hey allemaal... Nu 3 dagen na NOD nog steeds geen ongi te bekennen... Alleen schrok ik vanochtend wel een beetje... Mijn temp is 0.2 graden gestegen! Als ongi er aan komt zakt hij toch? Dus ik zit me alweer van alles in het hoofd te halen...zwanger... niet zwanger.... late ongi....kweet het niet meer! Maar wel vage kramjes/steekjes onder in mijn buik... ahhh... Wat kun je je zelf soms toch gek maken! Liefs Bregt
Ik zou zeggen, testen meid! Die temp stijging is een goed teken, dus....Laat je t even weten? Succes!
Nee nog niet. Mijn ouders zijn op vakantie dus moeten wij op hun huis passen. Zij wonen namelijk op een boerderij. Nu zit ik hier ergens tussen de weilanden zonder auto omdat vriendlief aan het werk is. ggrrr. zit me hier helemaal op te vreten. ben toch wel wat zenuwachtig... Liefs Bregt
Owww , wat is dat erg he , dat wachten . Mijn duimpjes draaien voor je , en succes met testen straks ! Groetjes Joyce
He zal ik je even een testje komen brengen? Ik kan me voorstellen dat je je helemaal zit op te vreten nu ... ik denk wel dat die positief zal zijn. Aangezien die temperatuurstijging... succes! Ik duim voor je dat je en een positieve test hebt en dat je vriend snel thuis is kun je als nog op tijd bij de winkels zijn... hihi Kus Swiggy
@joyceD: verschrikkelijk is dat wachten.. gek wordt ik ervan hopelijk is het niet voor niks.. @swiggy: Jaaaa kom maar brengen! Door die temperatuurstijging, krijg ik alleen maar meer de zenuwen. Omdat je iedereen hoort zeggen dat als je temp stijgt je zwanger bent...ik hoop zo dat het waar is.. Liefs Bregt
O wat spannend zeg! Ik ben benieuwd! Vind het knap van je dat je nog niet hebt getest op de dag van je NOD. Succes met wachten, en niet vergeten hier de uitslag te plaatsten. Gr Droom
Aaaah dit is echt erg voor je zeg! Wil je testen en dan kan het nog niet Sterkte meis en ik hoop dat manlief snel thuis is zodat je nog een testje kan halen Kan je mannetje er niet 1 onderweg halen?
haha, ik zie hem de drogist al in lopen Durft nog niet eens een doosje tampons te halen, laat staan een zwangerschaps testn hihi
Ik heb even mee gelezen .... Maar ik ben nu ook nieuwschierig.. dus heb je al getest we duimen voor je Groetjes Sara
Hoi hoi, Ben nu ook wel heel erg nieuwsgierig, hopelijk horen we er nog wat over. Liefs voor iedereen, Bibu !