De knutselclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat klink goed tbtje! hihih, hier straks de houtkachel aanmaken. Eten staat klaar voor vanav alleen nog ff aanzetten hihi. hier boerenkool stampot. is echt het weer voor vind ik.

Maybe klinkt lekker hoor.

Jammer dat we elkaar eten niet kunnen zien en ruiken hihi. Hier hangt nu echt een baklucht. Krijg er nu al trek in.

Morgen komen hier schoonouders voor een weekend. Heb er nu eigenlijk helemaal nog geen zin in. :( maarja we zien hun ook niet zo heel vaak.

2. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    joehoeeee ik ben hier ook bij!!! hier kun je gewoon zeggen wat je denkt zonder hard feelings!!! tbtje begrijp ik dat je ongi geworden bent? balen meis......das niet leuk.....waar is die vind ik niet leuk knop lovvvvvvvv

3. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    zo'n knop mis je idd nog. hoop echt zo dat we met z'n alle snel zwanger mogen zijn..

4. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Mag ik ook gezellig mee kletsen ;)
    Al zou ik niet constant kunnen hihi
    moet nog druk blijven klussen :p

Eten is al klaar maar vriend lief nog niet thuis..
    ging iets sneller dan ik dacht haha

5. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier begin ik het eten pas op te zetten als vriendlief thuis is. Hij komt nog al thuis op verschillende tijden, deze week zelfs half 7 pas terwijl hij hiervoor om 5 uur al thuis was.

6. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    die van mij laat het weten zodra die weg gaat.. dan probeer ik een beetje in te schatten hoelang ik nodig heb.. maar nu was het met een kwartiertje klaar.
    hij kan elk moment thuis komen..

7. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat is wel handig idd. Maar de mijne werkt in duitsland dus wordt dan duur grapje iedere keer.

8. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Ja idd.. dat is niet te doen.. maar het is bijna standaard hoe laat hij thuis komt. naja nog wel. waarschijnlijk gaat dat nog wel veranderen

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Het was hier ook standaard tot deze week.

10. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Hallo dames,

Mag ik hier ook mee kletsen? :)

Hier hebben we lekker eten besteld. Broodje Doner jamjam :D
    Eet smakelijk allemaal!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker mvjessie!
    Hier hebben we een balansdagje gehouden....tosti en soep!

12. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Mmm wat komen er toch lekkere dingen langs..
    ik heb ook wel zin in van die ongezonde maar o zo lekkere dingen..
    Maar ben een beetje aan het opletten met eten en sport weer sinds deze week.. we gaan trouwen in mei 2014 dus dan wil ik het liefst slank in de sluier.. dus kan ik beter nu al oppassen.

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier net lekker gegeten.. Straks filmpje kijken met manlief.. Die heeft eindelijk een avond geen cursus.. Jippiej

14. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier staat het eten nog te pruttelen op het vuur. Vriendlief was 6.15 thuis. Nog eventjes en wij kunnen ook eten en daarna zwemmen.

15. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Wij gaan nu even koekeloeren bij de ikea.. tot straks ;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Veel,plezier!

17. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    fijn dat iedereen hier sportief reageert........vind t ook veel leuker om hier door te kletsen want ik zit nu ook in de lijst van 1 november tot 15 november maar daar word niet zo gezellig gekletst!! vind ook veel leuker om met jullie door te kleppen......

en ja.....ik was het!!! diegene die ff een baalmomentje had....jammer dan toch....ben dr al weer overheen haha maar tis gewoon jammer dat er dan zo over doorgezeurd word.

ja gebeurt dat echt dat mensen zo in real ook in contact komen met elkaar? das ook wel erg leuk zeg...!!

god weet hoever we allemaal uit elkaar wonen haha...

ik ga ff mijn ding doen vanaaf lekker laptopavondje...vriendlief is naar de voetbal toe die komt straks weer thuis.....

gezellig zo!! tot strakkies

18. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

ik heb met met ml gtst van gisteren gekeken onder t genot van onze ongezonde eten ;)

Morgen wordt t vast weer een gezond daggie....

en als t goed is krijg ik een paar mooie foto's van de bruiloft binnen... ben aan t downloaden :)

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

haha er wordt gelijk minder gekletst in t NOD topic ;)

20. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Jeetje wat hebben jullie veel gekletst alweer gezellig!!!!! Het is op het NOD forum gelijk een stuk rustiger ;) Ik kon niet eerder hier naartoe om te kletsen want ik heb het heel druk op het werk gehad...... Van een vriendin eind van de middag kv 2v5 testen gekregen want op mijn dorp verkopen ze die niet..... Moeten daar echt maar 4 druppels urine in? Ik heb deze nog nooit gebruikt.... Ik wilde eigenlijk geen testen in huis dit weekend omdat ik bang ben dat ik me niet in kan houden.... Vanmorgen met cb negatief getest maar ja ik zit ook nog maar op 10 dpo. Ik hoop dat uit deze club snel iemand zwanger is!!!!! De leukste meiden zitten hier!!!!

Deel Deze Pagina