De klok verzetten, grrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Ytest, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Hier trouwens ook geen probleem met de kinderen. Gewoonlijk zijn ze om 6 uur wakker, nu om 5 uur. Maar dat is met 2 dagen ook wel afgelopen.

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Nou wij zijn allemaal uit ons ritme ;) het begon goed 645 nieuwe tijd werd meneertje wakker, om vervolgens om. 10u moe te zijn en heeft hij 2u geslapen :( Om 16u begon ik honger te krijgen, vriend ook en zelfs kleine meneer liep al naar de keuken de pannen la open te trekken :D dus nu zitten we gegeten gedoucht en klaar voor bed en het is pas 18u...

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wij zijn ook uit ons ritme, al gegeten om 4 uur omdat we zoveel trek hadden. Nu zitten we elke keer op de klok te kijken om ons vervolgens te verbazen dat het nog maar zo vroeg is :p

4. Alf

Alf Niet meer actief

Wacht ff, nu snap ik mezelf ook niet meer.. :D

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik moet er ook altijd even aan wennen, maar dat duurt meestal niet lang :p Heb gelukkig niet zoveel klokken om te verzetten dus dat is de moeite ook niet.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #86 Ytest, 27 okt 2013
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
    Heb er nu echt wel last van.. Omdat ik het vanochtend niet door had, en dus veelste vroeg opstond heb ik nu het idee dat het al half 10 is ofzo..

7. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat heb ik sowieso als ik te vroeg op sta :p Moet altijd verplicht een middagdutje doen anders haal ik de avond niet ;) Heb ik al mijn hele leven dus zal ook wel niet veranderen, haha!

Maar het is wel vervelend als je zo uit je doen bent door een uur tijd verschil ;)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dat middagtukje, dat heb ik dus ook! En dan lees ik sommige dames die om 6 uur opstaan en de hele dag doortrekken, ik kan dat ook niet hoor! In de middag kak ik in.. Lukt dat niet, dan kun je me na het avondeten/badderen/voeden opvegen!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar hoe laat sta je normaal gezien op dan?

10. Alf

Alf Niet meer actief

Oke, wat ik bedoelde..(het klopte wel, maar moest er zelf ook even over denken, haha)

Ik ben geen uitslaper, nooit gekund. Dus als ik om 8uur naast mijn bed sta is het de ochtend van wintertijd dus nog maar 7uur. Als uk dan gewoon zou ontbijten, loop ik de hele dag uit het ritme. Die eerste dag is dus steeds wachten met maaltijden, en wakker blijven tot een uur later dan je gewend bent.

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    4:45 gaat hier de wekker voor m'n man.. Voordat ik de kleine had ging ik er mee uit, ontbijt maken, lunch, kopje koffie etc..

Sinds de baby er is die ook tot 8-9 slaapt blijf ik ook tot die tijd liggen.. Anders red ik het niet meer!

Zat net al helemaal te gapen en te doen.. Nu ben ik weer over die slaap heen maar toch.. Ik kom energie te kort! Ren de hele dag van hot naar her.. Het eist z'n tol

Deel Deze Pagina