De knutselclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Niet dat ik nieuwsgierig ben.. Maar eh.. Uitnodiging voor wat? :p

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Goedemorgen meiden..

Word een spannende ronde dit.. m,n temp is hoog..!! Dus Ben benieuwd

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah zullen we love and hope gewoon lah noemen?

Nou meiden nog steeds geen ongi hier.......

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Voor de club....daar kun je je ook op abboneren dan zie je of er nieuwe berichten zijn...

5. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Gisteren een kloteavond gehad. Mijn zus belde om te vertellen dat ze 10 weken zwanger is van de tweede. Ik ben blij dat ze belde dus ik kon heel blij doen maar de tranen liepen over mijn wangen...... De eerste was ze zwanger in ronde 1 en nu weer ronde 1:(
    Ze is 3 jaar ouder dan mij......
    Ik denk dat ik maandag gewoon ongi word:(
    Heb me even uit het veld laten slaan.........

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tenminste ik weet niet hoe jullie het forum gebruiken....
    Ik druk altijd op gebruikersinstellingen en dan zie ik alle onerwerpen waarop je gereageerd had....en onderaan staat dan ook je club!

7. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor je superlieve reactie op het NOD forum. Moest er weer van huilen:( Maar je hebt gelijk. Ze weet niet dat wij bezig zijn en als het zover is zal ze heel blij voor me zijn.....

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach meissie....niet huilen....komt allemaal goed. Vertrouwen blijven houden en positief zijn ....... Zeg ik heel erg makkelijk:)....maar hetnhelpt echt.
    Je hebt er zo weinig aan om nu depressief te zijn .... Alleen jezelf en je relatiemheb je ermee....zonde;).
    Ik snap dat je je rot voelt.....maar positief blijven. Je hebt toch nog gewoon kans dat je zwanger kumt zijn of niet?

9. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Jawel maar vandaag even niet meer positief:(
    Morgen vast weer wel...... Testen doe ik nu ook niet want een negatieve trek ik ff niet.... Ik wacht nu gewoon tot maandag of mijn ongi komt...... Dan zien we wel weer verder. Komt vast goed;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jette ik snap je meid.....maar zoals ik al zei....je moet altijd ervnauit gaan dat het ongeveer 1 jaartje duurt...gelijk in ronde 1 zwanger raken is echt een wonder..
    Dus je niet gek maken nu....
    Voor de rest laat ik je met rust want op dit moment beurt niks je op snap ik....

Morgen is alles weer een stuk beter.

Ik wil zelf graag duidelijkheid....al heb ik nu sterk het vermoeden dat ik ongi wordt. Heb opeens zo`n kramp! Dus ik baal dalijk ook....maar hey het spannende gedeelte van klussen en wachten op de posi test kan dan weer beginnen....

Ik vindt dat opzich wel weer een leuke tijd niet?

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: whuhahaha t is maar net wat je een leuke tijd vind:D

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja weet je ik bekijk het zo....voor mij de laatste keer dat ik dit mag meemaken en je kanhet ook positief inzien toch?

Nu is het voor meiden die al wat langer bezig zijn anders misschien....maar soms moet je even de situatie omdraaien...;) en het proberen positief te zien.

Ik heb nu al een hoop aantal jaren weggegooid door depressief te zijn...(ongeval en alles wat daarbij komt kijken) dat ik nu anders ben gaan denken over dingen.
    Neemt niet weg dat ik niet kan weten hoe jij je voelt nu he....;) dat weet ik...

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: ja daar heb je ook weer gelijk in.. Ik denk dat het bij mij ook rustiger word in m,n hoofdnals ik eindelijk is ongeveer weet wanneer m,n ei gaat zijn..:)

Maar ik duim nog steeds dat het gewoon raak is bij je meid..!!

14. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Morgen heb ik gewoon weer frisse moed. Echt heel lief van je!!
    Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt;)
    Knuf!!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou net even tamponckeck gedaan....en ja hoor beige verlies dus meiden ik heb duidelijkheid hoor!
    Op naar ronde 3 ........
    Ga dalijk naar de winkel en ik neem gelijk een fles wijn mee hahahahahaa....erg! Nee alle gekheid terzijde.....ik wist het ook wel. Ik heb nog geen een moment dangeboel gehad van het is raak! Je twijfelt dan toch omdat je geen ongi ziet.....maar dat instinc wat je vertelt dat je zwanger bent heb ik niet gehad...

Jeetje wel lange cyclussen heb ik zeg.....

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou im doe lekker met je mee balen inmiddels beige verlies wat bruin gaat worden denk ik...en dan breekt het door...

Helaas erg jammer maar......t komt wel:)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Whahaha altijd die vieze verhalen ook he...tamponcheck! Heerlijk hier kan datngewoon hahahaha

18. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Onze tijd komt zeker het duurt alleen wat langer;)
    Gaan we lekker samen balen vandaag......
    Dat is beter dan alleen;)
    Knuffel voor jou en geniet van je wijntje! Die heb ik gisteren al genomen..... November word onze maand:p

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha erg he...maar ach we mogen u genieten nog van de wijn hahahaha....pfff als het maar niet weer dec wordt dat ik zwanger raak...dan wordt de uitgerekende datum weer sept...heb er al 2 in sept hahahaha..

Nou denk dat ik niet eens naar een nieuw nod topic ga maar lekker hier over mijn gezeur doorga hahahaha

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Uitnodiging heb ik ook niet gehad hoor.. :)

Jette; he bah kan me voorstellen dat je hier verdrietig van word! het is heel bijzonder dat ze twee keer in de eerste ronde zwanger word, en net als wat lov zeg... een jaar is ook echt normaal. neemt niet weg dat je ff mag huilen, dat lucht ook op!

En de tamponcheck heb ik ook gedaan.. beetje rose rood zat er al op, dus mijn vertrouwen is weg. ik hoop dat het vandaag doorbreekt dan kan ik lekker aan de rose. was vanmorgen ook ff verdrietig, en ik ga vast sorry zeggen voor degene die langer bezig zijn....

ik heb zeven jaar geleden een ongewenste zwangerschap afgebroken(zat op school, nare ex enzo). nu is dit al rot genoeg, maar ik heb toen ik pas met mijn vriend was eens een mk gehad, terwijl ik dus ook niet wist dat ik zwanger was. dit was door de pil heen, en ik had ineens een vreemd iets in mn onderbroek. huisarts vond het duidelijk zat, en daar zat ik dan.
    nu hebben we een halfjaar geleden besloten dat we graag voor een kindje willen gaan, en ik ging er (misschien naief) van uit dat dit zo gepiept was, ik ben immers al twee keer door de pil heen zwanger geworden. het frustreerd me af en toe zo :(

sorry voor de klaagzang, het lucht ff op

Deel Deze Pagina