de krant wel of niet??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Wij hebben al jaren het AD. Lees zelf de zaterdagkrant van à tot z. Weekendbijlage en reiskrant zijn bij mij favo. Man leest alles, maar altijd eerst sport :)

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    goh, dit had ik echt niet verwacht. Ik dacht dat bijna niemand de krant meer had:)

Wij dus niet:) omdat ik het toch weinig lees, en dan blijft t liggen en dan heb ik de volgende dag alweer een nieuwe krant, ik houd t dan niet bij. En alles staat op internet, net zo makkelijk.

3. tulip

tulip Niet meer actief

haha, dr zit trouwens nogal een verschil tussen de telegraaf en volkskrant;):D:p

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.764
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    nee, lees alles wel op het internet. Of nieuws op tv..

5. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.256
    306
    83
    hier geen krant. Hij zou niet vaak gelezen worden, misschien alleen de voorpagina. M'n man werkt met de radio aan, dus minstens elk uur het nieuws. Ik ben niet geintereseerd in het nieuws. Ik hoor/zie/lees soms wekenlang geen nieuws, ben daarin echt een rare geloof ik.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij lezen de NRC, samen met de buurman :)

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wij hebben het ND. Mijn man is echt een krantlezer en ik lees de koppen en als het me aanstaat, lees ik het artikel.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij hebben geen krant (reden: Internet + radio + tv)
    Op het werk ligt de metro. Die pak ik soms mee.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij hadden in NL de papieren Volkskrant en NRC (échte kranten dus itt de Telegraaf e.d. :p ). Nu heb ik NRC digitaal samen met nog wat buitenlandse kranten. Ik vind papier leuker als je 'smorgens/'savonds tenminste tijd hebt, met een goede cappuccino erbij. Maar voor onderweg en bij drukte vind ik de digitale versies op m'n iPad ook ideaal! :)

10. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.639
    381
    83
    ..
    Wij hebben dagelijks de Tubantia en die lees ik ook bijna altijd wel.
    Zou overigens liever de nrcnext willen..

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Al jaren de NRC. Ik zou deze voor geen goud willen missen. Ik lees hem ook wel eens op mijn telefoon als ik onderweg ben.
    We hebben ook een tijd het parool gehad, was ook een leuke krant, maar wel erg Amsterdams. Omdat twee kranten in dit huishouden een beetje veel werd, hebben we gekozen voor NRC te houden.

Ik zou het liefst meer kranten willen... heerlijk om te lezen.

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.044
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik las een paar jaar geleden altijd de krant.
    Nu de kinderen er zijn heb ik er gewoon geen tijd meer voor.
    Nouja, ik heb wel tijd....maar dan s'avonds, en ik las de krant altijd s'ochtends bij het ontbijt.
    S'avonds lezen vind ik niks....dus heb het abbonement opgezegt.

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Valt wel mee hoor, ze doen beide al jaren hun best niet meer om een politieke voorkeur te verhullen...Maar ik lees alles natuurlijk zakelijk, anders zou ik er nooit zoooo veel hebben. Het komt alleen wel thuis binnen waardoor ik de deur na 2 weken vakantie niet meer open krijg!

14. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hier de nrcnext door de week en in het weekend de gewone dikke nrc.. heerlijk op zaterdag en zondagochtend lekker snuffelen en spitten :)

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij hebben geen krant, ik lees elke dag even op het internet en kijk het nieuws 2x per dag.
    Meer dan genoeg :)

16. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ja het reformatorisch dagblad vanaf begin trouwen 4,5 jaar nu.

17. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    ik lees ook online, en als ik werk, tussendoor op het werk.
    En elke ochtend en avond het journaal.

18. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Wij hebben geen abonnement, maar misschien zou dat wel verstandiger zijn want mijn vriend koopt elke dag de krant op weg naar zijn werk.. ;) Als ik een Nederlandse krant lees is het meestal de Volkskrant of het NRC Handelsblad.

19. A2CA

A2CA Niet meer actief

Wij hebben geen krant vind er niks aan. Ik kijk iedere morgen het ontbijt nieuws en savonds hart van nederland. Ik koop met enige uitzondering een krant als een bekende of familielid is overleden voor de overlijdingsadvertentie..

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    NRCnext en FD.
    Heerlijk een echte krant van papier.

Deel Deze Pagina