Hier ook iedereen maar tikken en zwanger........ Dan ga je wel eens twijfelen aan je lichaam maar ik ben ( nog maar) in de 6e ronde.....
Zo, ik meld me hier ook ik heb ff de lijst gedaan, ga nu verder in mn boek! (tweede deel vijftig tinten, love it!) kom tussendoor wel ff spieken
en onder het mom van, ik houd van lijsten maken we een lijst met zwangeren (uitgerekende datum en geslacht enzo) en NOD's?
Meiden ik bedenk me net...mijn vorige ongi begon op 19 september en mijn cyclus was 30....dan is mijn banner toch niet goed he?
*De Knutselclub* *NOD* *smnee, ronde 4 NOD 21 oktober * *ZWANGER*♥ *.....(neem een naam), uitgerekend op: JONGEN/MEISJE/VERASSING?
Hahahahaha ik hoop dat we snel allemaal op jou lijst met zwangeren staan!!! Dan allemaal in dezelfde maand uitgerekend en een afspraak maken om elkaar allemaal met baby ergens te zien
*De Knutselclub* *NOD* *smnee, ronde 4 NOD 21 oktober *Jette1976, ronde 6, NOD 22 oktober *ZWANGER*♥ *.....(neem een naam), uitgerekend op: JONGEN/MEISJE/VERASSING?
@smnee: maybe3 26e ronde NOD 30 oktober @lov: dan zou je vandaag ongi moeten worden meid.. Als k het goed heb
Oh het gaat nu al fout...... Op mijn iPad krijg ik het niet gekopieerd op de goede manier! Klote! Moet dus even anders ((
*De Knutselclub* *NOD* *smnee, ronde 4 NOD 21 oktober *Jette1976, ronde 6, NOD 22 oktober *ZWANGER*♥ *.....(neem een naam), uitgerekend op: JONGEN/MEISJE/VERASSING?
*De Knutselclub* *NOD* *smnee, ronde 4 NOD 21 oktober *Jeniyah, ronde 2 NOD 23 Okt *ZWANGER*♥ *.....(neem een naam), uitgerekend op: JONGEN/MEISJE/VERASSING?