hier ook mbt het eten, wordt er nog misselijker van maar moet wel gewoon blijven eten. Net lekker op de bank geslapen, was in ene zo moe. Moeheid valt nu een beetje mee, misselijkheid is er nog steeds.
? Hier nog steeds ongi! Normaal altijd maar 2 hooguit 3 dagen. Verlies flink wat bloed terwijl ik al die andere rondes maar een paar druppels verlies...... Misschien is mijn lichaam nu pas klaar met ontpillen We zien wel. Bibi ik ga nu ronde 7 in en ik weet nu al dat ik deze maand weer niet kan wachten met testen...... Ik vind het knap, zie alleen de meerwaarde er niet van...... Komt ook omdat ik te nieuwsgierig ben..... Ik wil gewoon weten of jij de tweede zwangere bent! Het is je wel gegund in ieder geval!! Maybe3 : lekker klote dan!!! Misschien over een paar dagen wel positief. Ik hoop het echt voor je!!!!! Dikke knuffel!
Moggehhh.. moet zo werken dusss ben nog ff niet zo actief. had jeuk vannacht.. op een maffe plek en raar gedroomd dus heb niet een al te beste nacht gehad ook.
Mijn temp is wel weer mooi omhoog aan het gaan Hopen dat het zo blijft. Klachten zijn nog hetzelfde hier.
Ik snap dat je even niet test. Een negatieve test hakt er zo in! Ik duim voor je iig!!! En Bibi, jij bent gewoon hartstikke zwanger volgens mij dus je hoeft niet meer te testen
hahah haha haha oke dan Jette nou dan hoef ik zaterdag niet meer te testen lol !!! als ik nu zwanger zou zijn heb ik uitgerekend als ik goed reken dan he zou ik nu plus min 5 weken zijn ongeveer dan zou ik eind juni begin juli zijn grappig want mijn 1e kind is ook begin juli jarig
we hebben nu gewoon een geduldige groep hihi. Ik wacht hier ook nog even met testen, was vandaag alleen maar in de ochtend misselijk.