Ja toch... Hehe goed geslapen??? Ik als een blok lag er rond 8 uur al in, had gtst gekeken op me laptop en ben gaan slapen.... Dus rond 21:00 Das toch erg!!
hee meiden, hoe gaat het hier. Ook ik had al ff niks van me laten horen.. had van het weekend een negatieve test. Vandaag is mijn NOD maar tot nu toe nog geen ongie. Zit op dag 28 vandaag. 14dpo. als ik kijk naar mijn vorige maanden had ik gister ongie moeten worden. Ene kant wil ik nu graag testen en andere kant nog niet.. Ben bang dat die weer negatief is en dat ik dan meteen ongie word.. Beetje zonde van de test. Maar weet niet of ik het nog langer tegen kan houden. want ben ook wel heel nieuwsgierig.. Dilemma! Nou ben benieuwd hoe het met jullie gaat
moeilijk he love!!! Maar wacht nog een dagje en test dan anders...? Je kunt dan beter niet voor je nod testen en gewoon vanaf je nod ... Ik deed dat ook de vorige keer en eigenlijk maak je het jezelf moeilijjker dan hahahaha...want je wilt dan altijd wel een dag ertussen laten voordat je weer gaat testen he?
Hoi dames , sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen hierzo. Mijn nod is verschoven naar 1 of 2 nov... Nog niet ongesteld maar wel gisteren een negatieve test. Dus wacht nog op me ongesteldheid. Wel vanaf zondag al buikpijn.. Temp is nog redelijk hoog, dus wacht af tot zaterdag indien ik nog niet ongesteld ben ga ik testen...
dames ik heb lange tijd niks meer laten horen maar ik kan het weer aan alles was mooi schoon weer bij mijn ik kan er weer tegen aan !!!
haha nou nou ik maakte een grapje over de lijst Love and hope spannend meid. ik ben heel benieuwd mamvanjessie fijn dat je er weer bent Bibi; fijn om te horen dat het goed gaat.. ik hoop snel dat je een positieve test hebt
Onze gezellige knutselclub... Bekijk bijlage 283722 AAN HET 'KNUTSELEN'... *Love and hope, ronde 7, NOD 31 oktober *Mamvanjessie, ronde 2, NOD 1 november *Glamoury, ronde 3, NOD 14 november *Tbtje, ronde 3 na curretage, NOD 15 november *Jette1976, ronde 7, NOD 16 november *Smnee, ronde 5, NOD 19 november *Lov23, ronde 3, NOD 20 november *Jenn88, ronde 5, NOD 22 november *Wondertjeinmaak, ronde 3, NOD 26 november *Maybe3, ronde 27, NOD 30 november *Bibinijmegen, ronde 8, NOD ?? ZWANGER...♥ *Jeniyah, uitgerekend op: 03-07-2013 in verwachting van een:JONGEN/MEISJE/VERASSING Wijzingen aub in kleur aangeven, dan mis ik ze zeker niet
Zucht ben niet te genieten.... Grrr had ML ook nog geregeld dt er een vriendje van Mel kwam spelen... T geluid word ook alsmaar harder tot schreeuwen aan toe!! Ben vreselijk moe!!
Spannend dames ik hoop dat jullie 2 als nog posi testen binnenkort. Hier is de ongi weer weg. we kunnen weer beginnen hihi.
Goedemorgen, ik ben ongesteld ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen! Dus nu ronde 3 nod onbekend.. Eerst mijn ei weer vinden haha
Weet iemand waar ik een banner kan maken die alleen de dagen telt.. Dus alleen zegt bijv dag 1 van cyclus... Ik had eerder deze gevonden maar weet niet meer op welke site?
Jeetje.. Balen meiden van jullie ongi.. Hier m,n coctail van zwangerschapsvitamines weer naar binnen incl de clomid..