@Lelie1992 ik heb wel eens gehoord dat als je kramp hebt dat idd een teken is van magnesium te kort maar het kan ook zijn dat je te weinig drinkt Ik kreeg toen als tip om meer te gaan drinken en bij mij hielp dat eigenlijk wel
Gefeliciteerd juffie!!!!! @kuitkrampen magnesium zou moeten helpen en water ook. Ik heb er af en toe last van, bij mij is het enkel in rechterkant en komt het doordat ik die dag dan Veel heb gelopen (is altijd snachts dat ik dan die kramp krijg) Spierpijn herken ik ook, nu geen last meer van maar Denk dat dat kwam doordat ik dan snachts kramp heb gehad. @ShampooL ja van mij mag de beeb ook komen. Niet perse omdat ik het zwanger zijn zat ben, maar meer omdat het fijn is dat je dan weer verder kan gaan met het leven ipv wachten en wachten. @Verliefd91 succes morgen!
@ShampooL goed idee ik doe mee!! Vandaag gewoon 40 weken zal vandaag wel niet bevallen want hoe groot is nu de kans dat je bevalt op de uitgerekende datum Dus ik ga er van uit dat ze nog even blijft zitten
@Juffie1984 gefeliciteerd! Mooie naam, geniet ervan! Ik had eer gister nacht dat ik kramp in mijn kuit had. Oh wat doet dat zeer zeg.. gelukkig nu geen last meer van, heb alleen wel pijn onder mijn voeten, waar dat vandaan komt, geen idee. Succes meiden met de laatste loodjes! En een fijne dag
Kramp in mijn kuiten heb ik af en toe. Zo vervelend! Ik had van de week een verkoudheid die vooral op mijn borst zat. Moest heel veel hoesten vooral 's nachts. Kreeg ik dus kramp van in mijn buikspieren, nou ik wist niet hoe ik liggen moest. Hoop voor jullie allemaal die op het eind lopen dat de baby's snel komen! @Lelie1992 misschien is je baby nu helemaal ingedaald? Dat je daarom het gevoel hebt dat er meer ruimte is.
Ik ben dus niet de enige met kramp in m'n kuiten,...drink super veel dus denk niet dat het daar aan ligt. Ga even kijken welke voedingsmiddelen magnesium rijk zijn Ben vanochtend trouwens erg misselijk wakker geworden. Bleh. Terwijl ik hele zeangerschap nog niet misselijk ben geweest. Ook vannacht periode met pijnlijke darmkrampen. Zucht laatste loodjes eh
Hier vannacht erg misselijk geweest Weer eens last van maagzuur en mn zoontje was ook aan t spoken dus heb denk ik wel 3 uur in totaal geslapen Zo maar eens even boodschapjes doen en voor de rest vandaag eens rustig aan doen Mn ouders komen zo gezellig langs dus dan kunnen die mn zoontje entertainen Haha
Bah, even naar de winkel en de markt gegaan en sta te trillen op mijn benen! Heb de kleine de tv maar aangezet en lig voor pampus op de bank. Hoop dat het zo weer een beetje bij trekt. Wel prachtig weer trouwens! De tuinman komt straks en dat is ook wel nodig, wat een onkruid!
Ik heb alleen kramp in mijn kuit als ik mij s nachts uitrek en dan mijn voet ook strek, als ik m dan weer iets de tenen naar me toe trek gaat t weer weg.. Zo hier straks de strippoging. K ben benieuwd of ik al iets ontsluiting heb en of t lukt. Man zei vanmorgen beval maar maandag kan ik t weekend nog even uitslapen! Das zo niet wat ik wilde horen!
@klaver85 Gezien jouw voorgeschiedenis zou ik toch even contact opnemen met vk Het kan zo maar ineens wel slecht zijn he Ook omdat je zo beroerd bent. Je waardes kunnen ineens 180 graden draaien
@Verliefd91 Als je vandaag bevalt heeft je man (met kantooruren) minimaal 5 dagen achter elkaar vrij... maandag ook besef ik me nu. Mannen... ik hoop dat je vandaag mag bevallen! @XmoonlightX bloeddruk net nog gecheckt bang dat het pure zelfoverschatting is. Slecht in stil zitten en dan doe je al snel meer dan goed voor je is. Nu een uurtje op de bank, komt goed, het is bijna weekend.
Hoi allemaal, Ik lees al een paar dagen mee en dacht omdat ik de laatste dagen actief op het forum zit laat ik hier ook mee praten. Ik ben 5 juli uitgerekend van onze eerste en het wordt (als het goed is natuurlijk) een jongen. Ik zag dat er een aantal afgelopen dagen al bevallen zijn, gefeliciteerd! En een aantal kunnen ieder moment gaan bevallen Heel veel sterkte vandaag allemaal met de warmte, lekker rustig aan doen en goed water blijven drinken!(dit is ook een reminder voor mezelf )
Welkom @Luipaard88 ! Pff vannacht erg slecht geslapen, had het bloedheet, maar ook een tijd last van steken in m'n buik en lage rugpijn. Maar nu weer rustig dus zal wel niks zijn