Hoi, Ik ben net voor de 1e follikel meting geweest. Mijn follikel was 16 mm en slijmvlies 8 mm. Ik ben vandaag op dag 10 en ze vond voor dag 10 mijn eitje al best groot is en verwacht dat mijn eitje zondag of maandag gaat springen. ik temp ook en meestal gaat mijn temp omhoog op dag 15 dus ook voor mij zou het erg vroeg zijn deze maand. Met hoeveel mm springen de meestal de eitjes ? en is 8 mm slijmvlies goed ? Het ging zo snel allemaal dat ik weinig vragen heb kunnen stellen. Ze was wel heel erg aardig en begripvol. Zondagavond hebben we in iedergeval een huiswerkopdracht meegekregen en moet ik maandag weer terug voor de samenlevingstest en een nieuwe meting/sprong geweest is
Eitjes springen gemiddeld vanaf zo'n 20 mm en groeien ongeveer 2 mm per dag. Dus dat zou prima kunnen kloppen dat je zondag of maandag de eisprong hebt. Baarmoederslijmvlies is ook heel netjes met 8 mm. Volgens mij ligt de ondergrens bij 6 of 7, weet ik niet helemaal zeker. Succes!
Dank je wel voor je antwoord dreamer. Maandag weer terug 😊 Ik ben benieuwd of die dan is gesprongen. Mijn ovutest was wel positief vandaag dus zou verbaast zijn als die maandag pas springt maar you never know.