Ah heerlijk, vind het altijd zog rappig dat schminken. Krijg je het er nu inmiddels wel wat beter af of is het nog steeds boenen? Ja hoor, was wel gezellig. De kamer van mn schoonzus geverfd, van paars naar wit, dus die mag vandaag nog een keer gedaan worden Man gaat vandaag nog een dagje zn vader helpen en ik ga werken.
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Zus9 Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 16 juni - Suuzanna Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 27 juni - Schuurpapier Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Sejh1987 Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Luipaard88 Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 05 juli - Kokjes Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 07 juli - Nanoe2 Eerste kindje It's a: VERRASSING! Uitgerekend op: 11 juli Meisjes : 3 | Jongens : 4 | Verrassingen : 1 Afspraken & Controles 28 april - Kokjes - Groeiecho. 04 mei - Boommm - Injectie & Controle GYN. 04 mei - Nanoe2 - Groeiecho. 05 mei - Sejh1988 - Groeiecho. 15 mei - Kokjes - Controle VK. 1 juni - Kokjes - Groei & liggings echo. Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
@Zus9 welkom! En wauw, je bent dus zelfs na 42 weken nog bevallen? Hopelijk komt deze ietsje eerder haha. @Nanoe2 Wat een leuk beroep. Snap wel dat je dan niet je eigen kleding aan wil met al die viezigheid. Prachtige echo foto! Ja vond de serie ook echt heel erg goed. En de uitleg van Beyond The reasons ook erg 'leerzaam'. Echt een aanrader. @kokjes Doe rustig aan! @Luipaard88 Oh zo herkenbaar, soms kan m'n spiegelbeeld echt m'n dag verpesten. Maar over het algemeen ben ik super trots op m'n buik nu. In het begin heb ik er meer moeite mee, als anderen niet kunnen zien of je zwanger of dik bent - die fase zegmaar. Wat leuk dat de baby in jouw oude ledikantje komt te liggen, heel bijzonder! En leuke kleuren combi, ik had bij M ook alles mint. Eigenlijk best wel flauw in combinatie met haar naam hahaha. @Schuurpapier Ja super leuk, het wordt het eerste meisje. Hebben vanochtend de tickets geboekt, ze komt 9 mei! Speeltuin en kinderboerderij waren leuk. Ben echt verliefd op de kleine geitjes en kalfjes, zo schattig. M&N mochten een flesje geven en V die rende er continu achter aan om ze te aaien haha. Achgos, wat lief van Saar dat ze zoveel begrip heeft. Snap wel dat je daar van moest huilen.. Maar kan jij ook niets aan doen natuurlijk. Gaat het nu wat beter of blijft het de rest van je zwangerschap? Oh The Killing vond ik ook heel goed! The Following ook. Alleen daar is nooit een derde (of vierde?) seizoen van gemaakt, dus heeft een beetje een open einde, vet stom. Hoe vaak krijg je nu groeiecho's? Maak je je er veel zorgen over? En wat een mega knap kind heb je toch! Lekkerding! Wij hebben gister een iets minder leuke dag gehad. Heel vroeg al naar het ziekenhuis vertrokken met regelmatige 'weeen', bloederig slijm en een rustige baby. Ctg en hartfilmpje gehad en alles bleek in orde. Bleken gewoon heel veel harde buiken te zijn en moet nog meer rust gaan houden. Schrik zat er even goed in, maar nu vol goede moed door naar de 37 weken!!
@Boommm dat is schrikken! Gelukkig viel het mee, maar wel echt rustig aan doen nu dan! Hier nog 4 weken tot mn verlof, hoe dan, hoe kan het dat die tijd zo gruwelijk snel gaat? Merk wel dat ik nu na een lange, vermoeiende dag echt sneller harde buiken heb. Vooral als ik dam gezeten heb en dan overeind kom om iets te doen.
