De knoop is doorgehakt

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 20 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Goedzo en als je het even niet meer ziet zitten..... Bedenk dat jouw tijd ook weer komt!

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.641
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Veel sterkte, wijsheid en succes toegewenst.

3. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat fijn om jouw topic te lezen. Mooi dat je van hem af gaat komen en dat je familie je zo steunt. Je bent een sterke vrouw en komt er wel!
    Heel veel sterkte voor de komende tijd

4. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Hoi dames. Het verhaal heeft onverwachts een totaal andere wending gekregen. Ik had het huis verlaten en was enkele dagen bij mijn ouders. Het waren de verschrikkelijkste dagen ooit en mijn vader maakte zich grote zorgen. Uiteindelijk heb ik toch toegestemd om te praten met mn partner en heb alles verteld. Hij was totaal van slag,huilde,smeekte en bood zijn excuses. Ik heb hem nog nooit zo verloren gezien. Ik heb hem nog een kans gegeven. We praten er dagelijks rustig over als volwassenen en ik vertel alles. Hoe ik mij voel en wat ik wil en verwacht. Hij weet dat hij mij met een vinger aanraakt, het voorgoed over is. Dus ik ben weer terug in mijn huisje en eerlijk ik heb dit gemist. Zelfs mijn meisje was vreselijk overstuur hierdoor en begint nu weer te ontspannen. Of dit verstandig is, de tijd zal het leren. Ik kan mijn gevoelens voor hem niet uitzetten, dus laten we hopen op voorspoedige tijden voor ons iedereen. Ik bedank jullie allen voor de steunbetuigingen en lieve woorden!

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Och meid. Ik kan het me voorstellen dat het dan zo loopt. Ga je nog met hem in relatietherapie?

6. Tooto

Tooto Niet meer actief

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh oh oh...

8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Zorg je wel voor een back-up-plan, stel dat het toch misgaat? Je weet immers nooit. Goed zorgen voor jezelf he!

9. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113
    Mmmmm... ik weet nou niet of dit goed nieuws is.

Gaat hij mee in therapie???

10. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik ga toch even mijn ongevraagde en voor jou waarschijnlijk heftige mening geven. Het liefst zou ik schreeuwen ' doe het niet!' maar als ex van een bedrieger/vreemdganger weet ik ook dat je gevoelens niet zo uit zet. Desondanks is het soms beter om niet meer aan die gevoelens toe te geven en toch voor verandering te gaan. Verandering is niet altijd slecht, echt niet! Dat je dochter ontspant, komt omdat ze weer in een situatie komt die ze kent, maar wil je echt dat ze jouw huidige relatie als voorbeeld voor de toekomst heeft? Eén waarbij je steeds op je tenen loopt en over je schouder kijkt omdat je bang bent om iets verkeerd te doen? En waarom doe je dit? Omdat er ook een paar goede kanten, al is het enkele charme, bij je partner zijn?
    Denk hier ajb goed over na. De steun van je familie heb je, maar zal niet oneindig zijn.

Ik wens je heel veel geluk en sterkte toe, maar ik hoop eerlijk gezegd dat je die op een andere plek en bij een hele leuke man in de toekomst gaat vinden, die je waardeert om wie je bent en in een gelijke relatie gelooft. Laat je wel af en toe horen hoe het gaat?

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Mooi verwoord.
    Ik sluit me hier dan ook volledig bij aan.

Sterkte meid! Wens je oprecht het beste.

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou zeggen lees je eerste bericht nog eens terug. Je bent mishandeld!! En dan geef je die vent nog een kans? Als hij echt een narcist is zal hij nooit veranderen. Je dochter was gespannen omdat jij gespannen was. Voor je eigen veiligheid en die van je dochter zou ik never nooit terug gaan. Ik hoop van harte dat het je goed gaat maar zou inderdaad een backup plan in m'n achterhoofd houden.

13. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ik wil je heel veel sterkte en wijsheid toebrengen.

14. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Wauw dus jij blijft bij een man die jou mishandeld? Gezonde situatie voor je dochter ook!
    Dat gesmeek en gejank van hem zal hem echt niet doen veranderen. Beetje naïef dat je hem nog een kans hebt gegeven alles wat je mee hebt gemaakt met hem

15. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Ts heeft haar beslissing al genomen. Het heeft naar mijn idee weinig zin om daar zo heftig op te reageren. Dat zal haar mening wrs niet veranderen. Ze hoopt dat hij veranderd is en is heel stellig in dat ze echt weggaat als er nog iets gebeurd. Laten we haar steunen om dit vast te blijven houden en om er stevig in te blijven staan nu.

16. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik wens je veel wijsheid toe de komende tijd.

17. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Wat moeilijk allemaal voor je. Ik snap dat je bij hem bent terug gegaan. Het lefste wat je wil is natuurlijk samen zijn, zeker voor je dochter.
    Wat fijn voor je dat ke nu de indruk hebt dat hij er wel voor wil gaan.
    Het is meteen een goede test. Want een echte narcist veranderd niet helaas. De grootste angst van een echte narcist is om jullie kwijt te raken. Dat zou zijn smeekbede s ed verklaren.
    Je zal het snel genoeg gaan merken of hij echt verandert of niet.
    Zo niet: ga dan zo snel mogelijk weg om nooit meer bij hem terug te komen! Hij zal dan wellicht weer gaan huilen, smeken. Als je daar niet op reageert, zet je dan schrap op een tandje harder ( bv stalken, schelden).

Ik hoop voor je dat hij niet zo is. Bereid he goed voor mocht je helaas toch weer bij hem weggaan ( mijn boekentip).

18. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wow, wat een contrast met je eerste bericht en voorgaande berichten...hoop het beste maar wens je vooral veel sterkte!

19. Islah

Islah Niet meer actief

Bedoel je 'mishandelde' of 'mishandelt'?

20. Mopa36

Mopa36 Actief lid

5 mei 2016
    175
    7
    18
    Vrouw
    Als hij echt een narcist is dan ben je er nu met beide benen ingetrapt en ik kan het weten ben daar 9 jaar geweest helaas.

verder kan en wil ik ook niet teveel op mijn stuk ingaan maar besef hele goed wat je aan het doen bent.

Mishandelingen stoppen niet zomaar ineens omdat iemand beseft dat hij de andere mist ect... even rustig en dan slaat het weer toe.

Ik hoop dat je achter je keus staat en dat de beste keus is een narcist kan en wil en zal nooit veranderen.....

Deel Deze Pagina