Niks van gemerkt! Ik zag een spuit en schaar liggen, maar angst ervoor had ik op dat moment écht niet. Vacuumpomp zag ik aanrijden op dat karretje en ook dat maakte me niks uit. "knip maar open en trek haar er maar uit" was de gedachte bij mij Hechten ook geen pijn van gehad. Alleen de aanblik dat ze daar zitten te naaien is ietwat vreemd..
Ik kreeg een plaatselijke verdoving voor de schaar er in ging, dus geen centje pijn. Het zag er wel gruwelijk uit, volgens mijn man .
Bij mij ging het niet helemaal goed dus ik ging door het plafond zo ongeveer.... Ik heb het gekregen direct nadat de spuitverdoving eruit ging de knip erin toen ik aan het einde van een wee zat, helaas. Daarna nog flink last van gehad van de hechtingen. Maar ik hoop dat bij een eventuele 2e wel beter gaat, de verhalen geven wel moed wat dat betreft want ik kan er nu al tegenop kijken
Geloof me, je voelt er niks van!!! Ik heb een knip gehad, en ben compleet gescheurd, maar ik heb niks gevoeld! Door het persen gaat al het bloed eruit, en daarvoor voel je het niet.. Dus niet bang zijn!
Wel, idd, de angst was voor niets! Ben afgelopen dinsdag bevallen, een knipje gehad, en echt werkelijk niets van gevoeld, ook niet van het hechten. En zelfs nu, is wat ongemakkelijk, maar pijn, oh nee, absoluut niet
Oh wat fijn, klinkt alsof je een goede bevalling hebt gehad. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Gabriel!
Ben ingeleid wegens zwangerschapsvergiftiging, alles bij elkaar 36 uur gelegen... Echt een ramp, maar eens dat kereltje er was, alles vergeten
meid van harte gefeliciteerd! nu maar lekker genieten fijn dat het je zo meegevallen is (de knip dan bedoel ik he)
Helemaal niks van gemerkt. En ik had liever dat ik geknipt werd dan dat ik te ver uit zou scheuren.. Dus ik vond het prima. Het scheelde dat ik al een ruggenprik had en ik werd ook nog verdoofd. Ik kan me serieus niet eens de knip herinneren, voelde er niks van. Dochter was daarna zo geboren, in 1 wee. (moest ook, hartstlag dipte wat) Ook het hechten niets van gemerkt (ja, wel gevoeld maar geen pijn). Denk dat het ook hielp dat ik nog wat van de ruggenprik mee had. Al met al is het me allemaal meegevallen. Ook het herstel ging goed, als de hechtingen oplossen (3-4 dagen) dan voelt het wat trekkerig en het is natuurlijk rustig gaan zitten, maar na een week of 6 had ik totaal geen last meer en kon ik alles weer doen.
Hier krijg ik met de aanstaande bevalling een preventieve, ruime knip i.v.m. totaal ruptuur vorige bevalling. Hoelang moesten jullie na de bevalling met de benen wijdt om gehecht te worden. Daar zie ik namelijk enorm tegenop, gezien de vorige keer met hechten.
Hier zo'n twintig minuten denk ik, maar ben mee er niet echt bewust van geweest met een wolk van een dochter op mn borst. wel verdoofd trouwens, ook niet onbelangrijk.
Voor mijn gevoel was het een paar minuten. Maar daar durf ik geen geld op in te zetten. Ik was veel te blij met mijn zoontje en ook te moe en enthousiast om tijdbesef te hebben. Mijn vriend zegt nu dat het zeker 15-20min duurde.
Denk dat het bij mij ook wel een halfuur heeft geduurd. Onze zoon is prematuur geboren met 34+5 weken en mijn man ging mee naar de kinderafdeling, toen hij terug kwam was de arts nog aan het hechten! Ik dacht echt oh my god, ben benieuwd hoe het er down under uit ziet.. Maar ik zag alleen een bloeduitstorting en verder niets.. Van de knip zelf heb ik niets gevoeld. Maar paar dagen erna wel last van gehad. Onze zoon zijn hartslag daalde, vandaar dat ze snel een knip hebben gezet.
Hier knip en vacuum gehad, hoe lang t hechten duurde geen id, was met name naar mn mannetje aan t kijken. Maar vond t herstel erg tegen vallen helaas... Hoop op de 2e zonder knip...