Geen idee .... Weet wel dat ik beide keren ook iets voelde...maar ja wat!? Ik weet het niet meer....nou ja ik weet wel nog dat ik bij de eerste duizenden speldenprikjes tegelijk voelde en nog meer van die gekke dingen. En bij de jongste kreeg ik vreemde ongikrampen week voor nod em die hielden opeens op 1 dag voor nod...
nee maar ik heb t idee dat ik helemaal geen ei heb gehad. ik weet niet of ik nu mezelf gek maak, maar ik vind het zo raar.. we vrijen al anderhalf jaar zonder bescherming, toen onder het mom van.. als het nu gebeurt dat is het prima. ik ben toen maar begonnen met ovutesten omdat ik het wel vreemd vond dat het nooit gebeurde, maar ik werd er gestresst van, omdat ik nooit een echte knaller had.. dus ik word alleen maar gek van mezelf.. helaas
Oh ja das wel lang dan zonder dat je zwanger bent geraakt.... Ik merk ook niks van een eventueel ei....alleen had ik een dag steken..... Vroeger toen ik een spiraal had voelde ik wel eens mijn eisprong. Die steken waren toch anders....maar ja was het iets....of gewoon steken... Je kunt jezelf zo gek maken he...........
ja precies. en ik weet nu zelf ook niet of het terecht is wat ik steeds denk. ik word er zo gek van. maar goed, volgende ronde gebruik ik maar weer ovu testen en tempen.. dan word het allemaal wat duidelijker denk ik.
Ja zou ik ook wel doen als ik jou was hoor......je wilt weten waar je aan toe bent.. En stel je voor je gaat toch eens naar je HA kun je mooi je tempkaart laten zien..
ja precies. en ik leg me er maar bij neer dat ik het niet los kan laten.. maandag weet ik meer(NOD) en dan gaan we er weer vol tegenaan
Ik voel van alles maar ik weet inmiddels dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden.... Ik wilde vandaag eigenlijk al testen omdat ik denk dat mijn NOD eigenlijk morgen of overmorgen is ipv vrijdag.... Ik durf het niet. Ik ben te bang voor een negatieve test.... Ik wacht dus gewoon af. Afgelopen zaterdag heftige pijn gehad aan de linkerkant van mijn buik. Dat heb ik ook altijd vlak voor mijn eisprong dus een beetje vreemd. Steken in mijn borsten en vannacht zat ik beneden omdat ik niet lekker was...... Het zegt alleen allemaal niks want ik heb heel veel gewerkt en ben dus ook een beetje oververmoeid. Het enige wat ik kan doen is afwachten. Ik ben benieuwd of de andere 2 al hebben getest Ik hou jullie op de hoogte! Bij jullie nog bijzondere dingen? Grtz!
t gaat weer spannend worden heh voor de meesten... ben benieuwd of er nog meer zwangeren bij komen deze maand... k hoop t wel
Ik wil wel hoor....hahahahaa maar heb toch wel het gevoel ongi te worden... Hoe gaat het met jou jen?
hier zijn gangetje... voel me gewoon echt super zwanger! Me buik is aardig opgezet.. leuk want had altijd al een buikje na Melody en nu lijk ik gelijk 4 maanden zwanger. *zucht* Pies me een slag in de rondte en met vlagen vreselijk misselijk... Iets simpels eten zit er niet in... neeuj maakt me niet uit hoe lang ik in de keuken sta... als ik maar wat lekker te eten heb. Naja hang gelukkig niet boven de wc... Me borsten zijn nog steeds gevoelig en ik vond ze al niet klein... nu zijn ze mega! Manlief is helemaal happy... Tjah ML vind me vreselijk sexy... en heb er ook geen prblemen mee.. alleen ja ook met vlagen T is zo intens geweldig lekker.... compleet anders nu ik zwanger ben... hahaha wat heb ik dat gemist tijdens me eerste zwangerschap... Zo weer een boel over mezelf gelult... hoe is t met jullie???
Hahahaah klinkt heerlijk allemaal jen! Geniet er maar van... Fijn toch dat je nu een buikje mag hebben....