Ik las het ook net. Gelukkig was de verloskundige er bij, en genoeg assistentie van familie. Maar een ideale plaats om te bevallen, met al die voorbijrazende auto's, is het natuurlijk niet. Van de andere kant: het zal wel snel zijn gegaan. Ze zal daar geen uur hebben liggen persen denk ik
Nee dat zal niet lang geduurd hebben en politie had een deel van de snelweg afgezet. Bijzonder hoor haha
Is weer eens wat anders dan thuis of in het ziekenhuis. Maar lijkt me voor haar zelf toch niet fijn. Wat staat er dan op je geboorte akte als geboorteplaats? Snelweg a2? Gelukkig hier geen snelweg in de buurt waar ik kan bevallen als het te snel gaat.
Haha, inderdaad gewoon de plaats waar de snelweg in valt Maar blijft een mooi verhaal wat hij later kan vertellen!
Dat gebeurt hier (Zeeland) regelmatig, het dichtsbijzijnde ziekenhuis om klinisch te bevallen is een half uur rijden van waar ik woon. Voor mij dus ook, maar gelukkig ben ik 2x ingeleid.
Het zal je maar gebeuren.. Haha, en dan vertelt de wijkagent in het artikel "dus het was een gezellige bedoeling langs de snelweg"..