@kokjes - Ja dat zal het vast zijn! @Boommm - Hebben ze echt nodig hè, die quality time! Goed om dat zo te doen Whahaha dat tuinhuis kom je niet meer vanaf hè Ah ze gaat studeren, ook belangrijk natuurlijk! Hopelijk is de nieuwe meteen leuk en zijn jullie gauw aan elkaar gewend. Oja, dat was het! Dit keer minstens 37 wk? Sara was geboren met 40+4. N. mag van mij wel wat eerder komen hoor, haha.. Ah gossie, whaha dan voel je je wel ff lullig ja. Rot voor haar zeg, beterschap!!
Hoii.. even gauw mee gelezen! Hier 30 weken zwanger.. van de 2e, een zusje voor ons meisje. 27 juni uitgerekend. Het begint bij mij deze week toch echt te kriebelen. Daarom gisteren de maxicosi hoezen uitgewassen, wil een nieuwe hoes maken voor het bv-kussen en nog zoveel plannen. Hoe is dat bij jullie? kopen jullie veel nieuw? wat moest er nog bij komen? Ik merk dat ik het allemaal niet meer zo goed weet wat je nodig hebt. Hoe oud zijn jullie zelf.. en hebben jullie al verlof? Nou heel wat vragen.. ik hoor het wel. Beterschap met de waterpokken, ik hoop eigenlijk dat mijn dochter ze nog krijgt voordat de baby is geboren.
Hoi Suuzanna, welkom Een dagje verder dan ik, leuk! Ik heb momenteel niet zoveel nesteldrang omdat ik ontzettend moe en duizelig ben, erg irritant. De grotere dingen hoefden niet nieuw, al hebben we wel een nieuwe kinderwagen en maxi cosi (die kreeg je erbij) gekregen van m'n schoonmoeder Alsnog wel aardig wat moeten kopen, omdat we nu een jongetje krijgen! Je bent zelf lekker creatief dus? Ik ben volgende maand 26 en heb nog geen verlof. Ik studeer psychologie en heb elke maandag college, dus dat is te overzien. Hopelijk krijgt je dochter de waterpokken nog voor die tijd ja! Hier heeft ze ze gelukkig een jaar geleden al gehad
@Schuurpapier Haha nee geloof ook dat het tuinhuis erin blijft Ze was heel leuk op Skype, denk wel dat zij het gaat worden, ze kan ook al best snel beginnen, dat is ook fijn. Hebben vanavond nog een gesprek met een ander meisje en dan gaan we een keuze maken. Als we nou allebei voor de 37 weken gaan? Hoe komt het trouwens dat je zo duizelig bent? Is je bloeddruk te laag? @Suuzanna Welkom, gezellig! Zal je zo op het lijstje erbij zetten. Hier ook weinig nesteldrang, want eigenlijk is alles al wel klaar. Qua grote dingen heb ik niets nieuw gekocht, hadden alles nog. Alleen een nieuwe kast. En een heleboel kleertjes, paar nieuwe flesjes en spenen. Dat was het wel. Leuk dat je zo creatief bent! Heb je meer zelf gemaakt? Gaaf hoor, ik ben echt totaal niet creatief, vind dat soms wel jammer haha. Ik ben afgelopen week met vervroegd verlof gegaan. Jij? Hier echt een saaie dag. V is hangerig en wil eigenlijk alleen maar op schoot zitten en knuffelen. Dus lekker een dagje thuis geweest, gebeurd niet vaak in het weekend. Gaan zo Frozen kijken met z'n allen met heeeeel veel popcorn, nu al zin in haha.
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Suuzanna Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 27 juni - Schuurpapier Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Kokjes Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 07 juli - Nanoe2 Eerste kindje It's a: VERRASSING! Uitgerekend op: 11 juli Meisjes : 3 | Jongens : 1 | Verrassingen : 1 Afspraken & Controles 24 april - Nanoe2 - Controle VK. 26 april - Schuurpapier - Controle VK & Groeiecho. 26 april - Nanoe2 - 3D echo Youth onderzoek. 27 april - Boommm - Injectie & Controle GYN. 28 april - Kokjes - Groeiecho. 15 mei - Kokjes - Controle VK. 1 juni - Kokjes - Groei & liggings echo. Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
Alles wel doorgelezen, maar geen idee of ik alles kan onthouden Suuzanna, welkom! Ben 25 en is voor ons de eerste, dus ook wel aan het kijken wat we nu nog nodig hebben. Maar zijn al een heel eind! Boommm, wat vervelend die waterpokken! En succes met het vinden van een aupair! Lijkt me best lastig om een vreemd iemand in huis te hebben. Schuurpapier, wat vervelend dat je zo duizelig bent. Goed, de rest weet ik echt niet meer. Vandaag druk dagje, hebben een lijst gemaakt met wat we nog willen doen in huis. En daarmee begonnen, is wel fijn, maar ook vermoeiend. Ben het nu echt helemaal zat en kan wel janken omdat ik eigenlijk te moe ben en alles zeer doet. Morgen dagje helemaal niets doen en lijf dagje rust gunnen XD Man moet nu ook niet meer aan me vragen of ik iets wil doen, want dat gaat niet goed denk ik Kan gewoon slecht accepteren dat mn lijf gewoon niet alles meer kan.
