Schuurpapier Hier wil N zo graag helpen, had ze metde geboorte van V al, maar is alleen maar erger geworden haha. Ben ook benieuwd of ze dit keer jaloers worden, tot nu toe is er nog nooit iemand jaloers geweest. Maar M is echt een pittige tante, dus dat wordt nog wat haha. Ben ook benieuwd of de prikken helpen. Moet wel zeggen dat ik er aardig klaar mee ben, ze zijn zo pijnlijk de laatste paar keren. Maargoed, alles voor de baby, zullen we maar zeggen. Had ze al gezien, maar prachtige foto's❤️ Kokjes Leuk, zo dicht op elkaar! Vervelend van je BI. Wel fijn dat je familie en vrienden kunnen bijspringen. Snap wel dat je moet wennen aan het uit handen geven. Ik moet dat nu ook steeds meer gaan doen en heb daar zoveel moeite mee. Nanoe Wat is je uitgerekende datum?
Ik had bij mijn zoontje wel bekkenklachten maar bij lange na niet zo erg als nu. Over inleiden willen ze het echt nog niet hebben. Zeker omdat inleiden een extra risico geeft op een keizersnede en dat willen ze bij bi absoluut voorkomen. 28 april groeiecho 15 mei controle vk 1 juni groei en ligging echo
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Schuurpapier Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Kokjes Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 07 juli Meisjes : 2 | Jongens : 1 | Verrassingen : 0 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 20 april - Boommm - Injectie & Controle GYN. 26 april - Schuurpapier - Controle VK & Groeiecho. 27 april - Boommm - Injectie & Controle GYN. 28 april - Kokjes - Groeiecho. 15 mei - Kokjes - Controle VK. 1 juni - Kokjes - Groei & liggings echo. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
Haha thanks!! Lief dat N. zo wil helpen! Lukt dat ook een beetje, of is het vooral lastig? Fijn dat er niemand jaloers is geweest. Komt ook door de leeftijd waarop ze een zusje kregen denk ik. Vervelend dat die prikken zo pijnlijk zijn! Krijg je ze elke week? Lijkt me echt heftig zeg. Ik kreeg in het begin dit keer behoorlijk bekkenpijn, maar dat was vrij snel helemaal verdwenen, thank god! Neemt je man/vriend veel over in huis? Ah ja, snap ik dan. Hopelijk trek je de laatste weken nog een beetje
Uitgerekende datum is 11 juli. Geslacht blijft een verrassing tot de geboorte. Wij weten het wel, maar willen het niet delen en collega zit hier op zp, dus we houden ook hier ons mondje dicht Qua controles, as maandag controle vk en woensdag 3D echo Youth onderzoek. Bij het Youth onderzoek doen ze onderzoek naar wat voor effecten levensstijl van de ouders heeft op de kinderen. Je krijgt 2 echo's tijdens je zwangerschap en na de bevalling kom je in totaal nog 4x terug (in 6 jaar). Hier verder weinig klachten, zere bekken/rug, maar goed te doen. Lage bloeddruk, soms beetje last van. En laag ijzer, met pillen amper last meer. En een buik die in de weg begint te zitten Maar aangezien ik was voorbereid op 9 maanden kotsmisselijk zijn, valt me dit alles mee! (Moeder, oma en nog vele generaties hiervoor zijn 9 maanden kotsmisselijk geweest bij iedere zwangerschap). En daarnaast een verrassing omdat we de mmm in zouden gaan en die onverwachts niet nodig bleek Schuurpapier, wat schattig!! Boommm, leuk dat de oudste 2 er zo mee bezig zijn! Kunnen ze zo ook lekker helpen!
Mijn man doet echt alles, het is een schat. Al vanaf december had ik al klachten en heb ik al grotere klusjessie moeten.laten liggen. En nu is hij met een inhaalslag bezig. Bijvoorbeeld afgelopen week alle ramen van de bovenverdieping.