Morning!! @Nanoe2 - Ja dit was de eerste keer dat ze geschminkt was een ze was er echt mega trots op haha, zo schattig. Ja het spoelde er zo af onder de douche gelukkig Oeh was zeker wel lastig te dekken, dat paars haha! Ja wat gaat de tijd snel hè. Moet zeggen dat ik dat bij de eerste niet zo vond, maar bij de tweede is het echt niet normaal joh! @Boommm - Ah heel leuk, ben benieuwd hoe jullie en de kinderen haar in het echt vinden Er is in ieder geval altijd genoeg wijn in huis Ah ja, ik vind dat kleine spul ook altijd zo lief op de kinderboerderij! Leuk ook dat ze een flesje mochten geven, zou Sara ook wel willen denk ik. Ja lief hè, dat ze zo begripvol was! Kan er idd niks aan doen, maar vind niets zo naar als je kind (wéér) teleur te moeten stellen Bekijk een beetje per dag hoe ik me voel. Het gaat de laatste dagen wel wat beter gelukkig. Haha, leuk dat jij ook The Killing hebt gezien! The Following heb ik nog niet gezien, maar ik haat een open einde Het is aan de vk of ze meegaat in het advies van de echoscopiste, moet nog ff bellen. Nee maak me geen zorgen gelukkig, maar vind het wel fijn als ze het in de gaten houden Ik groeide zelf eerst goed en ben toen gestopt bij 38 cm en nog geen 2 kilo, dus dat speelt ook wel mee. Maar het is niet dat ie veel te klein is ofzo Haha lief, thanks Nogmaals super naar van jullie vervelende dag! Was even schrikken dus! Hopelijk blijft ze nog lekker 4 weekjes zitten! Wel apart hè, ik had echt de hele dag al zo'n gevoel. Ik wilde je nog een berichtje sturen, maar dacht ik laat het maar ff. Is je buik wat rustiger nu Mijn moeder heeft gister de muur geverfd! We waren de bouten van het ledikantje kwijt, maar dit heb ik gister eindelijk gevonden, dus die kan vandaag in elkaar De kleur moet nog ff goed drogen..
@Nanoe2 Gaat snel ineens he, die laatste weken! Vervelend dat je sneller last hebt van harde buiken. @Schuurpapier Ja is echt leuk, al die kleine diertjes. Heb sowieso echt een zwak voor babydieren haha. Volgens mij totaal niet bij jullie in de buurt, maar de geitenboerderij in Amsterdam is echt super leuk! Kwamen wij vroeger heel vaak. Fijn dat het de laatste paar dagen ietsje beter gaat, hopelijk blijft dat zo. Vind dat ook stom hoor, als ik nee moet zeggen omdat ik iets niet meer kan. Haha ja vond The Killing echt goed! Ben nu opzoek naar nieuwe series, heb veel voor de helft gekeken (PLL, Once upon A time), misschien daar maar eens mee verder. Wil eigenlijk gewoon een nieuw seizoen van OITNB en een nieuw seizoen Gossip Girl Wauw, ben je toen gehaald? Omdat je stopte met groeien? Wat een ukkie was je dan! En hoe kan dat, dat je niet verder groeide? Fijn dat je je er niet teveel zorgen over maakt. Klein maar fijn! Ja super toevallig dat je een voorgevoel had! Dat beloofd wat voor als we echt gaan bevallen haha. Buik is nu wel iets rustiger, heb gister helemaal niets gedaan. Vandaag ook niet denk ik, misschien zo van m'n bed naar de bank verhuizen Nogmaals, super mooi jullie kamertje!! Ik heb besloten dat ik een hobby moet gaan zoeken haha. Haken of breien ofzo. Ga nog even kijken wat het makkelijkst is. Of iets van een cursus ofzo. Bezigheidstherapie in ieder geval
@Boommm - Haha ja ik ook!! Nee klopt, maar m'n "stiefmoeder" (vriendin van m'n vader destijds, toen hij overleed), woont in Amstelveen, dus ben er weleens geweest! Echt super leuk daar ja Ja frustrerend. Doe het liefst gewoon van alles en alles zelf. Net het ledikantje zelf in elkaar gezet, super eigenwijs natuurlijk OITNB komt bijna weer hè! Of wist je dat al? Gelukkig maar, lekker doorgaan met niets doen dus! Hahaha een hobby zoeken Of diamond painting ofzo whaha..