Goedemorgen dames! @Boommm - Fijn dat ze zo leuk was op Skype! Hoe was die tweede? Haha nah 37 weken mag ook 38 of 39 zijn van mij hoor Echt puur vermoeidheid denk ik.. Ik word met autorijden ook naar. Denk door m'n vena cava die dan bekneld komt te zitten! Ahh arme V. Hoe is het nu met haar? Was de popcorn lekker? @Nanoe2 - Haha herkenbaar, nog van alles willen doen, maar wel kunnen janken omdat je zo moe bent en het gewoon allemaal niet meer lukt Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga wat dingetjes in het huishouden doen en misschien met Sara naar de kinderboerderij als ik daar energie voor heb. Ik betwijfel het
Schuurpapier, gewoon rustig aan doen dus! Haha, die kleine is hier gedraaid. Lag eerst met zn beentjes omhoog en nu naar beneden. Had tot nu toe amper bandenpijn, maar die krijgen er nu flink van langs, dus begin ze nu ineens te voelen Plannen voor vandaag zijn vooral lekker niets doen. Zo eerst naar de kerk en daarna op de bank hangen met een boek of misschien gaan puzzelen.
Dat lijkt me ook niet fijn zitten Hier gaat ie steeds met z'n kont van links naar rechts, lekker pijnlijk haha! Klinkt als een lekker rustig dagje
Wij gaan zo kijken of ik eventjes kan zwemmen. Miss doet het warme water wel goed. En daarna met zijn 3en lunchen. Even wat leuks van maken want wij zouden gisteren op vakantie gaan met de gehele schoonfamilie..... maar ik kan dus niet mee. En mijn man wilde niet mee zonder mij. De schat!! De familie zit nu op de boot naar geurnsey. Echt super zuur maar voor een goed doel. Owja de vakantie was al gepland voor ik zwanger was. Gisteravond was ons meisje weer ouderwets druk in mijn buik. Heerlijk gevoel.
@Nanoe2 Oh dat huilen vanwege de moeheid is zo herkenbaar. Ik kan soms gewoon echt niet meer. Hebben jullie gister alles van je lijstje afgekregen? Geniet van je rustdagje vandaag! @Schuurpapier Tweede meisje was ook leuk, maar denk dat we toch voor de eerste gaan. Zij kan de eerste week van mei al beginnen, dus dat is fijn. V is net een aapje, zo vastgeplakt. Ze heeft vandaag een beetje koorts en wordt vooral gek van de jeuk dus heb een lotion van de huisarts gekregen die we op de plekjes kunnen smeren. Heeft Saar ze al gehad? @kokjes Balen van de vakantie zeg.. Maar het is inderdaad voor een goed doel. Veel plezier met zwemmen en lunchen! Wij gaan zo even naar de kinderboerderij&speeltuin. Misschien daarna nog even lekker ergens wat drinken met taart M had zichzelf vanochtend 'mooi' gemaakt. Naast d'r buik, armen en hoofd heeft ze ook de muur een make-over gegeven. Leuk ja, kinderen
Kokjes, balen van de vakantie! Wel lief dat je man dan ook niet wil! Boommm, haha, heerlijk kinderen! Die muur is wel wat minder. Lijstje is bij lange na niet af, is ook wel een paar maanden lijstje zegmaar Zo lekker met man serie kijken, gaan beginnen met 13 reasons why, ben benieuwd.
