Top! Ben erg benieuwd! Lijkt mij idd ook 'relaxed' en als het smoor heet is buiten, lijkt me een bad ook wel fijn!
Ben vorige keer bevallen in Roosendaal en ga nu naar Bergen op Zoom Ze hebben daar een nieuw moeder kind centrum
Had ooit eens gereageerd in het vorige topic volgens mij.. maar ben een fanatieke mee lezer.. Vond het wel leuk om even te delen dat ik afgelopen maandag ben bevallen van een prachtige zoon en dat op de uitgerekende datum en ook nog eens op mijn eigen verjaardag mooier cadeau bestaat er niet
Ja het ging allemaal heel snel.. klein paniek moment omdat hij vast zat met zijn schouder en er dus niet uit wou uit eindelijk op handen en knieën bevallen. Heerlijk ventje is het..
Van harte gefeliciteerd Renate! En wat leuk op je verjaardag! Gek idee dat jouw moeder op precies dezelfde dag lag te puffen en te persen, haha
Bedankt voor de welkomsberichtjes.. ik wil graag in t ziekenhuis bevallen. Ik ben niet zo'n bad mens, dus hoef daar niet te bevallen. Ik heb geen idee hoe ik verder wil bevallen. Zie ik wel een beetje op dat moment.
Gefeliciteerd Renate en Zeepje! Hier naar VK geweest, ze hebben niet gecheckt of ik al ontsluiting had. Ik denk het zelf niet. @ShampooL voorwerk ook nog niets bijzonders gedaan dus Mijn buik was erg vol met baby en kennelijk dus geen ruimte meer dus hoop dat ze het ook zo ervaart en binnen morgen en een week komt Een zwangerschap gaat snel totdat je dus gewoon vrij weinig kan en opzwelt als een pad. Ach ja die kwaaltjes verdwijnen als de baby er is. Vervelend van jullie ijzer zeg!! Ik kan me niet voorstellen hoe vermoeid jullie moeten zijn pff. Ikzelf heb goede en slechte dagen maar na 00:00 uur voel ik me altijd fit. Haha. Ben blij dat het redelijk oké gaat met iedereen hier. Iedereen is toch nog redelijk mobiel en happy? Vind het overigens best stom dat de uitgerekende datum 40 weken is en je pas bij 42 weken overtijd bent, weet iemand waarom de uitgerekende datum dan niet op 42 weken wordt gezet? Is dat vanwege die weken die je er "gratis" bij krijgt in het begin?
Oh en qua bevalling : in het ziekenhuis. Wil absoluut geen ruggenprik maar lachgas lijkt me best wel oké! Zitten eigenlijk ook geen heftige bijwerkingen aan tegenwoordig
Goedemorgen. Volgens mij is het hier begonnen. Heb iig iets dat lijkt op weeen. Nog wel heel onregelmatig maar hopelijk zet het vandaag door!
@renate89 wauw wat bijzonder, van harte gefeliciteerd. Dubbelop! @Juffie1984 oh spannenddd! Zou mooi zijn als dit doorzet en je niet alsnog ingeleid hoeft te worden, het wordt ook wel tijd voor jou nu hè
Even een vraagje voor degene die al 1 of meerdere kindjes hebben. Geven jullie je kind ook een "klein" cadeautje als het broertje of zusje geboren is?
@Juffie1984 jeeeh hopelijk zet het nu echt door Heel veel succes Hier morgen 40 weken.. nooit gedacht dat te gaan halen
@renate89 wauw, een echt cadeautje! Lijkt me echt ontzettend leuk, maar ook weer onhandig, omdat je misschien bezoek verwacht en je die moet afbellen (en mensen dan weten dat je aan het bevallen bent) @Juffie1984 spannend, ga duimen! @Mamamijn ben der ook over aan het denken om haar iets leuks te gaan halen. Voel me sowieso schuldig dat ik geen dubbeltje waard ben. @hier Bleh bleh bleh, kost steeds meer energie mezelf een schop onder mijn kont te geven. Ik voel me zooooo misselijk, duizelig en gaar.. En nu weer die schop
Heb je niet weer zwangerschapsvergifteging? @klaver85 De symptomen die je nu opnoemt staan wel in t rijtje volgens mij