:x:x:x hier de rode duivels..... Ik baal met je mee hoor Mijn NOD is nu als ik 26 aan blijf houden 16 november:x
Thanks maar ik had het wel verwacht Morgen bellen naar de gyn voor controle afspraak ( uitstrijkje moest in november weer)en dan gelijk maar vragen of hij een inwendige echo kan maken. Ik ben er dan toch
Op het NOD forum zag ik twijfeltest???!!! Spannend Maybe3!!!! Ik hoop het echt heel erg voor je!!!!!!!!
@jette: thanx.. M,n gevoel zei doe een test.. Want voel me ecgt raar... Maar ben wel heeeeel voorzichtig.. Pas als er morgen 1 staat die even duidelijk of zelf duidelijker is ga k het geloven
Whahaha ik ook niet maar is wel grappig om te lezen toch? Trouwens ben nog niet ongi meiden minimaal donkerbruin verlies....dus ik weet het weer niet?
Zo ff heeft mijn kruis aangegeven, blijft een beetje lastig zo wat nu de nod is. Maar ik hou het gewoon zo mocht ik dan niet ongesteld zijn dan gewoon ff een testje. Heb nu alleen last van pijnlijke boobs, had ik vorige ronde niet. Maar het is afwachten meer kunnen we niet doen hihi. Zal na het weekend alles even bijlezen. Heb dan meer tijd.
Dames nog steeds geen rood Weinig symtomen enkel Last van tepels misselijtegen het Overgeven aan veel plassen
Jette; balen meid en zeker vragen, als je er dan toch bent. groot gelijk hoor. Maybe; ik heb heel veel hoop voor jou Lov; hmm apart.. bij mij is het net een vloedgolf nu Bibi; TESTEN!!!
Onze gezellige knutselclub... Bekijk bijlage 281900 AAN HET 'KNUTSELEN'... *Bibinijmegen, ronde 7, NOD 22 oktober *Jeniyah, ronde 2, NOD 24 oktober *Jenn88, ronde 4, NOD 27 oktober *Mamvanjessie, ronde 2, NOD 27 oktober *Maybe3, ronde 26, NOD 30 oktober *Love and hope, ronde 7, NOD 31 oktober *Wondertjeinmaak, ronde 2, NOD 1 november *Glamoury, ronde 3, NOD 14 november *Jette1976, ronde 7, NOD 16 november *Smnee, ronde 5, NOD 19 november *Lov23, ronde 3, NOD 20 november ZWANGER...♥ *(naam), uitgerekend op: (datum) JONGEN/MEISJE/VERASSING Wijzingen aub in kleur aangeven, dan mis ik ze zeker niet
Hihi okee Dan... Net toch nog n x getest.. en weer een streepje.. met deze testen nog nooit vals posi getest... Word nu toch wel spannend