Gefeliciteerd @Zeepje3!!! @Stampertje23 heel jammer dat je van te voren niet weet wanneer de baby gaat komen! Zou ik ook wel willen weten. Ben heel benieuwd of deze weer net zo lang blijft zitten als zijn broer en zus.
@Zeepje3 , gefeliciteerd met jullie zoon! @Stampertje23 , dat lijkt me ook wel wat . Zou makkelijk zijn.
@Stampertje23 ja ik lig ook heel de tijd te malen en me te bedenken wanneer de bevalling eventueel zou kunnen beginnen Is natuurlijk achterlijk want ik kan daar toch niks over zeggen @Zeepje3 van harte gefeliciteerd met jullie zoon
@Zeepje3 van harte gefeliciteerd meid! Lekker genieten en herstellen van de bevalling. @bo1986 nee dat kan je ook niet maar ik denk dat bijna iedere vrouw dit wel doet wanneer ze bij de 37 weken is... Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je dit niet doet hihi! @Humava met hoeveel ben je bevallen van je zoon en dochter? Hier bleven mijn andere 2 ook langer zitten, zoon is geboren met 41+3 en dochter met 40+4... Ga er maar vanuit dat deze ook langer blijft zitten....
@Esmy , hier hangt mijn ijzer ook al maanden net onder de streep. Afgelopen week ook geen ijzer ingenomen dus het zou goed kunnen dat mijn vermoeidheid daar vandaan komt! *neemt een pilletje* @Zeepje van harte gefeliciteerd!
@Stampertje23 mijn dochter kwam met 40+4 en zoontje met 40+3. Voor het rijtje zou het wel mooi zijn als deze met 40+2 komt maar ik hoop stiekem op 39+4 dat is 7-7-17 en vind ik wel een mooie datum
Mag ik ook meekletsen? Morgen 32 weken zwanger. Is ons eerste kindje en tot nu toe loopt alles eigenlijk erg goed. Niet veel klachten. Merk wel dat t nu iets zwaarder wordt. Ben nu nog aan het werk en ga 23 juni met verlof. Heb daar wel erg zin in. Voor alle dames die bevallen zijn ; van harte gefeliciteerd. Zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar jullie kleintje? Ik kan haast niet wachten haha.
@cbss welkom! Wat fijn dat je zwangerschap voor de rest zo goed verloopt Lekker van genieten @ShampooL Haha daar lijkt het wel op!
@Zeepje3 Gefeliciteerd!! Geniet ervan! @cbss welkom! Ik ben ook zo nieuwsgierig! K ga 23 juni ook met verlof! Ik denk dat het een flinke domper gaat worden als ik over de 38 weken ga.. Eerste zwangerschap bij 37.2 bevallen! Ik hoop bij deze ook rond de 37 weken! Best wel gek, ik denk nu al dat ik ga balen als dat niet zo is, en het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn! Vandaag groeiecho gehad omdat de kleine bij de 20 wk echo voorliep op groei (buikje). Nu zat ie onder het gemiddelde, dus dat viel weer mee (p37 lijn??) Ijzer en suiker zijn goed! Vandaag ook met de vk besproken dat ik graag in bad zou willen bevallen! Alleen zou ik graag naar het zh willen.. maar dan moeten we het bad zelf mee nemen en opruimen etc, daar bedank ik voor! Thuis in bad bevallen (vk en kraamzorg helpen mee opzetten en alles op te ruimen). Dus ben nu aan het denken om dan thuis te gaan bevallen! Weten jullie al wat jullie willen?
@exciting hier ga ik ook voor een bad bevalling alleen dan wel in het ziekenhuis Is er geen ander ziekenhuis in de buurt waar je wel kan bevallen in bad? Ik snap je gedacht heel goed, voor mij idee loop ik ook al veel langer dan ik verwacht had.. had gehoopt net als bij mn zoontje met 39 weken te bevallen maar helaas De kleine dame is nu weer mn buik aan t verbouwen dus die zal er nog wel even in blijven denk ik zo
@bo1986 bij de eerste bevalling ook in bad bevallen of niet? Ik weet niet of er in een ander zh de mogelijkheid wel is.. we hebben 2 zh in de buurt, en ben bij de eerste ook in dit zh bevallen, en dat was een fijne ervaring.. dit zh is wat kleiner, huiselijker (geen idee of dat een woord is in het Nederlands, ik kom uit Friesland). Ga eens op de site kijken van dat andere zh.. heb wel direct aangegeven, dat als ik het niet vertrouw of in paniek raak of welke reden dan ook, we dan gewoon naar het zh gaan..heb gelukkig nog even de tijd, en zie het ook wel als het zover is!
Nee had er toen eigenlijk nog niet echt van gehoord en ga nu in een ander ziekenhuis bevallen omdat bij de vorige de kraamafdeling is gesloten Dus toen ging ik mij oriënteren en zag ik dus ineens de keus om in bad te bevallen en dat leek me eigenlijk wel relaxed Mocht ik eindelijk bevallen zijn zal ik uiteraard hier vertellen hoe ik het ervaren heb