Jammiej... Heb een room chocolade letter van de banket bakker.... Die zijn zoooooo lekker... Alleen manlief wilt dat ik hem deel.. NOU MOOI NIET mijn mijn mijn chocola
Zo het wordt hier lekker druk en gezellie echt super. Lijst vind ik ook een goed idee. Zal hier morgen mezelf even bij zetten. Ga nu gezellig samen zijn met vriendlief Denk straks nog maar even voor de zekerheid klussen en hopen dat me temp morgen hoog is.
ahh mag ikgesellie mee klesten ik ga eerst allez ff teruglezen jullie hebben arrdig wa pagina vol gekletst hahah
wel 1 voordeel door die discussie zei iemand iets over een knutselclubje en zodoende hier het knutselclubje whahaha
Hier expeditie robinson kijken.. En lekkermop tijd m,n bedje in... En jeeej maandgag begint m,n serie weer
en Tess is zo'n leukerd!!! Ik vind Fayah trouwens ook helemaal te gek!! Zo lekker recht voor de raap...
Ja klopt. echt leuke meiden.. Fatima die moet eruit.. die vind ik niks. Ik kan haar hoofd alleen al niet uit staan
Yups... echt wel!! Fatima is gewoon een mega arrogante bitch.. ik hoef haar echt nooit tegen te komen!!! Puur van wat ik hier zie liegt ze makkelijk en vind ze haarzelf geweldig... en daar hou ik absoluut niet van.