Altijd fijn zo'n familielid! Getrouwd metmeen amerikaansevrouw of? Hier niks dit weekend.....geen plannen niks....druk met verbouwen dus dan ben je daar veel mee bezig..
Ik werk vandaag mijn 9e dag en morgen mijn 10e...... Late diensten dus redelijk druk. Maandag eindelijk vrij! Heerlijk!! Lekker uitslapen en hopelijk wakker worden zonder ongi!!! Helaas voel ik helemaal niks bijzonders (ja wat ik iedere maand allemaal voel maar het is gebleken dat dat bij mijn cyclussen hoort.......) Ik heb inmiddels door alle lieve berichtjes weer wat moed gekregen maar het blijft moeilijk als je zus 2 keer in de eerste ronde zwanger is na net zo lang de pil geslikt te hebben als ik en ze is ook nog 3 jaar ouder..... Ik ben oprecht blij voor haar maar het is wel zuur. Ze weten geen van alle dat wij bezig zijn voor onze eerste en dat maakt het extra moelijk. Dan kun je er met niemand over praten. Manlief snapt wel dat het moelijk is voor me maar zit er verder niet zo mee. Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin die mij wel begrijpt. En ik heb jullie. Vol goede moed ga ik dus weer verder. Iedereen een fijn weekend en dat alle positieve testen ons maar mogen overspolen hier binnen de knutselclub!!!!!
Lov; ja ik heb ook geen hoop meer. Maar ik wil dan wel dat t doorbreekt, dan weet ik t zeker Bibi; oh leuk Amerika! Veel plezier
dankje wel komt goed dat word vanavond overvloed aan bitterballen bakken dat hebben ze daar niet dat vinden ze heeerlijk en neemt ie ook altijd paar doosjes mee haha
ik snap het helemaal meid zo heb ik paar vriendinnen die zwanger zijn en dat geeft ook dubbel gevoel die zijn zo zwanger terwijl wij al in ronde 7 zitten en moeite voor moeten doen niet erg het is voor goed gevoel maar dat maak je soms wel beetje depri..laten we hopen dat wij zwanger zijn en de ongi dit keer weg blijft !!!
Lov; nog niks.. vraag me wel af, hoelang duurt het voor zo iets echt naar buiten komt? want buiten wat rugpijn om voel ik niks. (en volgens mij verbeeld ik me die zelfs nog)
Vandaag echt het gewone ongigevoel dus zal wel Losbartsten vandaag....het kan altijd wel even duren hoor... Vandaa heeft kim11 voor mij gepemdelt en ze zegt dat ik in nov zwanger wordt van een jongen....dat zou leuk zij. Hahahaha
Nou m'n nod verplaatst naar 19 november. Ik zal straks het lijstje ff aanpassen. Heb ff een baalmomentje
lol ik geloof niet in pendels.... Haha gewoon lekker klissen en gezellig maken.... Maar ik hoop t echt voor je Lov
Onze gezellige knutselclub... Bekijk bijlage 281850 AAN HET 'KNUTSELEN'... *Bibinijmegen, ronde 7, NOD 22 oktober *Jette1976, ronde 6, NOD 22 oktober *Jeniyah, ronde 2, NOD 24 oktober *Jenn88, ronde 4, NOD 27 oktober *Mamvanjessie, ronde 2, NOD 27 oktober *Maybe3, ronde 26, NOD 30 oktober *Love and hope, ronde 7, NOD 31 oktober *Wondertjeinmaak, ronde 2, NOD 1 november *Glamoury, ronde 3, NOD 14 november *Smnee, ronde 5, NOD 19 november *Lov23, ronde 3, NOD 20 november ZWANGER...♥ *(naam), uitgerekend op: (datum) JONGEN/MEISJE/VERASSING Wijzingen aub in kleur aangeven, dan mis ik ze zeker niet
Hier wat meer hoop deze ronde.. Blijf heel veel slijmerige afsheiding houden.. En voelde me vanmorgen "raar".... Maaaaar ben heel huiverig voor " kwaaltjes" weet hoe hardnje met je neus op de feiten gegooid ken worden