zo wordt hier ook lekker gezellig druk. Hier nog weinig verandering! Nog een weekje wchten misschien ook nog wel langer, hoop dat ik me in de tussen tijd dan wel een beetje beter mag gaan voelen. Ben nu met vlagen ontzettend misselijk en mijn boobs doen ook erg pijn. Hoef er niet aan te komen of iets tegen aan te krijgen. Heb dit echt nog nooit gehad!
Ik dacht ik zal eens bij gaan lezen maar wat is het rustig geweest! Ik ben zo benieuwd wie de eerste zwangere gaat worden hier! Ik kan wel wat goed nieuws gebruiken
Hee meiden, Ben er het hele weekend niet geweest Was een druk weekend.. Gister naar bij een trouwlocatie wezen kijken We gaan pas in mei 2014 trouwen maar het is een gewilde maand dus we moeten er op tijd bij zijn Maar het is hier erg spannend met Bibi en Maybe3 ben heel benieuwd.. De dames die ongie geworden zijn, echt ^&&%#%@@# Ik hoop dat dan de volgende ronde jullie ronde mag zijn.. Hierzo is nog niet echt nieuws. Heb niet echt symptomen ofzo, normaal pijnlijke borsten. nu helemaal niet. wel een beetje een rommelend gevoel in mijn buik.. Maarja ik ga maar nergens vanuit.
Trouwens de gyn gebeld vandaag voor een vervolgafspraak...... Ik dacht ik probeer 1 of 2 november want dan zit ik vlak voor mijn eisprong en kan hij kijken of er wel eitjes zijn.... Zit hij vol! Nu 23 november een afspraak..... Als ik een cyclus heb van 26 deze maand zit ik op 23 november op mijn 8e dag van mijn cyclus..... Dan kan hij niks zien natuurlijk...... Ik ben dan wel exact 6 maanden bezig. Nou ja we zien wel........
het word zeker erg spannend hier may wanneer is je NOD ? of ben je die al voorbij net als ik ? jette he vervelend zeg dat de gyn niet eerder kon ..
jette balen dat de gyn niet eerder kon. love and hope mei is idd een mooie maand om te trouwen. Wat voor locatie zoeken jullie? Ben ook erg beniewd wie er als 1e zwanger. Hier is de misselijkheid iets afgezakt maar nog wel aanwezig.
@Wondertjeindemaak We hebben gekeken naar een plek waar alles kon, trouwen, eten, feest en slapen dan hoef je niet overal heen binnen bepaalde tijd Waar we gister waren word het wel apart. dan trouwen we in een kasteel, eten en feest bij een hotel en slapen weer bij het kasteel.. Maar dat lijkt ons wel super. Nu alleen kijken of het ook in het budget past
wachten op nieuws van maybe...........WACHTEN DUURT VOOR ONS OOK LANG HOOR!!!! hahahaa.......zo spannend he.....ik ga een kaarsje voor je branden vanavond!! shit he lov.........had stiekem het gevoel dat het raak voor je zou zijn....
Wauw... dat is wel heel gaaf!!! Wij hadden een lowbudget huwelijk... Maar wel helemaal compleet.. Gister alle foto's gekregen... *zwijmel*
Het gaat er ook om dat het compleet is, de rest is bijzaak.. Maar wij hebben gekozen om het in 2014 te doen, zodat we nog kunnen sparen. We hebben bedacht wat we bij elkaar willen en kunnen hebben. en de rest passen we aan het budget aan.. Het hoeft niet uit de klauwen te lopen
Ja wij hebben hier een leuke bruidsjurken zaak... prijzen van 299 tot 999 euro voor een gave jurk.... Maare das voor jou een pittig stukje rijden....
love and hope, wow trouwen! voor mij alweer anderhalf jaar terug echt fantastisch, en helemaal als je alles zo duur kan maken als je wil. mij moesten ook wel op de kosten letten. je woont in de achterhoek he? heb mn jurk uit zevenaar, ook niet zo duur.
En zou maybe al getest hebben? ben benieuwd hihi. Ik moet nu werken maar zal daarna snel gaan kijken. Hier zo maar weer werken gelukkig een halve dag ben om 11 uur klaar als het goed is. Ben vanmorgen wel misselijk opgestaan. Nadeel is wel dat ik pas een half uur later mag eten door medicatie. Voelt nu helemaal niet goed.