@Luipaard88 Wat heftig. Lijkt mij best lastig om zoveel met je eten bezig te moeten zijn. Mag je wel zelf je bloedwaarden prikken op die drie dagen? Ik vond de serie niet eng, wel heftig. Gaat over een meisje op de middelbare school. Zij pleegt zelfmoord en laat 13 bandjes achter waarop zij 13 mensen de schuld geeft van haar zelfmoord. Elke aflevering krijg je dus van een bepaald persoon alles te horen. Heb de serie in twee dagen uitgekeken.
Dat klinkt wel als een goede serie met flink wat zakdoekjes naast je. Het is inderdaad niet heel makkelijk zo met eten bezig te zijn. In het verleden heb ik een eetprobleem gehad dus ik probeer me niet te streng aan het "dieet" te houden bang dat ik doorsla en dat is voor nu natuurlijk niet goed. Gelukkig is de kans erg groot dat ik er na de bevalling weer vanaf ben. Ja ik heb zelf een suikermeter en moet dan zelf de bloedwaarden meten.
Hai dames, Schuurpapier wees me op dit topic, mag ik mee kletsen? Ik ben errug slecht in het bijhouden van topics maar wel een hele actieve mee lezer hihi. Zal mijn uiterste best doen om actief mee te doen! Ik ben 29 jaar, 4 jaar samen met mijn inmiddels man (4 april getrouwd) en wij verwachten op 28 juni ons eerste kindje, een jochie!! Ik heb pcos en had dan ook verwacht dat het allemaal lastig zou gaan. Dit mannetje nam ons echter goed in de maling en we waren al gauw in verwachting gelukkig! Zwangerschap verloopt soepel, ondanks mijn hypermobieliteit heb ik niet zo veel klachten, maar ben dan ook wel wat gewend qua pijn haha. Op het moment het meest last van verweekt schaambeen en ribben. Ons mannetje doet het super, ondanks voorliggende placenta is hij goed aanwezig! Op 5 mei hebben we weer controle inclusief groei echo, ben benieuwd. Ik heb helaas wel veel last van psychische klachten. Deze spelen al mijn hele leven maar worden nu extra versterkt door de hormonen. Hierdoor krijg ik wat extra begeleiding vanuit de POP poli (ziekenhuis) en een Pit verpleegkundige (aan huis). De laatste weken gaat het gelukkig weer een stuk beter en stabieler. Hoop dit zo vol te kunnen houden! Wij hebben een nieuwbouw woning gekocht, het project loopt echter vertraging op waardoor we wat langer op ons flatje moeten blijven zitten. Dus we hebben toch nog een kamertje gemaakt. Gisteren zijn mijn schoonzus en zwager alle meubeltjes komen brengen en vandaag lekker bezig geweest met poetsen en al een beetje inrichten. Ben helemaal zen nu hihi.
@Luipaard88, lijkt me sowieso erg lastig om zo op voeding te moeten letten. Zeker als je inderdaad daar al een verleden mee hebt. Hopelijk lukt het zo dat het voor jou goed te doen is. @Boommm, we zijn gisteren beland bij aflevering 11 en deze uiteraard uitgekeken. Vanavond de rest. Vannacht heerlijk paar keer onrustig wakker geworden met gedachten meteen weer bij de serie. Vind het trouwesn ook wel bizar hoe ze iemand een schuldgevoel aan kan praten (in aflevering 11, waarbij Clay gewoon doet wat ze zegt, maar eigenlijk verteld ze daarna wat er was gebeurt als hij niet had geluisterd). @sejh1988, welkom! Balen dat jullie nieuwe huis vertraging oploopt! Fijn dat de begeleiding helpt en je je daardoor weer wat beter voelt! Ben heel benieuwd hoelang ik mijn huidige werkshirt nog aankan. Had altijd S, nu M maar okk deze zit inmiddels behoorlijk straks. Gelukkig nog een L in de kast liggen voor de laatste paar weken.
@Luipaard88 Wat toevallig, ik heb zelf vroeger ook een probleem met eten gehad. Vind je het zwanger zijn dan niet lastig? Hier verschilde het per zwangerschap, maar het begin van deze vond ik het erg lastig. Zat slecht in mijn vel en vond het moeilijk wat te eten. Gelukkig met goede hulp van een psycholoog er snel weer bovenop. @sejh1988 Welkom & Gezellig! Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Hebben jullie het groots gevierd? Ik ben al tig jaar verloofd haha, plan is nu om als de baby een jaar is ongeveer te trouwen. Wat vervelend van je klachten, maar super fijn dat je zoveel goede begeleiding krijgt! Balen dat jullie huis uitgesteld is, blijven jullie in d @Nanoe2 Vond dat ook wel ziekelijk ja, sommigen 'verdienen' hun bandje echt wel, maar anderen vond ik overdreven en gewoon puberdrama. Maar kan mij nog wel herinneren dat zoiets kleins als heel groot kan voelen op die leeftijd. Wat voor werk doe je? @Schuurpapier Nou vooruit dan maar haha. Hier echt een drama nacht achter de rug. V is echt wel zielig, heeft zoveel last van de jeuk. M ook een paar keer wakker.. Maar die heeft toch een hoop minder bultjes. Hoop echt dat N het ook nog krijgt. Vandaag maar een rustig dagje thuis. Heb gister allemaal nieuwe knutselspullen gekocht, dus denk dat we die maar gaan gebruiken!
