@eten vanavond, word lekker broodje hamburger. simpel het weekend in heerlijk @loveandhope, ik denk de 17e? mijne geven ook nooit echte knallers.... vanmiddag was ik bij mn client aan het werk, en ineens had ik een raar samen geknepen gevoel in mn baarmoeder? heel even, ik denk 3 tellen en best heftig. nu begin ik weer de twijfels te krijgen.... net al een tamptontest gedaan, en geen bloed te zien. ik wil niet eerder testen dan maandag....
Onze gezellige knutselclub... Bekijk bijlage 281484 AAN HET 'KNUTSELEN'... *Smnee, ronde 4 NOD 21 oktober *Bibinijmegen, ronde 7, NOD 22 oktober *Jette1976, ronde 6, NOD 22 oktober *Jeniyah, ronde 2, NOD 24 oktober *Jenn88, ronde 4, NOD 27 oktober *Maybe3, ronde 26, NOD 30 oktober *Love and hope, ronde 7, NOD 31 oktober *Wondertjeinmaak, ronde 2, NOD 1 november *Glamoury, ronde 3, NOD 14 november ZWANGER...♥ *(naam), uitgerekend op: (datum) JONGEN/MEISJE/VERASSING Wijzingen aub in kleur aangeven, dan mis ik ze zeker niet
ik hoop het ook. heb me zo rustig kunnen houden deze twee weken, bijna vreemd. en nu kan ik het mn hoofd weer niet uithalen Dankje ik hou zelf ook wel knutselen hahaha
@smnee whaha maja kan ook niet anders zeggen dan leuk gedaan.dat was het laatste complimentje hoor anders pas je je schoenen morgen niet meer @hier zit me dood te vervelen op me werk, ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren. wel is het eten net gebracht krijg er honger van de geur gaat heel het gebouw door heerlijk!!!!!
Onze gezellige knutselclub... Bekijk bijlage 281523 AAN HET 'KNUTSELEN'... *Smnee, ronde 4 NOD 21 oktober *Bibinijmegen, ronde 7, NOD 22 oktober *Jette1976, ronde 6, NOD 22 oktober *Jeniyah, ronde 2, NOD 24 oktober *Jenn88, ronde 4, NOD 27 oktober *Mamvanjessie, ronde 2, NOD 27 oktober *Maybe3, ronde 26, NOD 30 oktober *Love and hope, ronde 7, NOD 31 oktober *Wondertjeinmaak, ronde 2, NOD 1 november *Glamoury, ronde 3, NOD 14 november ZWANGER...♥ *(naam), uitgerekend op: (datum) JONGEN/MEISJE/VERASSING Wijzingen aub in kleur aangeven, dan mis ik ze zeker niet
ik hoop het ook voor ons natuurlijk ook voor de andere meiden laten we hopen dat dit clubke knal rose word binnenkort
Laten we proberen om ieder op roze te komen. Allemaal op naar een echt wonder! Hier zijn mijn schoonouders er, tot nu toe valt het wel mee en is het gezellig. Had ik vanmiddag nog niet verwacht. Niet al te veel kletsen het weekend hihi ben er denk ik niet heel vaak.
Ja zou super zijn als we allemaal op roze mogen.. dan kunnen we samen verder kletsen over de symptomen enzo haha @glamoury Als je mij bedoelt. dan nee heb ik niet gehad