Ik heb nu sinds aantal dagen dat ik elke keer opnieuw cookies moet accepteren bij jullie op de site. En mij dus ook elke keer opnieuw moet aanmelden. Voorheen had ik dit nooit.
Ik las in een ander topic over meerdere keren cookies accepteren dat er iets veranderd is. Misschien kun je een aantal tips proberen wat daar is aangegeven? Zal het topic ff hier neer zetten.
Dat is mijn topic wou net zeggen dat ik hier ook al eens een topic over heb gehad. Maar ik moet nog steeds elke keer als ik de website open 2x cookies accepteren voordat ik verder kom. Heb alles geprobeerd wat in het topic voor kwam, maar niets heeft geholpen Dus bij mij is het probleem ook nog steeds aanwezig..
IK heb er echt geen last van, als ik alles van mijn laptop gooi is t daarna 1x accepteren en verder niet meer. Raar hoor, zou ook niet weten waar het verder aan kan liggen. Anders toch maar de tip van Joycey uitproberen?....
Ik zit op mijn iPhone. Ik moet elke keer cookies accepteren en mij opnieuw aanmelden. Ik heb niets aan mij instellingen veranderd en heb het alleen hier.
Ik heb het ook op m'n iPad. Elke keer cookies accepteren en opnieuw aanmelden. Vervolgens nog ergens op klikken omdat ik niet automatisch doorgestuurd word. Ik heb het ook alleen hier!
We hebben onze site op meerdere iPhones getest en ondervinden geen problemen. Waarschijnlijk is er toch iets met de door ons geplaatste cookie en de instellingen op de iPhone. We hebben niks aan ons script veranderd wat een dergelijk probleem zou kunnen veroorzaken. Mocht je het probleem weten te verhelpen dan horen we dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl