is goed . vond in nod wel misselijk makend die discussie over "iemand zei wat duurt het lang na 3 maanden dat iemand zei van ach joh ik al.... zo lang jakkes vond niet leuk...voor iedereen is het even erg punt dacht ik echt toen
Ja het is dubbel tbtje....voor de mmm meiden is het moeilijk om te lezen natuurlijk. Maar ook hun moeten begrijpen dat het voor iemand die het nooit heeft meegemaakt hetzelfde is eigenlijk... Daarbij vindt ik dat sommige mmm meiden altijd zo verbitterd moeten reageren op die meiden....kunnen wij ook niks aan doen dat het bij hun niet lukt he.. Maarnje hebt ook meiden zoals maybe....die zijn niet zo!
Dit vond ik dus ook, daarna niet meer op gereageerd. Maar het maakt niet uit hoelang je bezig bent iedere ronde is teveel!
Je moet je eens voorstellen hoe het voor iemand is om al 1 jaar of meer bezig te zijn...het lukt maar niet en dan wordt je erg bang of het ooit wel gaat lukken....pfffffff......echt erg hoor!
Meiden ben er weer vandoor hoor........niet te veel kletsen he moet ik te veel bijlezen straks hahahaha
dat lijkt me idd ook wel erg. zie het hier in de omgeving helemaal niet. Lijkt als of ze zo zwanger raken. Vriendin van me ook 2 maal door de pil door antibiotica.
Tja voor hun een uitkomst zodat ze wel ouders mogen zijn.......anders mocht je nooit proeven hoe het is
Zoooooooooooo en dat zonder mij????? een knutselclub beginnen..... Hahahahahaha, leuk meiden!!!! Gesjellig!!!