Ik niet, moet me altijd inloggen om te zien dat ik een nieuw berichtje heb. Hoop dat alles goed met je gaat Heleentje!
Natuurlijk. Ik heb erin gezet dat er veel zijn hier op zp, die graag willen weten hoe het met haar gaat.
Er zijn ook stille meelezers (zoals mijzelf) die willen weten hoe het gaat. Hoop dat het goed met je gaat!
Ik ben ook een stille meelezer. En kijk nu een paar keer per dag of je al weer terug bent. Hoop dat alles goed met je gaat en dat je nu gewoon veilig ergens zit waar je geen internet hebt!
Ook ik reageer niet zo snel op een topic maar zoals vele maak ik me ook zorgen.Hoop dat het goed gaat.
Kunnen we niet gaan speuren met zn allen? Woonplaats: Gent Naam: Heleen? Kids: 3 Zijn er nog meer gegevens?
Pnirmal? Jij had contact met haar via de mail? Las ik op een eerdere pagina? Hoop ook dat alles in orde is... Ik woon niet heel ver van Gent... maar waar te beginnen dan?
Heleen kan ook enkel nick zijn... Moeilijk! Kunnen we eventueel via het beheer aan een mailadres geraken? Of dat het beheer even een mailtje stuurt namens ons?