Vorige week dinsdag een diep gaatje laten vullen (deels vulling eruit) toen de verdoving eruit ging wat napijn. De rest van de dagen alleen pijn bij drukken op kies . Dit is bijna helemaal weg/sterk verbetert. Alleen heb ik sinds 2 dagen af en toe zenuwsteekjes in mijn kies. Het komt zomaar opzetten zonder reden. De tandarts gaf wel aan bij warm/koud de kies nog even gevoelig kan blijven maar zomaar zenuwsteekjes herken ik niet. Iemand een idee hoe lang het kan duren? Het doet niet pijn of iets maar is wat vervelend
Een zenuw kon hier toch echt nog wel 1 a 2 weken pijn doen. Zodra het een echte drukpijn op de kies gaat worden ( lees je ligt er wakker van)zou ik terug gaan. Bij mij moesten ze toen een zenuwkanaalbehandeling Voor nu helaas afwachten.
Het doet niet echt pijn. Maar het is meer alsof er een ijsblokje op de kies word gelegd een soort steek. Dit begon pas 2 dagen na de tijd
Ik heb het soms nog steeds op een plek waar ze de kies hebben getrokken Het helpt om warm en koud eten niet te vlug achter elkaar te eten. Het zal even tijd nodig hebben. Als je het over een tijd nog hebt zou ik weer advies vragen bij de tandarts
Ik weet niet of je mijn ervaring daarmee wilt weten… Ik kreeg ook random pijn in m’n kies na een wortelkanaalbehandeling.. bleek de tandarts m’n kies gebroken te hebben .
Ik denk toch dat het rust nodig heeft om te herstellen. Als Ik kijk naar de verdoving heb ik daar ook altijd 1 tot 2 weken een raar gevoel. Wat je aangeeft een steek.
Is dat niet het krimpen van de vulling? Dat kan soms enkele dagen tot een paar weken aanhouden dacht ik.
Dat zou best kunnen idd. Alleen ik herken die zenuw schokken niet. Inmiddels jeukt de kies zou dat een goed teken zijn?
Ik probeer me voor te stellen hoe dat voelt. Ik ken wel jeukende wonden die aan het helen zijn. Of bedoel je zo'n wazig kriebeltje? Dat heb ik wel gehad toen een zenuwbaan in mn hand beschadigd was geraakt door een kattenbeet en zich ging herstellen.