de middag pas visite..
Sorry, dat woord zit er standaard in bij me, grafweer, grafklok, grafhumeur... Niets persoonlijks of onrespectvol..
Daar liep ik vanmiddag ook tegenaan. Om 12.15 was meneer in diepe slaap, en iets na 13.00 weer wakker. Heb zo t vermoeden dat ie vanavond om 19.00 al plat zal liggen. We zien t wel....
Ik ben vanaf woensdag al begonnen met tijd smokkelen. Hij is erg van de klok dus was benieuwd hoe het zou gaan. Gisteren zijn laatste fles en bedtijd een uur gerekt met spelen en een keertje extra douchen, en hij was vrolijk drie kwartier later wakker dan anders. Eten is mee geschoven. Ik heb er zelf meestal wat moeite mee, maar ben van schrik ook meteen op regel
Hier nergens last van. Snap ook die ophef nooit zo, behalve als je nachtdienst hebt en een uur voor niks werkt.
Of niet zo'n langslaper bent en dus megavroeg je bed uit en honger. Dan moet je lijf echt even wennen kan ik je vertellen. Manlief hier maft gewoon een uurtje langer en heeft nergens last van
Met wintertijd slaap je een uur langer hoor.. Hoezo heb je dan meer honger dan anders? En hoezo ga je er dan vroeger uit dan anders?
Ik ben altijd blij als het weer wintertijd is. De hele dag denken ow, het is nog vroeg. En wintertijd is ook de echte tijd, dus ik voel me daar ook veel beter bij. Zomertijd, die mogen ze van mij wel afschaffen. Totaal nutteloos blijkt al jaren uit onderzoek. En het duurt bij mij weeeeken voordat ik daar aan gewend ben.
Dochterlief staat in het weekend altijd om 8uur op, vanmorgen was dat dus 7uur. Maar...ze keek op de klok, zag dat het pas 7uur was en kroop weer terug in bed. Om een uur later gewoon weer op te staan. Nog nooit wat met haar gemerkt van de zomer- of wintertijd, zelf ook geen last van.
Vind het wel lekker. Was al een tijd van plan om de bedtijden van de jongste te vervroegen. ze gaat in feb naar school en wil dat ze eerder naar bed gaat dan 20.00 uur. Nu dus vandaag gaat ze om 19.00 uur volgens haar klok idd is het dan 20.00 uur. Vind het dus wel ideaal om het even te veranderen. Met een uur voor uit heb ik vaak meer problemen haha. En dat uurtje langer slapen met een zieke dochter vannacht ben ik vanmorgen om 6 uur pas gaan slapen. Lat nam het toen verder over en heb geslapen tot 10 uur. Kom wat slaap te kort dus vandaag.
Haha je lijkt mij wel! Ik had ze om 11 uur al in de potten zitten Ook 5 kilotrouwens....heerlijk die herfst