Vandaag 30 weken! En dus de laatste 10 weken die ingaan. Of misschien wel langer, of korter. Maar in ieder geval, de laatste 10 weken tot de uitgerekende datum zijn vandaag officieel ingegaan! En wat zijn we onwijs ongeduldig geworden, hahaaa.
Haha joepieee! Wat een mijlpaal hè! Ik begin ook wat ongeduldig te worden ja. Of nouja, nieuwsgierig. Ongeduldig nog niet echt, want vind de tijd echt voorbij vliegen
Hahaa inderdaad.. Hier ook zeker nieuwsgierig, maar ook een beetje ongeduldig wel haha! Ik vond het begin erg snel gaan, de dagen vlogen om eigenlijk, de weken vlogen om.. Maar laatste tijd, jeetje! De tijd lijkt net een slak, hahaa.. Misschien ook omdat ik nu meer last heb & weinig kan..
Hallo, enkele kennen mij al van het groepje 1 - 15 juli uitgerekend. Nog een 9 weekjes te gaan vanaf nu. Ik ben 30, zwanger van mijn 3e kindje en uitgerekend voor 2 juli. Ik mag op 10 mei weer op controle. Ik heb veel last van harde buiken en soms heb ik het gevoel dat ik deze keer niet over tijd zal gaan. Van 1e: 40+3 van 2e: 40+1 (inleiding) Ik zal hoogstwaarschijnlijk tijd tekort komen want OMG maar 9 weken meer!!! En ik had nog zoveel plannen. Ik ben al thuis van het werk sinds januari (verplicht) en de tijd vliegt. Ik had een to-do lijstje opgesteld en het is bijna afgeraakt. Er stonden allemaal werkjes op die ik wilde doen, maar sinds ik kids heb kwam het er niet van . Spannend!!
Hey hey Hier morgen 30 weken! Tijd gaat zo snel. Ik zou het leuk vinden om ook mee te schrijven in dit clubje. Ik ben 31 jaar, ik verwacht 10 juli mijn 2e zoontje. Dinsdag heb ik weer een controle bij de vk. Ik heb direct een vraagje, hoevaak voelen jullie je kindje? Ik heb et idee dat de bewegingen een stuk minder zijn sinds een aantal dagen. Herkenbaar?
@eerstekindje12, welkom! Hoor eigenlijk ook in dat groepje thuis, maar was al in de 16-31 juli aan het meeschrijven toen ik een week verder bleek te zijn dan ik dacht @Mixed, bij mij verschilt het wel per dag hoevaak ik hem voel. Zoals vandaag is hij vrij rustig, maar voel hem wel. Terwijl ik me op andere dagen net een wandelde skippybal voel, omdat hij zo aan het stuiteren is. @Boommm, al een hobby bedacht Mijn schoonzusje doet staphorster stipwerk, lijkt me ook ontzettend leuk om te doen. Is ook rustig en je kan er lekker je eigen draai aan geven. @Schuurpapier, moeten jullie verder nog veel doen aan het kamertje? En fijn dat die schmink er goed af ging, was vroeger altijd zo'n geboen. We hebben gisteren heel impulsief besloten dat we begin juni nog 3 dagen weg gaan. Gaan 3 dagen naar Antwerpen en dan niet naar de stad, maar naar de 3 dierentuinen die eromheen liggen. Ontzettend veel zin in, maar volgens mij kan ik op dag 3 geen stap meer verzetten En anders pak ik wel een rolstoel en laat ik me duwen XD
@Schuurpapier Ja ben de dagen al aan het aftellen voor OITNB, maar mijzelf kennende ben ik daar met 2 dagen doorheen Zo'n leuke serie!! Haha moest diamant painting even googlen, maar echt mijn ding ja @Babyluvv Inderdaad echt een mijlpaal! Nu kan het aftellen echt beginnen. Ik begin ook wel heel nieuwsgierig te worden naar de baby, zo veel zin in! @eerstekindje12 Welkom, wat leuk, de derde! Hier ook veel last van harde buiken en nu helaas met bedrust. @Mixed welkom! Ik merk ook dat ze nu soms wat rustiger is, is natuurlijk ook minder ruimte om te bewegen haha. @Nanoe2 Wat leuk dat jullie nog even weggaan met z'n tweetjes! Gister zijn we een dag eruit geweest, naar het strand! Ik heb op een terrasje gezeten en de kinderen met m'n vriend het strand op, was heerlijk! Verder ben ik maar begonnen in een boek en slaap ik veel. En ben begonnen aan een lijstje met alles wat we nog moeten doen en regelen (oa het hele kraamfeest, al hebben we een hoop uitbesteed haha)
