Na vele jaren wachten en ons afvragen of we dit nou echt wel wilden ben ik eind 2005 bevallen van een prachtige zoon. Ruim 4 jaar moesten we wachten op de zwangerschap, de medicijnen voor de behandelingen lagen al in de koelkast!! De wens voor een tweede kindje kwam al snel. Maar er kwam helemaal niks, nog geen dag over tijd geweest in al die jaren. De twijfel of we aan behandelingen moesten beginnen was groot, we hebben tenslotte een prachtige en gezonde zoon!! In oktober 2011 toch maar weer eens naar het ZH geweest en het voorstel was om eerst te beginnen met wat routine onderzoeken en een gemeenschapstest. Meteen raak!! maar helaas na 5 spannende weken toch een miskraam gekregen. Het verdriet overheerste en behandelen hoefde van mij niet meer, wat een ellende!! Tot mijn grote verbazing heb ik het hele gedoe zover los kunnen laten dat ik me begin april begon af te vragen wanneer ik nu eigenlijk ongesteld moest worden? geen idee. Na een paar dagen toch maar even een testje gedaan. Tot mijn grote verbazing gaf deze aan ZWANGER, +3 weken????? We hebben inmiddels 2 inwendige echo's en 1 normale echo gehad en ik was gisteren al weer 10 weken zwanger!!! wat een feest en wat een raar idee ineens ben je dan na al die jaren zwanger. Wel even spannend nog want ik ben inmiddels 38 jaar oud en dus zijn we voor de combinatietest gegaan. Gisteren deel 1, echo en bloedonderzoek, en over 2 weken deel 2, nekplooi meting. We hopen dat alles dan goed is en we aan het idee kunnen gaan wennen en het onze zoon, inmiddels 6 jaar oud, kunnen gaan vertellen.
wauww watt mooi om te horen!! Ik hoop ook echt voor jullie dat het weer een gezond kindje mag zijn ondanks je leeftijd!!!