Ik heb vorige maand miskraam gehad van een tweeling na 4 weken waren ze helaas weg! nU Zijn we weer druk aan het klussen om de dag. Maar nu is mij vraag kan je eisprong gewoon hebben na miskraam en kan je dus ook zwanger worden me gynecoloog zei van wel! Dus ik heb nu druk geklust met me man. En sinds gister is me tempratuur gestegen naar 37.0 Hij was vorige week 36,8 36,9 En gister voelde ik zei steken..... Nu is me vraag zou ik toch weer zwanger zijn en waneer zou ik kunnen testen? Groetjes en bedankt
Was dat na 4 weken zwanger of 4 weken na positieve test??? Ik heb 2x een miskraam gehad en beide keren géén eisprong gehad. Maar goed gelukkig is niet iedereen het zelfde!!
Nee ik was zei de gynecoloog echt 4 weken zwanger! Maar hij zei dat ik in me eierstokken heel veel eitjes ehb en dat ik zeker weer over 2 maanden mij wel weer ziet binnenhuppelen, Wel natuurlijk als ik goed klus! Maar dat doe ik gelukkig ook wel! Ik voelde gister echte steken.. Maar mijn vraag is hoop dat veel vrouwen ook eisprong krijgen na miskraam.
Heey meis, ik heb 25 feb helaas een mk gekregen na bijna 9 weken zwangerschap Ik heb mijn eiersprong ook gevoeld en dat gaat gepaard met steekjes in mijn onderbuik/zij. Dus ook ik heb vrij snel weer een eiersprong. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is. Ik wil ook wel weer maar mijn hcg was nog niet helemaal uit mijn lichaam waardoor ik echt wacht dat ik ruim een maand overtijd bent,dan ga ik weer testen. Maar dit keer ga ik niet meer gericht klussen en zien wel hoe het loopt(hoewel ik wel graag weer wil maar mijn lichaam nog ff rust moet gunnen). groetjes Bianca
Hey meid ja ik heb 18 februarie miskraam gehad! gelukkig wel een hele vroege van 4 weken! Maar sinds gister heb ik steken aan me zei en ik heb vandaag een echte harde onderbuik! Ik de sympthomen van vorige maand toen ik zwanger was. Me gynecoloog zei nog tegen me als je goed klust met je man zie ik je over twee maanden zeker weer. Hij zei ook meestal heb je na miskraam snel een eisprong! Dus kans om snel zwnager te worden! We mogen het hopen!