@lov: zou wel apart zijn dan weer uitkerekend in september... Ik wasnvan 1 van mijn sterretjes uitgerekend op de verjaardag van m,n oudste.. En van 1 op mijn eigen verjaardag..
Nou de oudste is op mijn verjaardag geboren...de jonsgte 14 dagen eroor precies...dus ja...zou wat zijn hahahaha... Ga eens kijken voor een mooie banner....
Het * wat op mijn verjaardag geboren zou worden zijn we verloren met 11 weken.. En elk jaar op m,n eigen verjaardag " vier" ik voor mezelf ook een beetje haar verjaardag.. Hier een klein beetje hoop voor deze maand
Goedemorgen meiden , hier nog steeds geen rood dat geef moed he maar ik begin het nu spannender te vinden omdat ik allemaal symtomen heb die ik nooit eerder gehad heb en normaal gesproken ben ik altijd paar dagen voor mijn nod ongi maandag is het zo namelijk en kan natuurlijk nog van alles gebeuren en ik ga ook maar van uit dat ik ongi word dan val de teruerstelling weer minder tegen ...
Mijn vorige cyclus was 24 dan had ik vandaag ongi moeten worden..... Ik ga gewoon uit van een cyclus van 26........
Nou dacht ga even checken of het al erger is....maar nog niet....ik zag alleen een minimaal beige .... Heb wel al mijn banner gemaakt maar als het vandaag niet doorbreekt moet ik m toch aanpassen want ditmis geen ongi natuurlijk.
Ja maar heb wel de krampen van een ongi hoor....zal wel gewoon het begin zijn.....maar moet wel bruin worden of rood dan natuurlijk.
U Als je zwanger bent hoef je niet altijd iets te zien Ik heb bij mijn zoon nooit wat gezien of gevoelt tot Ik naar tandarts ging en ziek werd van de verdoving En behoorelijk gal moest overgeven toen deed Ik test en was ik al 12 weken zwanger
spannend dames fingers cross voor iedereen en dat iedereen een knal test heeft nog plannen vandaag of het weekend dames ?? hier vanavond bezoek uit amerika me oom komt langs hij blijft paar weken in nederland en kom vanaf bij mijn langs daarna gaat ie terug helaas dan moet ik maar eens keer daaar heen of zo