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Suuzanna Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 27 juni - Schuurpapier Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Sejh1987 Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Luipaard88 Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 05 juli - Kokjes Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 07 juli - Nanoe2 Eerste kindje It's a: VERRASSING! Uitgerekend op: 11 juli Meisjes : 3 | Jongens : 2 | Verrassingen : 1 Afspraken & Controles 26 april - Schuurpapier - Controle VK & Groeiecho. 26 april - Nanoe2 - 3D echo Youth onderzoek. 27 april - Boommm - Injectie & Controle GYN. 28 april - Kokjes - Groeiecho. 04 mei - Boommm - Injectie & Controle GYN. 05 mei - Sejh1988 - Groeiecho. 15 mei - Kokjes - Controle VK. 1 juni - Kokjes - Groei & liggings echo. Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
Hoi meiden, mag ik ook meekletsen? Eerder ook wel bij andere topics aangesloten geweest, maar die verhuisden steeds al snel naar Facebook en ik blijf toch graag wat anoniemer hier op het forum Ik ben 28 jaar en zwanger van ons tweede zoontje, uitgerekend op 16 juni. De eerste kwam 15 dagen te laat mbv inleiding, dus ik ben benieuwd wanneer deze man zich gaat aandienen
@Boommm, ben dierenartsassistente en vind mijn werkkleding toch wel prettig met al die haren, bloed, poep enz. Heb wel al vanaf week 7 mn werkbroek niet meer aan, dat ging echt niet. Maar die dingen zitten sowieso al enorm strak en mn buik deed toen steeds zeer. Hopelijk voelen ze zich snel iets beter. Gelukkig is het maar een eenmalig iets! @Zus9, welkom!
Sejh1987 en zus9 welkom!! Zit op het moment niet helemaal lekker in mijn vel en vindt het moeilijk om op dit moment heel actief mee te schrijven. Als het weer wat rustiger is in mijn hoofd spring ik vanzelf weer actiever in!! Ik lees wel alles!
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Zus9 Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 16 juni - Suuzanna Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 27 juni - Schuurpapier Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Sejh1987 Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Luipaard88 Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 05 juli - Kokjes Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 07 juli - Nanoe2 Eerste kindje It's a: VERRASSING! Uitgerekend op: 11 juli Meisjes : 3 | Jongens : 4 | Verrassingen : 1 Afspraken & Controles 26 april - Schuurpapier - Controle VK & Groeiecho. 26 april - Nanoe2 - 3D echo Youth onderzoek. 27 april - Boommm - Injectie & Controle GYN. 28 april - Kokjes - Groeiecho. 04 mei - Boommm - Injectie & Controle GYN. 05 mei - Sejh1988 - Groeiecho. 15 mei - Kokjes - Controle VK. 1 juni - Kokjes - Groei & liggings echo. Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
@kokjes, neem even tijd voor jezelf! @Boommm, dank je! Gek genoeg de eerste keer dat ik echt enorm veel zin heb in de echo! Vond de andere keren alleen maar spannend, wat als.... Nu heel veel zin om ons kleintje weer te zien en hopelijk krijgen we weer een mooie 3D foto mee! En heb trouwens 4 mei groeiecho Gisteren hebben we trouwens de serie afgekeken. Vind het echt een goede serie en ook leerzaam. Soms dacht ik echt van stel je niet zo aan, aan de andere kant weet ik ook dat kleine dingen heel hard binnen kunnen komen. Vind ook dat als je beyond the reasons hebt gezien, dat je dan helemaal snapt wat hun idee erachter is. En vond Bryce ineens een leuke gast
Heel veel sterkte @kokjes neem inderdaad even de tijd voor jezelf die je nodig hebt en vergeet niet dat je hier altijd nog je hart even kan luchten. @Boommm Ik heb een soorte van combinatie van BED gehad en Boulimia. Ik ben daarna een streng dieet gaan doen om af te vallen en sinds dien gaat het eigenlijk redelijk goed. Tot dat ik dus weer wat dikker werd door de zwangerschap. Ik weet dat ik over een paar maanden weer terug ben op me oude gewicht maar het feit dat ik nu weer dik ben dat is soms wel erg lastig en kan ook echt me hele dag/week verpesten. Gisteren even een rot dag gehad tussen me vriend en mij en ergens merk ik die spanning nog steeds. Verder vandaag de commode,schommelstoel en matras besteld, die komen 4 mei binnen. Kan niet wachten tot het zover is dan raakt de kamer steeds meer af. Me moeder is nog druk bezig met het ledikantje opknappen. We gaan het ledikantje gebruiken waar ik zelf in heb gelegen De hoofd kleuren van de kamer zijn grijs/mint/wit en dat komt dan ook terug in het ledikant. Vandaag precies 30 weken dus het aftellen is nu officieel begonnen
@Luipaard88, even lekker bezig zijn met het kamertje! Hopelijk is de lucht snel weer geklaard tussen jullie! Wij zijn weer helemaal verliefd op ons kleintje. Zie dat neusje dan
Ja, gaaf he! Is bij het onderzoekscentrum van het umc en daar weten ze wel wat goeie apparatuur is! De eerste keer vertelde ze ook wat die echo allemaal kon, super leuk!
