De knoop doorgehakt....we gaan scheiden.

Discussie in 'De lounge' gestart door chila, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Inderdaad. Maar hij blijft bij hoog en laag ontkennen dat ie iets gedaan heeft. Terwijl ie ook nog op een afgelegen plek gezien is met haar onder werktijd. Weliswaar niet zoenend ofzo maar wel verzwegen voor mij.
    Waar ik op dit moment echt gek van word is dat hij mij blijft appen. Zsm moest ik alles regelen, morgen hebben we een afspraak bij de mediator. En nu kan hij wel vrij krijgen. Ondat het moet, Tsja die relatietherapie was ook best wel een moetje.
    Hij appt me over van alles, steeds weer iets anders wat ik allemaal al weet. Maar ik ben sterk en samen met m'n meisje ga ik het redden! Op den duur verander ik m'n huis wat en van de week gezellig kerst maken. Ik heb vandaag nog niet eens echt gehuild! Komt vast goed.

2. knap

knap Niet meer actief

Klinkt miss hart maar denk dat door dit jou ogen geopend zijn verder en je straks alleen maar blij bent dat je nu uit elkaar gaat.

Want hij doet nu zo. Zou toch wat lelijker gaan terug doen als hij idd gelijk al een ander heeft. Hij heeft jou bedonderd en dan straks met puppy ogen bij jou op de stoep staan. Hoop dat je dan de kracht heb om tegen hem te zeggen. Jij wilde toch weg nu blijf je maar weg. ( rotzak) .

Knuf meis. kan je met vriendinnen praten of met je moeder of een zus? Zou ik lekker doen en als het je helemaal te veel word kijk of er iemand is met wie je een weekendje weg kan. Een huisje of iets ( juist met de kerst even weg van alles en app uit).

3. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Walgelijk die SMS. En dan ontkennen? Ik weet dat het voor nu moeilijk is, maar ik denk dat je er op den duur blij mee bent.

Sterkte meid, ik zou hem persoonlijk even blokken op de app als hij maar bezig blijft. Afspreken om te bellen als er echt iets belangrijks is vanwege jullie kindje oid.

4. chila

chila Niet meer actief

Ik praat veel met me zussen, moeder en vriendinnen. Zij zeggen ook neem hem niet meer terug, hij blijft je verdriet doen. Ik heb nog wel een paar dagen gehad dat ik hem het liefst terug haalde maar die sms zegt al genoeg eigenlijk. Ik weet niet of hij al een ander heeft maar zit wel veel op de app en is ook al een paar x weggeweest sinds ie bij zijn moeder zit. Wat ie steeds op de whatsapp doet weet ik niet, zal vast niet zijn om mij te controleren?

Die sms'jes/Apps zijn idd irritant. Heb al 100x gezegd alleen contact te hebben ivm de kleine. Maar steeds bedenkt ie wel weer wat. Hij zoekt het maar uit. Had het achteraf kunnen weten want z'n ex heeft ie ook bedonderd en ook nooit toegegeven. Maarja dacht dat hij veranderd was. Een weekendje weg zou ik wel willen, zal eens kijken.

5. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    meid toch.. :(
    Ik heb je net een pb gestuurd..

Hier zijn we ook uitelkaar.. dinsdag komt een fotograaf voor ons huis en dan zetten wij het te koop.

Wij kunnen wel nog door 1 deur, al wordt dat voor mij steeds moeilijker. Er gaan allerlei roddels door het dorp dat hij vreemd is gegaan met de buurvrouw enzo.. ik heb zelfs van een collega van de buurvrouw gehoord, dat de buurvrouw tegen haar heeft gezegd dat zij iets met hem zou hebben... heb hem geconfronteerd, maar hij blijft ontkennen..

ben zo blij als ik eindelijk op mezelf woon!! Dat ik minder aan hem vast zit..

blijf je in het huis wonen? Of gaan jullie het huis te koop zetten?

heel veel sterkte meid!!

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Wat hij ook heeft gedaan met wie ... het zou je eigenlijk niet moeten boeien. Wat hij heeft gedaan is jullie relatie niet serieus nemen ... en die met zijn dochter niet. Het klinkt hard en jij bent niet diegene die het zo ver heeft laten komen. Maar je zal er wel het beste uit komen.

Sterkte ...

7. chila

chila Niet meer actief

Dank jullie. Ik blijf in het huis wonen, we zijn gisteren bij een mediator/advocaat geweest en die zet alles in werking.

Hij heeft inderdaad onze relatie niet serieus genomen. Ben zo boos, we zijn pas 1 jaar getrouwd... Wat ik nu vervelend vind is dat hij mij blijft appen/sms'en. Steeds weer andere dingen. Waar we het allang over gehad hebben. En morgen komt hij ons dochtertje ophalen, had hem gevraagd of hij haar dan savonds naar bed wil brengen omdat ik savonds even naar een kerstmarkt wou waar bekenden staan. Dat heb ik hem niet verteld maar ik kreeg eerst een heel kruisverhoor waar ik heen ging, wat ik hem dus niet vertel en toen zei ie dat ie maar tot een bepaalde tijd kon. Hij wil scheiden maar ik mag niets doen en hij blijft me maar berichten sturen.

Kiewie: dat is ook vervelend en al helemaal als hij het ontkent!! Sterkte

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    allereerst: veel sterkte, het is niet niks! Maar hou moed, het wordt moeilijk, maar geloof me, het komt ècht allemaal goed. Ook al ga je op een punt komen dat je denkt van niet. NIET opgeven. Hier 2j verder en intussen relatie met een prachtige man, die geweldig voor m'n zoontje zorgt (beter dan ex).

