De knoop doorgehakt....we gaan scheiden.

Discussie in 'De lounge' gestart door chila, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Wat rot, sterkte

2. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Veel sterkte!

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Veel sterkte komende tijd. Of het nu onverwacht is of niet, het is altijd triest.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ook al komt het niet uit de lucht vallen en heb je het misschien al heel lang zien aankomen, als dan daadwerkelijk dé dag aangebroken is dat het echt over is is dat alsnog als een messteek in je hart...
    Heel veel sterkte de komende tijd!

5. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Neem de tijd voor jezelf om het een plek te geven. Dit is niet zomaar iets waar je je over heen zet.

Maak geen overhaastige beslissingen omtrent de scheiding. Eerst op adem komen en dan afspraken gaan maken over hoe het verder moet gaan.

Ik wens je het beste.

6. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Sterkte meid!

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Sterkte chila!

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Sterkte meis!

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Of je het nu aan ziet komen of niet, het blijft naar. Heel veel sterkte en kracht gewenst. Je komt er zeker sterker uit!

10. nono

nono Niet meer actief

Sterkte!

11. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey meid

Ontzettend klote! Ik leef met je mee, zit namelijk in dezelfde situatie. Sinds september uit elkaar, twee jongens van 4 en 2.
    De oudste snapt het, maar heeft het natuurlijk heel moeilijk en de jongste begint nu de verwarring te voelen.

Ik kan je uit ervaring vertellen dat de diepe put waar je inzit nog dieper kan worden, maar dat je er echt uit komt. Er gaan dingen gebeuren die je niet kunt voorzien, uit de meest vreemde hoeken krijg je de vraag waarom je niet voor de relatie blijft vechten, maar je zult ook merken wie je vrienden zijn.

Het enige wat nu belangrijk is, is jullie dochter. Elke keuze die jullie maken moet betrekking hebben op haar. Dan komt het, op welke manier dan ook, goed.

PM me gerust als je het nodig hebt.

Houd moed!
    Liefs Elle

12. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Sterkte, ik heb het ook meegemaakt, dus weet hoe moeilijk het is:x, ik bleef ook achter met 1 zoontje, maar uiteindelijk zal je er over heen komen, probeer veel steun te zoeken bij familie en vrienden! en hou vooral voor ogen dat jij en je dochtertje ontzettend belangrijk zijn .

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Heel veel sterkte meis! De kleine meid zal je de kracht geven om door te gaan!!

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik wens je heel veel sterkte toe.

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wat vreselijk, maar ook hier kom je overheen meid! Veel sterkte in deze moeilijke tijd maar je komt dit echt te boven!

16. Judith1983

11 nov 2013
    36
    0
    6
    Heel veel sterkte! Het voelt nu natuurlijk nog lang niet zo maar uiteindelijk kom je er weer bovenop. Je dochtertje geeft je de kracht die je nodig hebt om door te gaan weet ik helaas ook uit ervaring.

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wat rot voor jullie allebei en ook voor jullie dochtertje is het rot.
    Ik wil jullie allebei sterkte toewensen, want het is niet makkelijk.
    Laat het even bezinken voor je stappen gaat ondernemen en probeer samen met je met de vader haar op de eerste plek te zetten als er wat besloten gaat worden.

Probeer er voor jullie dochter iig een mooie eerste kerst van te maken met alle lichtjes ed. Zodat je later daar wel mooie herinneringen aan hebt.
    Dat heb ik toen wel gedaan, toen ik met mijn oudste (toen 6 maanden) alleen kwam te staan en daar ben ik achteraf erg blij om geweest.

18. knap

knap Niet meer actief

Heel veel sterkte.

En het is waar kinderen geven je krachten om dit te door staan. Hou je sterk en geniet nu even van de kleine dingen. Een scheiding doet pijn. Neem de tijd. Om te rouwen.

19. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Heel veel sterkte gewenst

20. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Deel Deze Pagina