Heleentje, het worden nog heel zware tijden voor je maar weet dat je niet alleen staat. Je gaat sterker worden en je gaat er komen met je kindjes! Daar moet je nu aan denken en voor gaan! Het is duidelijk dat het voor je man game over is dus daar moet je geen energie meer aan verspillen. Al moet dit zo enorm pijnlijk voor je zijn dat het op deze manier eindigt. Maar echt, het wordt beter! Een hele dikke knuffel!
heel erg veel sterkte, je komt er echt wel meid! Ik ben blij wat van je te horen, maakte me best ongerust Een hele dikke knuffel!
Veel sterkte. Ga ervoor en al is het superzwaar tijdens de opname, je kan hier heel sterk uitkomen en dan ga je lekker voor je kinderen zorgen. Maar eerst moet jezelf rustig worden. Zet hem op!
Heel veel sterkte Heleentje! Super dat je wat van jezelf hebt laten horen! ooit wordt het beter voor je meid, samen met je kindjes!
Heel veel sterkte meid, zorg goed voor jezelf dan kan je dat ook voor je kindjes doen. een hele dikke digi knuf
Bah zeg. Wat een nare vent! Ik zou haast denken, dat hij bezig is geweest (en nog is) met jou stelselmatig te pesten en zo mentaal af te breken. Je bent nu even in goede handen. Denk eerst aan jezelf en aan beter worden. De rest komt later.
Dan was mijn vermoede helaas toch idd dat ze opgenomen zou zijn. Heleentje heel veel sterkte. Je moet hem ook niet dwingen om te komen het gaat niet meer lukken. Vecht voor je zelf alleen voor je zelf en voor je kinderen. ] Heel veel sterkte.
Misschien ben ik het slechtste voorbeeld voor haar. Maar in 2012 toen ik werd opgenomen na dat ik dat nodig had heeft lat mij de kinderen ook echt niet laten zien. En aan de telefoon komen of langs komen. Nou hij is een keer geweest om een tas met kleding te brengen en is wel geteld 5 minuten binnen gebleven. Hij is 6 weken lang kwaad geweest omdat ik weg was. En hij met de kinderen zat en moest zorgen. ( zusje had ze in huis genomen hij zorgde voor ze in het weekend). Was ook pissig maar ja je kan iemand niet dwingen om met de dokters te praten, sommige mensen mannen kunnen er niet mee om gaan als hun vrouw of vriendin ziek is. En een pygische ziekte woord over het al gemeen genomen niet serieus genomen door mensen die er totaal geen verstand van hebben of totaal er geen begrip voor kunnen opbrengen. Wat dat betreft kan je beter soms nog je been breken dan zien ze dat je pijn lijd geestelijk leiden kun je niet zien of voelen namelijk. En ja ik klik hier misschien weer zo verstandig of afstandelijk. Besef wel dat het voor de buitenwereld ook niet makkelijk is om er mee te leven. iemand ie wat mankeert dat heb ik wel geleerd in de loop van de jaren. Iedereen is wel eens down maar ben je depressief of heb je zo als Heleentje bps of zo als mij. Dan is het maar aandacht vragen terwijl het leed in de boven kamer zit en je gevoel anders is dan bij ( normaal gezonde mensen) ze denken dat je het expres doet nou een ding weet ik zeker expres doen ( hier in elk geval niet) voor je zo ver bent dat je opgenomen bent is er al een berg leed gepaseert. Daarom bij deze nog een keer Heleentje heeeeeeeeeeeeel veel sterkte en kracht toe gewenst. Ook jij na zo veel dalen weet ik zeker dat ook jij uit deze put komt,
Heleentje, heel erg veel sterkte, ik hoop dat je snel beter wordt, dat verdien je, dat de medicijnen je goed gaan helpen. Wat naar dat je man totaal geen inlevingsvermogen heeft om de kinderen langs te laten komen.
Heel veel sterkte, en je komt hier sterker uit. Laat die vent voor wat ie is en laat hem straks maar zien dat jij heel goed zonder hem kunt.
Heleentje, ook namens mij heel veel sterkte gewenst. Je komt hier zoveel sterker uit dan je nu denkt.
Sterkte Heleentje, ik weet uit ervaring dat zo'n opname behoorlijk heftig kan zijn, maar ik hoop dat je er baat bij hebt en dat je er sterker uit gaat komen. Je kunt dit, hoe dan ook!