Hoi allemaal, Ik kom hier ook mee schrijven. Ik herken kokjes al vanuit het topic van begin juli. Ik ben 28 en zwanger van de eerste, begin februari een gender reveal party gehouden met de familie en we krijgen een jongen. Ik ben 5 juli uitgerekend maar ik denk dat het eerder gaat komen. Mijn vriend is 2 juli jarig en die dag heb ik ook telkens in me hoofd. Helaas heb ik zwangerschapsdiabetes en bestaat er dus een kans dat ik ingeleid ga worden met 38 weken en dan word het een juni kindje. Daarnaast zit ik al een aantal weken thuis ivm bekkeninstabiliteit/rugklachten. Door het niet kunnen accepteren niet werken en weinig kunnen doen in huis ben ik een beetje in een isolement geraakt en heb ik nergens meer zin in en heb ik verschillende trekken van een depressie. Ik heel dan ook veel positiviteit uit het forum hier en vind het heel leuk om alles van iedereen te lezen. Toen ik begon met type wilde ik zeggen dat het in mijn buik altijd erg rustig is (blijk nu weer wel de placenta voor te hebben, krijg iedere echo wat anders te horen ) maar net begon hij toch heel even te bewegen, maar soms ben ik wel jaloers op meiden/vrouwen die zeggen dat ze hun kindje zo vaak voelen of zo hard voelen dat het bijna pijn doet. Heel veel sterkte met je dochtertje @Boommm het is niet fijn als ze zo'n jeuk hebben maar beter dat ze het nu krijgt dan over een paar weken als de baby er is.
@Nanoe2 Achja, zat toch al een vlek op de muur. Vriend mag volgende week gaan verven haha. Ik heb twee weken terug 13 reasons why in een paar dagen uitgekeken. Vond het een hele heftige, spannende serie! @Luipaard88 Welkom, gezellig! Wat vervelend dat je je zo voelt.. Herken het wel een beetje, ik raak ook ontzettend gefrustreerd van het weinig kunnen doen. Ik lig veel op de bank of in bed en ben normaal helemaal niet zo. Wat houdt de zwangerschapsdiabetes precies in? Is het gevaarlijk voor jou en je baby? Precies, ben ook blij dat ze het nu al heeft en niet als de baby er al is. Hoop ook dat ze de andere twee aansteekt haha.
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Suuzanna Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 27 juni - Schuurpapier Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Luipaard88 Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 05 juli - Kokjes Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 07 juli - Nanoe2 Eerste kindje It's a: VERRASSING! Uitgerekend op: 11 juli Meisjes : 3 | Jongens : 2 | Verrassingen : 1 Afspraken & Controles 24 april - Nanoe2 - Controle VK. 26 april - Schuurpapier - Controle VK & Groeiecho. 26 april - Nanoe2 - 3D echo Youth onderzoek. 27 april - Boommm - Injectie & Controle GYN. 28 april - Kokjes - Groeiecho. 15 mei - Kokjes - Controle VK. 1 juni - Kokjes - Groei & liggings echo. Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
Luipaard88, welkom! Vervelend dat je zwangerschapsdiabetes hebt en bi. Boommm, ohhhhh, dan haalt het ook niet uit Kunnen ze de rest van de muur ook wel onderkledderen. Zijn nu bij aflevering 5 en ben bang dat we de rest vandaag ook gaan kijken...
Controle was weer goed Bloeddruk nog steeds 100/60, dus ook erg fijn. 4 mei groeiecho, doen ze blijkbaar standaard.
@Nanoe2 Haha hoe ver ben je nu met 13 reasons? Fijn dat alles goed was!! @Schuurpapier Was jij eigenlijk nog begonnen aan de serie? Of kijk je eerst PLL af? Nou M is ook ziek Nu alleen N nog haha.
Ik reageer morgen ff met de laptop erbij dames! Beetje veel geworden om met de telefoon te doen haha.. Fijne avond!
@Boommm voor nu houdt zwangerschapsdiabetes voor mij in koolhydraten ovrr de hele dag verdelen, niet snoepen (zeg ik terwijl ik een ijsje eet) en 3 keer per week 4 keer op een dag mijn bloedsuiker testen. En dan moet ik op 4 mei terug komen en dan gaan ze in het ziekenhuis kijken of ik insuline moet spuiten. Als dit het geval is wordt ik goed in de gaten gehouden of de baby niet te hard groeit. Wanneer dat her geval is wordt ik met 38 weken gehaald. Wanneer mijn suiker goed is en de baby normaal groeit ga ik weer terug naar de verloskundige. De serie 13 reasons why, ik hoor er veel over behalve waar het over gaat. Kan iemand mij dit misschien vertellen, ik kan namelijk niet tegen enge series. Laatste seizoen PLL durf ik alleen over dag te kijken ik ben echt een schijterd wat dat betreft haha