wel of niet gelijk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ben vandaag met de was bezig terwijl mijn vent eefje vermaakt.. kom ik beneden, tref ik haar slapend in de box en de vent achter de pc.. dus ik een beetje nukkig, bij mij slaapt ze nooit in de box!

box is voor spelen, slapen doen we in bed! Vroeger vond ik het niet erg, maar ik vind het erg belangrijk dat ze leert waar ze moet slapen.. en ze is al zo'n lekkere pientere die papa goed kan bespelen met een grote glimlach..

of ben ik misschien te zeurderig??

x

2. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik vind dat jij gelijk hebt hihi..

mijn man is psies zo hoor als jou man..

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Anouschka sliep ook wel eens in de box en op een gegeven moment wilde ze dat niet meer (zo rond 3,5 maand), dus ik vond/vind het geen probleem hoor. Ze leert heus wel dat ze in bed moet/hoort/wil slapen. Dus ik zou er geen probleem van maken. Ik vond het ook wel gezellig als ze beneden sliep, kon ik goed naar haar kijken en zien wat ze doet als ze slaapt....

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ach ik zou er ook niet zon probleem van maken hoor. ik snap je wel maar ik zou het niet zo erg vinden. is misschoen anders als je kind een moeilijke slaper is maar die van ons slaapt overal wel

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik zou er ook geen probleem van maken voor een keertje,jinthe sliep hier ook weleens in de box,dan was ze ineens in slaap gevallen:)

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ze ligt nu beneden op papa te slapen.. ach jaa.. misschien is het ook best handig..

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mijn dochter slaapt overal..
    nooit een problem van gemaakt. ja als ze moe lijkt en ik haar in bed nog kan liggen dan doe ik dat maar vaak lig ik haar in de box te spelen en draai ik muziekje aan en is ze binnen 2 min vertrokken ..ttja dan ga ik haar niet verplaatsen ..
    ik zou maar niet te veel probleem van maken..

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik zie t probleem (nog) niet..
    Gijs ligt hier voerdag te maffen in de box.. Zie mezelf echt geen tig keer de trap op en neer vliegen als meneer weer wakker is..
    Spelen en slapen lekker in de box...
    Als Gijs lekker ligt te pitten ( vaak ingebakerd) vind ik t eigenlijk ook wel prettig om t zicht er op te hebben..

9. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Dat is toch juist heel erg lief?!!!! Voor zo'n kleintje ook een heel fijn, veilig gevoel lijkt me. Hier gebeurde het zo vaak dat M. of A. op ons lagen te slapen. Wij vonden het heerlijk!

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    In principe slaapt Juul hier ook in haar bedje, ook voor slaapjes overdag. Maar als ze een keer in de box in slaap valt, ga ik haar niet verplaatsen. Soms wil ze heel graag op haar buikje liggen, vooral nu ze verkouden is. Dan wil ik haar sowieso in de gaten houden, dus dan is de box prima.

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ach, ik heb daar nooit zo moeilijk over gedaan... Zolang ze maar niet structureel in de box slaapt lijkt het me geen punt. Uiteindelijk leren ze allemaal wel dat je bed is om in te slapen.

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    haha nee hoor.. ik slaap nog altijd in de box ;)

13. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik snap je wel, mijn vent is ook zo makkelijk. Waarschijnlijk is dat ook het punt? Niet zo zeer dat jouw kindje voor 1 keer in de box slaapt maar meer de gemakzucht van je vriend?

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, gelijk hebben en gelijk krijgen... hihi
    Ik snap je wel maar voor een keertje is het toch geen ramp? Bespreek gewoon waarom je wilt dat je kindje in bedje slaapt.

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha je man was zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust. Heel herkenbaar :D

Ik vind hetzelfde, de box is niet om in te slapen. Maar ik zou er niet gepikeerd over doen en het je uitleggen aan je man. Grote kans dat ie dat oppikt en het de volgende keer niet meer zal doen.

Deel Deze Pagina