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Zus9 Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 16 juni - Suuzanna Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 27 juni - Schuurpapier Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Sejh1987 Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 28 juni - Eerstekindje12 Derde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 02 juli - Luipaard88 Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 05 juli - Kokjes Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 07 juli - Mixed Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 10 juli - Nanoe2 Eerste kindje It's a: VERRASSING! Uitgerekend op: 11 juli Meisjes : 4 | Jongens : 5 | Verrassingen : 1 Afspraken & Controles 04 mei - Boommm - Injectie & Controle GYN. 04 mei - Nanoe2 - Groeiecho. 05 mei - Sejh1988 - Groeiecho. 10 mei - Eerstekindje12 - Controle VK. 15 mei - Kokjes - Controle VK. 1 juni - Kokjes - Groei & liggings echo. Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
Thnx @Boommm! Controle ging goed. Mocht zelfs even spieken dmv een echo. Hoofdje ligt beneden en grote kans datie daar ook blijft. Mja je weet maar nooit. Hoe is het hier verder met jullie dames? Ik begin wat last van mn bekken te krijgen. Nog niet heel erg, ene dag erger dan de ander. Maar man man vind het zo wel pittiger met nog een peuter die rondloopt.
@Schuurpapier @Boommm Jaa de geitenboederij in het amsterdamse bos dat is zoo leuk. Ik kom zelf uit Haarlem en kwam daar dus heel vaak. Als onze kleine er is zal ook ik daar zeker naartoe gaan. Jammer eigenlijk want met OV is het niet echt goed bereikbaar volgens mij. heb jij al een hobby gevonden boommm? Ik ben afgelopen zondag door familie en schoonfamilie verrast met een babyshower. En ook al is het een vrouwen ding ik was/ben zo blij dat mijn broer er ook bij was. Alleen nu voel ik me een beetje bezwaard om een kraamfeest te orginiseren. Wij hebben al een gender reveal gedaan en daar kwam iedereen met cadeaus aan en vervolgens een babyshower. Ik ben bang dat het dan zoveel wordt. Ik wil echt geen cadeaus binnen halen en ook niet dat ze dat gaan denken. Ik doe het meer voor de gezelligheid en zodat iedereen de baby kan zien. Daarbij ben ik dan ook zelf bijna jarig en dacht ik ach dan doen was alles in 1 keer. Verder gaat het gelukkig weer even wat beter met me. Natuurlijk een pijntje hier en daar maar in mijn hoofd is het weer een stuk rustiger. Hoe is het met de rest? Las dat @Nanoe2 nog even lekker een paar dagen ertussen uit gaat. Heerlijk om nog iets leuks in het vooruitzicht te hebben voor dat je gaat bevallen.
@Mixed, fijn dat de controle goed was! @Luipaard88, snap wel dat je je bezwaard voelt inderdaad. Misschien vermelden dat je cadeautip gezelligheid is ofzo? Wat hebben jullie gedaan op de babyshower? Ja heerlijk vooruitzicht!! Ook enorm veel zin in! En mag vanaf vandaag ook officieel meekletsen