De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik slaap ook goed! Zoontje werd steeds om 6.00 uur wakker sinds hij in zn peuterbed slaapt. Maar sinds zaterdag om 7.30! Dat zijn betere tijden.. vandaag niet veel in de planning.. huishouden en voor de rest zien we het wel! Wordt ook niet super mooi zo te zien..

cbss vindt dit leuk.
  2. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    @Vikamustygrishi leuk dat je een fijne dag hebt gehad! Het gaat inderdaad nu wel snel, het einde is in zicht:thumup:.

@cbss
    Vandaag ga ik voornamelijk zwaar minsbruik van mijn man maken. Als hij de kleine een beetje entertaint, kan ik even het ergste achterstallige onderhoud wegwerken. Hoewel ik niet nette Mies ben, word ik nu een beetje kriebelig van bepaalde dingen.

Zou ik daarna er nog toe in staat zijn misschien even over de rommelmarkt hier in de buurt, maar denk niet dat we die gaan redden.

cbss en Vikamustygrishi vinden dit leuk.
  3. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    @Verliefd91 spannend hoor, maar het gaat dan toch eindelijk gebeuren! Zet 'm op!!!

@Humava Ja echt een gek idee, dat je weet dat het binnen een maand gaat gebeuren :)

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    @Verliefd91 : eindelijk actie Heel veel succes! Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

6. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    865
    441
    63
    Vrouw
  7. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
  8. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Succes @Verliefd91 :)

Gaan jullie nog veel op bezoek/ krijgen nog veel bezoek? Ik merk zelf dat ik echt totaal geen behoefte aan bezoek heb omdat ik niet zit te wachten op allerlei opmerkingen over mijn uiterlijk (door de hormonen kan ik het niet zo goed hebben) en onwijs vaak de opmerking dat je bij de eerste vaak overtijd gaat. (ik wil het niet horen haha)

Maarja.... om de tijd te doden is het juist beter om de deur uit te gaan en nog met mensen af te spreken :(

9. Humava

Humava Niet meer actief

Nee ik ga niet veel meer op bezoek. Geen zin meer om naar feestjes te gaan enzo. Afgelopen vrijdag had mijn vriend een maat op bezoek en hun gingen buiten zitten. Ik had ook helemaal geen zin om erbij te zitten. Dus heb heel ongezellig binnen op Netflix 13 reasons het gekeken.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik kan helaas niet veel meer op bezoek
    Heb daarom ook niet echt de behoefte aan om opgehaald te worden enzo
    Laat mij maar lekker in en om het huis zitten ;)

11. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik vindt het nu nog wel fijn om op bezoek te gaan en bezoek te krijgen! Maar ik ben ook nog niet zover als de meesten van jullie! Merk wel dat ik meer geniet, en het fijn vindt om dingen te kunnen.. dat was de vorige zwangerschap wel anders.

Zo ons huis is weer schoon, boodschappen zijn besteld... zo meteen het toilet nog schoon maken.. en dan hou ik het voor gezien! Morgen weer lekker werken!

Ik had het over mijn baas he, die gaf aan dat hij het nog niet door had gegeven aan het uwv :p dus ben blij dat ik het toch maar even heb gezegd :thumup:

12. XmoonlightX

Oepsie!!
    Goed dat je het dan nog even aangekaard hebt exciting

exciting vindt dit leuk.
  13. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Nee, helemaal geen zin in en puf voor. Ik zeg het ook maar gewoon, en dat hetniet aan degene ligt, maar ik het gewoon niet trek.
    Niet meer al te lang en dan ben ik weer de oude en ga ik dan wel:).

Hier ook veel gedaan vandaag! Voel me niet zo heel slecht op het moment dus dan wilt het wel! Nu wel even op bed tot half 5.

14. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    @Verliefd91 veel succes!!

En ik ga de 17e augustus weer uit de WAZO, nu al geen zin om zometeen weer aan het werk te gaan.. erg hè? Ik kreeg ook pas 2 weken nadat ik de WAZO in was gegaan pas bericht!

Hier sowieso een klote dag. Opgestaan met menstruatiepijn dus maar een halfuur wezen lopen met de hond. Daarna naar mcdrive gegaan.. Wil ik een frietje aan die hond geven, hangt die hond zichzelf bijna op. Ik snel de riem losmaken, flikkert echt alles helemaal over de grond van mijn nieuwe schone auto. Met gierend banden terug naar huis, is het huis vol met bezoek en vreten die kinderen mijn eten op. Terwijl ik gewoon misselijk van de honger ben. Dus zoals je kunt lezen ik ben ook niet echt meer van het (onaamgekondigde) bezoek. Vooral niet omdat ze " er graag bij willen zijn wanneer ik mijn vliezen breek ". En inderdaad die opmerkingen over het uiterlijk.. Net alsof ik zelf de veranderingen in uiterlijk zelf niet op merk.. en de baby wordt ook echt niet wakker als je de hele tijd over mijn buik wrijft.

Moet zelf wel lachen om mijn overdreven reactie maar als andere mensen dat doen.. als blikken konden doden... Hahaha. Wat erg dit. Ik zal de auto maar gaan schoonmaken nu :(

15. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    :roflmao::roflmao: succes meid!

16. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43

Zo te lezen idd een echte off day!
    Suc6 meid! Dat het morgen beter mag gaan! Gelukkig hier geen opdringerige mensen om me heen.

17. Humava

Humava Niet meer actief

Oh @1BB ik moet wel lachen om je verhaal maar ik snap dat het op dat moment niet grappig was. Succes met puinruimen.

Ik heb vandaag een keukenkastje uitgeruimd en geboend en we hebben de co sleeper vast gezet aan bed en ik heb hem opgemaakt. Verder met de kinderen geknutseld. Nu even rustig op de bank.

18. XmoonlightX

Ohh @1BB
    Daar zou ik ook echt niet gediend van zijn :D

Hier weten ze dat ook , heb dat duidelijk genoeg gemaakt . Niet dat ze dat leuk vonden :D

19. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    ik ben duidelijk niet de enige :) ach nog even en dan zijn wij ons zelf weer. Het is hier ook niet dat de omgeving het heel erg opdringt. Meer dat mijn man allerlei sociale plannen heeft en ik daar echt geen zin in heb. Maar gelukkig vindt hij het niet erg om alleen te gaan.

20. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Even een kort berichtje van hier: vandaag is na een hele korte bevalling van iets minder als een uurtje onze gezonde zoon om 9.42 geboren. 4035 gram en 52 cm..

Deel Deze Pagina