Dag dames. Ik heb 11 april mijn laatste pil genomen en netjes mijn ontrekkingsbloed gehad.. Nu heb ik sinds 2 weken last van veel meer vloed en lichte tintelingen in mijn tepels. Kan er geen pijl meer op trekken. Dan is het droog, dan weer plakkerig en de laatste week krijg ik lichte krampen en verlies dan slijmerige rekbare vloed (sorry voor details hihi) nu sinds een paar dagen ook een nat gevoel steeds van beneden en meer krampen... Komt iemand dit bekend voor nadat ze waren gestopt met de pil? Vanmorgen trouwens een test gedaan en negatief uiteraard
Je slijm veranderd in je cyclus onder invloed van hormonen. Bij mij zit er een vast patroon in.. Eerst natuurlijk ongi, vervolgens is het melkachtig, dan wordt het steeds helderder en rekbaar. Dan weet ik dat mijn eisprong nadert. En na mijn eisprong is het weer wit en dik, beetje creme-achtig Een paar dagen voordat ik ongi wordt, is het weer wat dunner.
Ja had idd al meerdere dingen gelezen over de cyclus qua afscheiding.. Het vage wat ik alleen heb is dat het elke dag wel meerdere keren op de dag anders is.. vanmorgen droog en denk hè hè dat valt mee en net smiddags ga ik naar de wc en dan is het rekbaar en erg slijmerig. Net was het weer plakkerig en vlak daarna weer rekbaar.... Vandaar dat ik er niet meer uitkom Dat het wat rekbaar is, lijkt het ook wat groen/gelig maar ik heb geen infectie, dat is laatst allemaal nagekeken
Hmmm ik zou het echt niet weten We hebben wel onveilige sex gehad nadat ik mijn ontrekkingsbloed heb gehad.. Maar dacht nah het zal wel niet, kans vrij klein lijkt Ik zou als het goed is, en een beetje naar de cyclus van 28 dagen kijk, hopelijk dinsdag mij normale ongesteldheid moeten krijgen.... Maar dat kan natuurlijk ook langer zijn ivm dat ik pas vorige maand gestopt ben. Kreeg paar dagen terug wel een soort menstruatie krampen... Wanneer zou ik dan het beste weer ff een testje kunnen wagen??
Tsja, als je 11 april je laatste pil hebt genomen is dit pas je eerste echte menstruatie toch? Dat kan direct een normale cyclusduur zijn, of het kan nog een tijd duren... Ik zou dan iig nog wachten tot dinsdag, 28 dagen. Maar dan nog kun je negatief testen natuurlijk, omdat je cyclus misschien echt langer is deze maand.... Lastig, ik weet het! Mijn NOD is ook dinsdag
Ik ben in oktober ofzo gestopt met m'n pil en pas in december eerste echte bloeding, mijn raad is pin je nu nog niet vast op een datum en probeer niet teveel naar 'symtomen' te zoeken, kans is groot dat het allemaal van het ontpillen komt... Je wil niet weten hoeveel testjes ik heb versleten toen ik maar niet ongesteld werd heb het toen gewoon na een maand van me afgezet en gewoon geduldig gewacht op bloed en eigenlijk vanaf dan pas serieus alles bijgehouden Van stressen en hopen dat je niet ongesteld wordt kan je de boel ook wat tegenhouden dus probeer gewoon te relaxen en op regelmatige basis te klussen hihi Hoop dat jij de uitzondering bent en je dinsdag positief test hoor! (mijn zus is trouwens ook meteen na haar laatste pil zwanger geworden dus het kan wel, maar vrij uitzonderlijk hihi) groetjes en succes!!
Thanks Lila maar we zijn er niet mee bezig hoor Planning was pas na de zomer en met de vorige keren ontpillen heb ik dit namelijk niet gehad en meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen gehad... Vandaar dat ik me nu afvraag waarom ik die menstratie krampen en die verschillende afscheiding heb Zijn nu wel veilig bezig maar soms in de hitte van de strijd schiet het condoom er doorheen omdat we het natuurlijk dik 6 maanden niet hoefde te gebruiken hihi Komt het eerder, dan is er geen paniek Jij ook iig veel succes!!
Oooh op die manier Geen idee of elke keer ontpillen hetzelfde is maar ik denk wel dat ookal heb je meteen terug een mooi cyclus hebt je lichaam nog altijd wel kan reageren op het ontpillen en de verandering van hormoonhuishouding Ik lees alvast mee, ben benieuwd! & dankjewel!
Nou nog niks te zien... Zou miss morgen kunnen komen en anders wacht ik het gewoon lekker af. Heb wel een nat gevoel van beneden en krampjes maar heel vaag en trekken ook snel weg. Normaal voel ik het wel aankomen alleen nu heb ik geen idee wanneer ik het kan verwachten natuurlijk Als ik het deze week nog niet ben doe ik van het weekend even een testje. Het zal het wel niet zijn maar met mijn geschiedenis qua 'als er wat kan gebeuren gebeurt het mij' zal het me niks verbazen hahaha
Kan allemaal ontpillen zijn. Beste is; afwachten tot eerste echte menstruatie begint na de onttrekkingsbloeding.
Klopt, daarom wacht ik het ook gewoon even af tot deze week. Een testje kan geen kwaad iig als het langer duurt, dan weet ik het zeker