Schuurpapier Is heel schattig, maar 9 vd 10 keer wel vet irritant haha. Nu ook met V, V wordt af en toe helemaal gek van haar. Best wel sneu, want ze bedoeld het lief. Ja krijg ze elke donderdag! Tot week 36, dus nog maar 4 te gaan! Nanoe Spannend, een verrassing. Is het kamertje dan in een neutrale kleur? En de kleertjes? Of houden jullie dat gewoon goed geheim? Wat een interessant onderzoek! Zijn jullie om een bepaalde reden geselecteerd? Of hebben jullie jezelf opgegeven? Kokjes Wat lief dat je man zo goed helpt! Hier helaas niet mogelijk omdat hij (te) veel werkt. Maar gelukkig een lieve aupair die een hoop overneemt en extra werkt nu. Wij hebben vanavond een Skype sollicitatie met een mogelijke nieuwe aupair, super spannend. We willen het liefst een nieuwe aupair voordat de baby komt, dus moeten er een beetje vaart achter zetten. Vandaag wil ik de kasten van de meisjes gaan uitzoeken, de echte winterdingen eruit halen en de zomerdingen er weer in! Heb toch goede hoop dat het binnenkort wel lekker weer wordt😂
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Schuurpapier Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Kokjes Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 07 juli - Nanoe2 Eerste kindje It's a: VERRASSING! Uitgerekend op: 11 juli Meisjes : 2 | Jongens : 1 | Verrassingen : 1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 20 april - Boommm - Injectie & Controle GYN. 24 april - Nanoe2 - Controle VK. 26 april - Schuurpapier - Controle VK & Groeiecho. 26 april - Nanoe2 - 3D echo Youth onderzoek. 27 april - Boommm - Injectie & Controle GYN. 28 april - Kokjes - Groeiecho. 15 mei - Kokjes - Controle VK. 1 juni - Kokjes - Groei & liggings echo. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
Goedemorgen dames! Nanoe: Knap dat jullie het geheim kunnen houden! Echt niet aan mij besteed Gelukkig voel je je over het algemeen wel goed, op wat dingetjes na. En maar beter ook, dat je niet 9 maanden misselijk bent. Lijkt me zo naar! Klinkt interessant, dat onderzoek. En dank je! Fijn ook, dat de mmm op het laatste moment toch niet nodig was! Mooie verrassing Kokjes: Fijn dat je man alles doet! Hier helaas totaal geen behulpzame man.. Misschien als ik BI zou hebben wel, maar nu echt 0,0. Boommm: Whaha, kan me voorstellen dat het ook wel irritant is Arme V. 😂 Ik wil Sara er echt veel bij betrekken en waken voor quality time met haar. Een heel pittig meisje, maar ook o zo onzeker en een piekeraar.. Ah, nog maar 4 te gaan dus, dat is fijn! Met welk termijn was je ook al weer precies van de andere drie bevallen? Spannend, hopelijk een goede klik met haar! Deze die er nu is daar gaat het zo goed mee toch? Vond ze het tuinhuis te klein worden? 😂 Nee grapje haha! Pfff het is zo koud hé. Nu -5 hier, what the.....
Nanou: wij wisten het ook bij de eerste maar hadden iedereen wijs gemaakt dat we het niet wisten... hihi.
Ik vind dit nieuwe forum helemaal niks. Heel onoverzichtelijk en kan het allemaal niet vinden, zoals mijn abonnementen en dergelijke. Wat goed is, moet je niet veranderen..
Ik vind het nieuwe forum ook maar niks. Gister minder leven gevoeld en zelfs een aantal uur helemaal niet. Dus toen verloskundige gebelt en mocht 45 minuten later al komen. In die tijd z'n stress gehad dat ik moest overgeven.... maar gelukkig een hartje gehoord bij verloskundige maar die stuurde me toch door voor een echo bij de gynaecoloog en een hartfilmpje. En gelukkig bleek het allemaal goed te zijn. Nu extra opletten op beweging, die nu veel zachter en veel minder zijn als eerst. Bij weer een paar uur niks moet ik meteen weer bellen. Mega geschrokken maar nu wel even gerustgesteld.
Ah wat kun je dan schrikken hè! Is de kleine misschien anders gaan liggen ofzo? Dat was hier weleens het geval. Hopelijk gauw weer als vanouds
Jip ze lag met haar rug aan de andere kant. Nog steeds wel hoofd boven. Waarschijnlijk is dat het geweest.
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Schuurpapier Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Kokjes Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 07 juli - Nanoe2 Eerste kindje It's a: VERRASSING! Uitgerekend op: 11 juli Meisjes : 2 | Jongens : 1 | Verrassingen : 1 Afspraken & Controles 24 april - Nanoe2 - Controle VK. 26 april - Schuurpapier - Controle VK & Groeiecho. 26 april - Nanoe2 - 3D echo Youth onderzoek. 27 april - Boommm - Injectie & Controle GYN. 28 april - Kokjes - Groeiecho. 15 mei - Kokjes - Controle VK. 1 juni - Kokjes - Groei & liggings echo. Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
Kokjes Ik ben drie keer te vroeg bevallen en de injecties Proluton zouden dat dit keer tegen moeten gaan. Tot nu toe gaat het beter dan de vorige zwangerschap, m'n BMM is wel verkort, maar niet zo kort als bij V. Ik had dat vorige week ook, dat ik minder, eigenlijk geen, leven voelde. Mocht ook langskomen en ze bleek inderdaad anders te liggen. Had zo in de stress gezeten. Gelukkig was alles bij jou ook goed! Schuurpapier Ja quality time is heel belangrijk, ik deed ook altijd boekjes voorlezen als ik V aan het voeden was, zo was ik toch ook met de oudste bezig. Probeer nu elke maand met elk kind een dag één op één te hebben en iets leuks te doen, merk dat ze dat echt leuk vinden, vooral N& M genieten echt van 'hun' dag. Hahahaha ja, ze vond het tuinhuis toch wat krap worden, zo met oog ip de komst van de vierde. Nee ze gaat in september studeren.. We hebben lang getwijfeld maar willen toch voordat de baby er is een nieuwe aupair, zodat de meisjes niet teveel veranderingen in een keer hebben. N kwam met 36.0, M. kwam met 34.6 en V. met 35.2. Met hoeveel weken kwam Saar? Ik vind het nieuwe forum ook niets, mis een heleboel fijne functies, waaronder 'nieuw berichten' en de handtekeningen. Vanacht was hier echt drama. V liep vet te spoken en was elk uur wel wakker, werd er gestoord van. Haal ik haar vanochtend uit bed... zit ze onder de waterpokken. Voelde mij zo schuldig, ze voelde zich vast helemaal niet lekker vanacht, arm kind. Nu zullen ze alle drie wel de sjaak zijn.