hoelang nu zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joepie3, 26 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Hallo,

Een vraagje,
    op 18 febr eerste dag laatste menstruatie gehad
    op 11 maart eisprong ongeveer
    op 20 maart positieve zwangerschapstest

Een late eisprong dan toch? Maar hoelang ben ik nu dan zwanger.
    Als je van de positieve test uitgaat op 20 maart tel jeer dan gewoon twee weken bij op? Ik heb namelijk vorige week een echo gehad met een leeg vruchtzakje.
    En reken me nu dus suf:(

2. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je dan 20 maart ongeveer 4 weken was, Dus nu dan ongeveer 9 weken.. een leeg vruchtzakje lijkt me, al het echt 9 weken is, niet een heel goed teken. Ik denk dit, maar weet het absoluut niet zeker.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik denk dat je eisprong niet op 11 maart is geweest, want over het algemeen kun je 9 dagen na je eisprong nog niet positief testen. Een nog latere eisprong lijkt me helemaal onmogelijk als je op de 20e een positieve zwangerschapstest had. Een positieve test na een paar dagen kan gewoonweg niet.

Op 20 maart ben je ongeveer 4 weken zwanger geweest. Als je vroeg getest hebt, dan misschien iets korter. Laten we zeggen 3,5 week. Als je met het laatste rekent, zou je nu rond de 9 weken moeten zitten. Met 9 weken moet er een duidelijk kindje te zien zijn, zo tussen de 2-3 cm groot, met armpjes en beentjes, een kloppend hartje en soms zie je het ook al bewegen. Een leeg vruchtzakje is helaas geen goed teken...

4. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    mijn eerste dag van mn laatste menstruatie was ook 18 feb en ik ben nu 9,4 weken zwanger (inmiddels 2 echos gehad met kloppend hartje).... een leeg vruchtzakje lijkt me dan echt geen goed teken

5. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Ik heb ovulatietesten gebruikt en die was knal op 10 of 11 maart.
    Maar ik ben ook bang dat het dan niet goed is.

6. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik had mijn laatste menstruatie op 19 febr. En testte op 25 maart heel licht positief. Afgelopen woensdag een echo gehad en daar konden we al een frummeltje zien zitten. Ook hebben we het hartje al zien kloppen. Het lijkt mij idd ook dat je met jou termijn al wel iets gezien zou moeten hebben. Maar misschien had je echt wel een super late ei en innesteling? Wanneer heb je weer een echo?

7. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Ik weet wel dat ik altijd een korte lf heb.
    Dinsdag weer een echo.
    Hoop dat het aan het echo app ligt want met ons andere kindje had ik met 6.5 een echo en was er ook moeilijk iets te zien maar je zag wel wat. Bij een gyn zijn de apparaten wel veel scherper. We zullen zien. Killing dit:(

8. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte de aankomende dagen. Hopen f
    Dat het er dinsdag anders uiTziet voor jullie.

9. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Dankje..liefff!!

Deel Deze Pagina