Ook al komt het niet uit de lucht vallen en heb je het misschien al heel lang zien aankomen, als dan daadwerkelijk dé dag aangebroken is dat het echt over is is dat alsnog als een messteek in je hart... Heel veel sterkte de komende tijd!
Neem de tijd voor jezelf om het een plek te geven. Dit is niet zomaar iets waar je je over heen zet. Maak geen overhaastige beslissingen omtrent de scheiding. Eerst op adem komen en dan afspraken gaan maken over hoe het verder moet gaan. Ik wens je het beste.
Of je het nu aan ziet komen of niet, het blijft naar. Heel veel sterkte en kracht gewenst. Je komt er zeker sterker uit!
Hey meid Ontzettend klote! Ik leef met je mee, zit namelijk in dezelfde situatie. Sinds september uit elkaar, twee jongens van 4 en 2. De oudste snapt het, maar heeft het natuurlijk heel moeilijk en de jongste begint nu de verwarring te voelen. Ik kan je uit ervaring vertellen dat de diepe put waar je inzit nog dieper kan worden, maar dat je er echt uit komt. Er gaan dingen gebeuren die je niet kunt voorzien, uit de meest vreemde hoeken krijg je de vraag waarom je niet voor de relatie blijft vechten, maar je zult ook merken wie je vrienden zijn. Het enige wat nu belangrijk is, is jullie dochter. Elke keuze die jullie maken moet betrekking hebben op haar. Dan komt het, op welke manier dan ook, goed. PM me gerust als je het nodig hebt. Houd moed! Liefs Elle
Sterkte, ik heb het ook meegemaakt, dus weet hoe moeilijk het is:x, ik bleef ook achter met 1 zoontje, maar uiteindelijk zal je er over heen komen, probeer veel steun te zoeken bij familie en vrienden! en hou vooral voor ogen dat jij en je dochtertje ontzettend belangrijk zijn .
Wat vreselijk, maar ook hier kom je overheen meid! Veel sterkte in deze moeilijke tijd maar je komt dit echt te boven!
Heel veel sterkte! Het voelt nu natuurlijk nog lang niet zo maar uiteindelijk kom je er weer bovenop. Je dochtertje geeft je de kracht die je nodig hebt om door te gaan weet ik helaas ook uit ervaring.
Wat rot voor jullie allebei en ook voor jullie dochtertje is het rot. Ik wil jullie allebei sterkte toewensen, want het is niet makkelijk. Laat het even bezinken voor je stappen gaat ondernemen en probeer samen met je met de vader haar op de eerste plek te zetten als er wat besloten gaat worden. Probeer er voor jullie dochter iig een mooie eerste kerst van te maken met alle lichtjes ed. Zodat je later daar wel mooie herinneringen aan hebt. Dat heb ik toen wel gedaan, toen ik met mijn oudste (toen 6 maanden) alleen kwam te staan en daar ben ik achteraf erg blij om geweest.
Heel veel sterkte. En het is waar kinderen geven je krachten om dit te door staan. Hou je sterk en geniet nu even van de kleine dingen. Een scheiding doet pijn. Neem de tijd. Om te rouwen.