Zo, het duurde even, maar daar ben ik weer @kokjes - Had je nog lekker gezwommen? Jammer dat de vakantie voor jullie niet door kon gaan, maar met een goede reden! Wat rot dat je niet lekker in je vel zit. Door de zwangerschap? Doe maar rustig aan en schrijf maar mee wanneer je daar zin in hebt @Boommm - Leuk dat het eerste meisje het (waarschijnlijk) wordt! Ohh dat is volgende week al Ah sneu zeg, hoe is het nu met V? Sara heeft ze vorig jaar gehad ja, gelukkig.. Hoe was het laatst bij de kinderboerderij en speeltuin? Stond hier ook op de planning, maar was weer zo beroerd dat we niet konden gaan. Voelde me zo lullig dat ik ervan moest huilen haha. Sara was zo lief en begripvol, dat ik nog harder moest huilen Whahaha oneeee, M. Wat een boefje haha! Nee ik was nog niet begonnen met de serie! Gauw maar eens doen! Wel al de laatste PLL weer gezien en volg sinds kort 'The Killing.' Haha M. nu ook, hopelijk N. ook nog ff ja Succes vandaag met de injectie en controle! @Nanoe2 - Zo, jullie waren snel door die serie heen Haha ja die kledingmaten kunnen hard gaan met zo'n groeiende buik hè Leuk beroep heb je!! Wat een mooie foto, heerlijk om te zien @Luipaard88 - Welkom hier, gezellig! Wat vervelend dat je zwangerschapsdiabetes en bekkeninstabiliteit hebt zeg. Veel pijn? Rot om te horen dat je tegen een depressie aan zit, hopelijk kunnen we je helpen met wat gezelligheid en positiviteit Hier ook de placenta voor, maar hij doet me toch geregeld pijn haha! Wat vervelend dat je een eetprobleem hebt gehad en dat dat nu toch wat naar boven komt. Hoor je vaak dan hè.. Hopelijk is alles gauw weer relaxed tussen jou en je vriend, altijd rit als je wat gedoe hebt Leuk dat jullie jouw ledikantje gaan gebruiken! @sejh1988 - Je hebt ons gevonden, leuk! Lees en klets gezellig mee Grappig hè, zelfde uitgerekende datum, allebei een jongen, allebei voorliggende placenta Hadden via pb al wat contact gehad, zal daar later nog ff op reageren Jammer dat het huis wat vertraging oploopt, maar gelukkig hebben jullie wel een dak boven je hoofd haha! Fijn dat de begeleiding je goed doet! @Zus9 - Welkom hier! Haha wauw, 15 dagen te laat! Hopelijk komt jullie 2e zoon wat eerder dan dat Hier: Zo, ik ben weer helemaal bij geloof ik! Ga nu weer wat actiever zijn hoor! Gister de groeiecho gehad. Hij is nog iets meer gezakt op de curve. Wel heel minimaal een niet zorgwekkend. Waarschijnlijk gewoon een lekker klein kindje weer Ze raadde wel aan om het te blijven herhalen, de groeiecho, omdat Sara op een gegeven moment eigenlijk stopte met groeien en ik zelf heeeel klein was. Willen jullie eigenlijk bv of fv gaan geven? Hier weer bv Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Hier in de buurt worden leuke dingen georganiseerd voor de kinderen. Kermisdingen zoals een draaimolen, touwtje trekken etc. En paardrijden Ook een rommelmarkt, dus daar ga ik straks/vanmiddag even een kijkje nemen met Sara
@Schuurpapier, wel goed dat je dan zo in de gaten gehouden wordt. Wil hier voor bv gaan, maar als dat niet lukt wordt het gewoon fv. Wil ook niet alles uit de kast gaan halen om bv maar te gaan proberen. Maar hopelijk lukt het gewoon Zouden vandaag in huis gaan rommelen, maar zijn nu bij mn schoonouders en gaan daar klussen. Schoonvader helpt heel vaak bij ons, dus nu gaan we maar even dagje terug helpen. Zo verven met mn schoonzusje, dus lekker klusje en gezellig
Goedemorgen! Leuke Koningsdag gehad, voor degenen die er wat aan deden? Ik ben met Sara naar iets in de buurt geweest waar je spellen kon doen, een rommelmarkt, schminken, draaimolen en andere kermisactiviteiten. Ze vond het echt geweldig! @Nanoe2 - Ja prima dan toch! Fijn dat je er zo in staat en er geen druk op zit Gezellige klusdag gehad bij je schoonouders? Hier nog even een impressie van gisteren Bekijk bijlage 531831