Hoe lang hebben jullie gevloeid na de bevalling?? Ik ben 15 dgn geleden bevallen en vloei nog steeds. Bij me dochter was ik er binnen 1 wk vanaf, ik lees dat het 6 wk kan aanhouden maar hoopte dat dat een uiterste is..... Het was de 1ste paar dgn heftig en nu wel minder maar het blijft hetzelfde als een menstruatie zeg maar.....
Dat schijnt idd lang te kunnen duren... Was er zelf allaaaaang klaar mee, voordat t klaar was... Heb hier 1 week echt gevloeid en daarna... Steeds minder... Met 3 weken was t op... Succes...
Bij de oudste 6 weken gevloeid, nu is de jongste 6,5 week en het vloeien is nog niet over, helaas....wel oud bloed. Als het weer rood bloed wordt moet ik een controle-echo laten maken.
hoezo dan als ik vragen mag. mijn jongste is nu 5 w en 1 dag. af en toe stopt het bloeden en is het alleen afscheiding of roze, maar kan ook ineens weer heel veel bloed verliezen een dag of zo.
Nou ja omdat helderrood bloed erop duidt dat er nog iets open is en dat zou na 6 weken na de bevalling wel dicht mogen zijn. Dus dan is het even een check of alles goed geheeld is in de baarmoeder.
Oke bedankt voor je antwoord, dan hou ik het ook even in de gaten voor mezelf. Ik moet wel zeggen dat ik bij de 1e ook 6 weken heb gevloeid en bij de 2e 5 weken, maar dat was vloeien en dat werd gewoon langzaam minder, nu stopt het en komt het weer opzetten na een dag of zo beetje raar eigenlijk.
Bij de eerste 4 wkn geloof ik en nu zit ik op dag 4 en is het nog maar een maandverbandje per dag, dus dat zal niet heel lang meer duren!
Ik zit nu ook op een maandverbandje per dag het is nog wel helder bloed, hoop dat het snel over is ben er zo klaar mee
Bij mij was het 2 weken "heftig" wat steeds minder werd. Toen een week niks en na die week opeens weer heel lichtjes. De eerste week na die 2 weken was het wel weer ff alsof ik ongesteld werd, maar achteraf gezien was het denk ik gewoon nog vloeien aangezien het toen echt wel tot 7,5 week aanhield (inclusief die 2 eerste weken direct na de bevalling)
Ik ben nu precies 7 weken geleden bevallen. De eerste 2 weken echt veeeeeel bloed. Ook een paar stolsels ( te ranzig) Ik heb er nu nog steeds een beetje last van. Is nu wat waterige afscheiding, beetje doorzichtig of lichtgelig van kleur. Is dat normaal?
Hier met iets van 9 weken pas gestopt.. Ik vond het toen zo lang duren dat ik een echo heb gekregen om te kijken of alles verder wel schoon was en niks was achtergebleven.
Ja ik stond er ook van te kijken! Heb nog wel een week langer kraamverband gedragen maar dat vond ik gewoon prettig zitten met de hechtingen (lekker zacht haha)
Ik heb 3 dagen gevloeid ( 3 a 4 maandverbandjes per dag) en hierna een paar druppels op een dag ofzo. Ben nu 12 weken verder maar mijn cyclus is nog niet op gang.