De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja eigenlijk wel.. :)

2. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Goedemorgen dames!
    Iedereen een beetje kunnen slapen ondanks de warmte?
    Hebben jullie vandaag nog leuke plannen?
    Hier een beetje relaxen en vanavond bij mn schoonouders bbq'en

3. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Goede morgen allemaal!

Hier geslapen tot half zes, dus redelijk te doen. Daarna heb ik de balkondeur opengezet en hebben we nog heerlijk koel gelegen tot zeven.

Zijn net klaar bij het tuincentrum, want we hadden buiten een hele hoge tuintafel met krukken, maar daar past de kinderstoel niet aan, dus nu een normale hoogte erbij gehaald.

4. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Even klagen hoor.. een van mijn voeten is zo dik van het vocht dat het echt heel veel pijn doet als ik loop :( ben er zo klaar mee, hoop dat dat gauw weer verdwijnt na de bevalling.. voel me net een oude oma als ik loop

5. XmoonlightX

Lekker in koud water?

6. Humava

Humava Niet meer actief

Hoi dames,

Mag ik me hier ook nog melden :). Maandag 34 weken!! Ben wel blij dat het eind in zicht komt. Deze 3e zwangerschap is toch wel het zwaarste.

7. XmoonlightX

Welkom !
    Pff kan ik me voorstellen!!

8. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Vraagje over harde buiken: ik krijg ze echt constant en bij elk klein beweginkje.. Rechtop zitten, omdraaien, plassen, lopen naar de keuken, een kuchje. Ze doen geen zeer maar zijn wel erg oncomfortabel.
    Kan dit kwaad? Wat betekent het? Moet ik ze voorkomen en hoe doe ik dat dan?

9. Humava

Humava Niet meer actief

Hoe lang heb je er al last van? Ik denk niet dat je ze kan voorkomen, zeker niet als je er al last van krijgt bij elke kleine beweging. Misschien is je lichaam zich aan het voorbereiden?!

@XmoonlightX thnx :)

XmoonlightX vindt dit leuk.
  10. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Ik herken t helemaal ik heb er ook mega last van inderdaad. Bij de 1e nooit wen harde buik gehad maar deze zwangerschap inderdaad bij t minste of geringste..

11. XmoonlightX

12. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Ik ben 37w ver en continue harde buiken enkel niet zo pijnelijk. Wel
    Al 1cm opening

13. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Harde buiken heb ik ook regelmatig! Kleine is ook ontzettend druk.. denk dat de baarmoeder daar ook op reageert..

Vocht, ik heb het in mun vingers.. heb de ringen maar af gedaan.. en zag vanmiddag dst ik vocht in mun tenen had.. vreemd.. gelukkig geen pijn! Lijkt me erg vervelend..

Ik heb vanavond af en toe steken in mun vagina.. voelt zo apart..

Vandaag de hele dag buiten geweest, lekker windje stond hier in Friesland! Wel fijn..

14. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Volgens mij zijn harde buiken hetzelfde als voorweeen en is het gewoon voorwerk helemaal aan het eind zwangerschap. Ik loop al vanaf 18 weken met harde buiken maar mijn baarmoeder is gewoon heel prikkelbaar. Nu aan het eind is het bij mij ook continue aanwezig en soms ook wel pijnlijk, maar net wat ik al zei dat hoort er gewoon bij op het eind.

@hier komt m'n man net met van ja ik weet niet of ik de jongens naam wel echt leuk vind :eek: ik zeg hallo kom je nu nog mee. Hij is zon type alles uitstellen tot het eind en dan pas in verdiepen. Pfff

15. XmoonlightX

Voorweeen ziin wel pijnlijk , maar nemen niet in frequentie toe tot weeen, dus eigenlijk pijnlijke harde buiken
    Gewone harde buiken horen niet pijnlijk te zijn

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Bedankt voor de info meiden! :) de baby is ook erg druk de afgelopen paar dagen dus dat helpt ook niet echt ontspannend of zo.
    Hopelijk zet het snel door want ik wil mijn baby!! :D

17. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @ShampooL vervelend he die harde buiken
    Hier dacht ik vanmorgen ook even dat t begonnen was maar helaas waren t weer voorweeën

@Mamamijn :eek: Ik zou dan echt gek worden denk ik als mijn vriend dat zou zeggen

18. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Nou vandaag gaan ze bij mij starten met inleiden. Moet me om 8 uur melden. Ben heel benieuwd. Gelukkig heerlijk aan een stuk doorgeslapen. Hopelijk is mijn baby'tje er nu snel maar verwacht toch zeker wel binnen een dag of 2 a 3. Duimen maar!

Zeepje3 vindt dit leuk.
  19. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Heel veel succes Noor! Hoop voor je dat het een beetje vlot gaat. Beginnen ze met tabletjes?

20. Humava

Humava Niet meer actief

@82Noor heel veel succes! Hoop voor je dat het allemaal snel op gang komt!
    @Mamamijn oh dat lijkt me echt vreselijk als je man met 38 weken ineens met twijfels komt!
    @bo1986 voorweeën lijkt mij zo vervelend! Ik heb er nooit last van gehad dus kan niet echt meepraten erover. Hopelijk worden het snel serieuze weeën!

Deel Deze Pagina