Hoi dames, Ik vraag me af wat het is. ik zit in mijn vruchtbare periode. over 2 dgn heb ik me eisprong en had vanmorgen wat bruinverlies. ook heb ik geen vruchtbaar slijm. ik was 1 dg overtijd toen ik wat bruinbloed verloor 23 februari. Een dg erna weer wat bruin. dag 3 helder rood en de dag erna weer weg. en nu dus dit. Wat kan het zijn? Ik begrijp er niets van. normaal in mijn vruchtbare periode heb ik dit wat ik nu heb dus niet. Maandag maar naar de gyn. heb toch een afspraak staan ivm de vele miskramen die ik heb gehad.
Hee Bianca, Het eerste wat ik denk als ik je post lees is: was dat bloedverlies op 23 februari wel een menstruatie? Het kan misschien dat je lichaam nog ontregeld is, je hebt een miskraam gehad zie ik in januari? Wat ontzettend rot voor je. Ik snap je banner niet helemaal, hoelang was je zwanger toen je die miskraam kreeg? Zelf had ik ook een - vroege - miskraam in januari, met 5,5 week. Toen ik vorige week ongesteld werd was ik eerst in paniek omdat het zo anders verliep. Het ziekenhuis vertelde me toen dat je eerste menstruatie na een mk altijd anders verloopt. Weet jij of je alweer een eisprong hebt gehad na je mk? Of zou dit de eerste moeten zijn? Sterkte!
Hoi, Ik heb in februari idd een eisprong gehad op 8 februari. ik voel me eisprong altijd en ovutest was ook positief Mijn ongiday was 22 februari. Heb maar 1 dag echt bloedverlies gehad. de rest roze en bruinverlies. 25 januari heb ik idd een mk gehad Heb inmiddels op de dag van eisprong vruchtbaar cervixslijm gekregen. heb mijn ei gevoeld afgelopen maandag (zondag 09 maart positest ovu) Nu dus weer afwachten tot 23 maart