Wij hebben al jaren het AD. Lees zelf de zaterdagkrant van à tot z. Weekendbijlage en reiskrant zijn bij mij favo. Man leest alles, maar altijd eerst sport
goh, dit had ik echt niet verwacht. Ik dacht dat bijna niemand de krant meer had Wij dus niet omdat ik het toch weinig lees, en dan blijft t liggen en dan heb ik de volgende dag alweer een nieuwe krant, ik houd t dan niet bij. En alles staat op internet, net zo makkelijk.
hier geen krant. Hij zou niet vaak gelezen worden, misschien alleen de voorpagina. M'n man werkt met de radio aan, dus minstens elk uur het nieuws. Ik ben niet geintereseerd in het nieuws. Ik hoor/zie/lees soms wekenlang geen nieuws, ben daarin echt een rare geloof ik.
Wij hebben het ND. Mijn man is echt een krantlezer en ik lees de koppen en als het me aanstaat, lees ik het artikel.
Wij hadden in NL de papieren Volkskrant en NRC (échte kranten dus itt de Telegraaf e.d. ). Nu heb ik NRC digitaal samen met nog wat buitenlandse kranten. Ik vind papier leuker als je 'smorgens/'savonds tenminste tijd hebt, met een goede cappuccino erbij. Maar voor onderweg en bij drukte vind ik de digitale versies op m'n iPad ook ideaal!
Wij hebben dagelijks de Tubantia en die lees ik ook bijna altijd wel. Zou overigens liever de nrcnext willen..
Al jaren de NRC. Ik zou deze voor geen goud willen missen. Ik lees hem ook wel eens op mijn telefoon als ik onderweg ben. We hebben ook een tijd het parool gehad, was ook een leuke krant, maar wel erg Amsterdams. Omdat twee kranten in dit huishouden een beetje veel werd, hebben we gekozen voor NRC te houden. Ik zou het liefst meer kranten willen... heerlijk om te lezen.
Ik las een paar jaar geleden altijd de krant. Nu de kinderen er zijn heb ik er gewoon geen tijd meer voor. Nouja, ik heb wel tijd....maar dan s'avonds, en ik las de krant altijd s'ochtends bij het ontbijt. S'avonds lezen vind ik niks....dus heb het abbonement opgezegt.
Valt wel mee hoor, ze doen beide al jaren hun best niet meer om een politieke voorkeur te verhullen...Maar ik lees alles natuurlijk zakelijk, anders zou ik er nooit zoooo veel hebben. Het komt alleen wel thuis binnen waardoor ik de deur na 2 weken vakantie niet meer open krijg!
Hier de nrcnext door de week en in het weekend de gewone dikke nrc.. heerlijk op zaterdag en zondagochtend lekker snuffelen en spitten
Wij hebben geen krant, ik lees elke dag even op het internet en kijk het nieuws 2x per dag. Meer dan genoeg
Wij hebben geen abonnement, maar misschien zou dat wel verstandiger zijn want mijn vriend koopt elke dag de krant op weg naar zijn werk.. Als ik een Nederlandse krant lees is het meestal de Volkskrant of het NRC Handelsblad.
Wij hebben geen krant vind er niks aan. Ik kijk iedere morgen het ontbijt nieuws en savonds hart van nederland. Ik koop met enige uitzondering een krant als een bekende of familielid is overleden voor de overlijdingsadvertentie..