En je moet je zeker ook niet schamen. Beter gelukkige mama, dan mama die zich ergert aan papa en andersom. Nu zijn ze nog jong, ze zal nooit beter weten (zoontje weet zelf ook niet anders dan dat ie om de zoveel tijd even op en af moet, waren uit elkaar toen hij 15 maanden was)

Wbt het blijven app'en over dingen die niet om je dochter gaan, maak heel duidelijk dat je dit NIET kan waarderen. Zeg dat hij ENKEL mag sturen in verband met jullie dochter. Dat als hij hier NIET mee stopt, je naar de politie stapt om hem aan te geven voor psychische belaging. Zeg dat jullie uit elkaar zijn, elk zijn eigen weg gaat vanaf nu, en dat hij je kan bereiken indien er vragen zijn over dochter, en dat jij hem wel op de hoogte zal houden moesten er problemen zijn met haar.

Sta op je strepen, anders beseffen ze het niet (heb het hier ook zo moeten doen bij ex, laatst begon ie weer vaker te sturen terwijl die dingen net zo goed besproken kunnen worden op de momenten dat ik zoontje bij hem ophaal of hij hier) Enige dat helpt is rechtuit zijn, zeggen waar het op staat, en laten zien waar de lijn is!

9. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Wat rot dat hij je nu zo nog behandeld.
    Tipje,probeer zulke dingen dus te regelen met een oppas. Door hem te vragen geef je hem een reden om jou dwars te zitten.. hij kan eventueel te laat komen,op het laatste moment afzeggen etc etc..

Probeer dus niet van hem afhankelijk te zijn,ook al is het heel normaal dat hij je kind op bed legt. Gewoon niet meer vragen.
    Contact puur hebben over je dochter en de afspraken daaromheen. Al het andere in je leven moet je hem niet meer in betrekken,zoals je ziet zal hij zo proberen toch nog macht over je proberen te hebben.
    Probeer hier boven te staan!

10. chila

chila Niet meer actief

Dat is zo, maar ik wilde juist hem de kans geven om op te passen. Hij doet zo raar... Gister weer hele dag lopen appen. Eerst over cadeautjes voor de kleine haar verjaardag.. Hadden we het al over gehad. Toen vroeg ie of de box weggehaald moest worden. En toen heb ik het weer afgekapt en stuurde ie twee uur later weer een bericht of ik nog leuke foto's van de kleine had..

Vervolgens kwam hij na werktijd de auto ophalen die die even leent vandaag en ik was wat laat thuis en hij moest en zou weten wat ik ging doen. Toen ie wegging zei ie misschien kom ik over een poosje wel weer terug.

Nou hij bekijkt het maar!

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Op vragen over jou privé kan je natuurlijk gewoon geen antwoord op geven, zeker via FB en de app gewoon negeren. Vragen die hij stelt terwijl hij bij je is, kan je gewoon zeggen dat het hem niks meer aan gaat. Wat betreft je dochter zou ik op er niet toe doende of al besproken vragen niet reageren. Want des te meer jij reageert des te meer "macht" blijft hij over je hebben. Hij probeert gewoon door jou de hele dag met vragen over jullie dochter te bestoken jou te manipuleren en dus macht over je te houden.

12. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.127
    1.827
    113
    Niet meer antwoorden en niets meer zeggen waar en wanneer je weg gaat.
    Nu controleert hij je en wil hij nog macht over je en dat moet je niet laten gebeuren.
    Hij wilde van je af blijkbaar maar toch nog alles weten.
    Misschien als hij vreemd gaat dat hij zijn zin niet krijgt bij die ander.
    Alleen antwoorden op vragen die er toe doen bijvoorbeeld vind je het goed als ik de kleine op haal dan alleen ja of nee en tot hoelaat.

Word een moeder alleen en ga niet meer op hem rekenen.
    Sterkte

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Eens met Lieseleentje en din0 ! :)

Sterkte Chila! You can do it! :)

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Heeft hij spijt van zijn keuze ofzo? Wat een flapdrol... Hij wilde toch weg, dan moet hij je nu ook niet constant lastigvallen.
    Ik zou het ook proberen te negeren, al zal dat makkelijker gezegd dan gedaan zijn. Sterkte!

15. knap

knap Niet meer actief

Heb het wel met je te doen eigenlijk.

Hij speelt zo op jou gevoel in nu. Hij gaat weg en gaat nu elke dag jou benaderen om allerlei dingen.

Hij zit duidelijk ook niet helemaal op een lijn wat zijn gevoelens betreft misschien ergens wel spijt. Maar dan pakt hij het nu wel erg onhandig aan.

En hij bereikt toch wat hij bereiken wil jij gaat twijfelen. Je ogen zijn geopend. En toch brengt hij jou nu aan het twijfelen.

Hoop dat je sterk genoeg zal kunnen zijn om dit emotionele ( chantage) het hoofd te kunnen bieden. Want jij zit met duizend en een on beantwoorde vragen. En doet jou daarmee nog meer verdriet dan je al hebt.

Het enige wat wij kunnen geven als advies is dat je sterk in jou schoenen blijft staan.

Kijk of je van de week met hem een afspraak kunt maken en gooi alles er uit wat je nu nog dwars zit en wees ook duidelijk dat je deze dingen niet meer wilt als hij echt van jou en je dochter gehouden heeft zal ook hij afstand moeten scheppen. Want dat komt uit eindelijk ook hem en jullie dochter te goeden.

Alles is nu wennen. En reageer van uit begrip naar hem toe. Emotioneel zal alleen maar meer ellende brengen ben ik bang.

Omdat hij je al zo raakt met zijn berichten. Wees duidelijk jij wilden weg je bent gegaan en laat mij dan ook met rust.

Deel Deze Pagina