We hebben onze lijst ingekort van 10 naar 4 namen...... 1 nieuwe naam erbij: Faye En we willen graag weten wat jullie er van vinden! De namen nu nog op ons lijstje zijn: Lynne, Lianne, Elize en Fay We zijn inmiddels bijna 36 weken, dus het wordt nu wel tijd om een keuze te maken........wie helpt ons erbij?
Even vertalen naar mijn smaak: Linne Lianne Elise Fee En dan vind ik Linne het leukst maar ik hou helemaal niet van namen met een 'gemaakte' Y dus Lynne valt af. Elise (met een S) is een heel gangbare naam en dus altijd prima en Fee vind ik ook leuk (maar Fay(e) weer beduidelijk minder). Lianne is mijn smaak niet. Maar gesorteerd op meest favoriet: 1. Linne 2. Fee 3. Elise 4. Lianna en origineel: 1. Fay (en niet Faye) 2. Elize 3. Lianne 4. Lynne
Hihi 1 naam en 1 bijna-naam die ook onze meisjes hebben Je zou evt. ook nog voor Elynne, Elianne, Feline of Felize kunnen kiezen als je een soort combi van de door jullie klanken wilt, maar dat vinden jullie misschien niets. Mij stem zou uit gaan naar Elize/Elise of Lynn/Lynne.
Ik vind Lianne het leukst, met Elize als een goede tweede (al vind ik Elise mooier). Lynne en Faye vind ik allebei niet leuk.
Lianne of Elise (met een s dus). Maar Faye en Linne (met een i) vind ik ook leuk. Allemaal goede keuzes dus. Maar omdat je er specifieke spelwijzes tussen hebt staan, stem ik nu op Lianne, omdat ik die naam dus leuk vind zoals jij hem gespeld heb staan.
Mijn kennis is 15 feb bevallen van dochter Faye. Alleen spreken ze het uit als ''fee''. Terwijl ik dat zou uitspreken als ''feejuh''. Dus bij die naam snap ik de meerwaarde van de E er achter echt niet. Hoe willen jullie de naam uitspreken?
Ik heb gestemd op Lynne, maar zou het wel anders schrijven : Linne. Op die manier geschreven vind ik het een mooie meisjesnaam.
Ik heb gestemd op Lynne, zou het gewoon uitspreken als Lynn, maar vind Lynne mooier staan En in het Engels maakt die extra e niet uit qua uitspraak dacht ik. Elize vind ik ook erg leuk, juist met die z - vind de uitspraak elieZe mooier dan het softe/slissende/.. elieSse. Vind Elize krachtiger. Elize zet ik op 2. Faye vind ik ook wel leuk. Zou ik ook uitspreken als Fee, niet fee-juh dat heb ik nog nooit gehoord. Vind die extra e juist leuk, geeft het iets vrouwelijkers of zo, net als bij Lynne. Faye zet ik op 3. Lianne vind ik de minste naam uit het rijtje, maar eigenlijk ook wel leuk. Alleen iets minder bijzonder.
Ik heb voor Elize gekozen en ik vind het wél leuk met een z. Als je voor Faye zou gaan (wat ik ook erg mooi vind) zou ik ook de e weglaten...