De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Vlot gedaan :roflmao::D
    Gefeliciteerd!!

2. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Verliefd91 jeetje, dat is snel! Super gefeliciteerd en lekker genieten nu.

3. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    @Verliefd91 gefeliciteerd!! Nu lekker van hem genieten :)

4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Verliefd91 gefeliciteerd!! Lekker genieten!

Ik lig op de bank.. wordt gek van het gesnuif en gesnurk van mijn man! Wat een ergernis is dat zeg blegh.. zoontje ook nog wakker, dus die heb ik naast mijn man gelegd, en ik ben naar beneden gegaan! Hopelijk pak ik nog wat slaap!

5. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
  6. Humava

Humava Niet meer actief

Wauw @Verliefd91 wat een snelle bevalling, gefeliciteerd!!!
    @exciting oh zo vervelend hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen. Ik doe tegenwoordig gewoon oordopjes in, dan mag mn vriend eruit als T of D wakler wordt. En anders zou Ik hem de bank op sturen. Ik vind dat wij in onze toestand niet op de bank hoeven te slapen ;).

7. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
  8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

De bank was vorige keer een betere vriend dan mijn bed :roflmao:

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Gefeliciteerd @Verliefd91 wat een snelle bevalling zeg!
    Ik heb er met mijn dochter uren in gezeten:( ik hoop dat deze wat sneller is.
    Ik kijk enorm uit naar deze kleine. Maar begin nu wel te knijpen voor deze bevalling. Maar we zullen zien;)

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    @Verliefd91 : ook hier nog even. Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon:)

11. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    @Verliefd91 , wat een snelle bevalling. Gefeliciteerd!

Wat een boel slechte nachten afgelopen nacht. Hier ook slecht geslapen.
    Piekerde over iets waardoor ik niet meer kon slapen.
    En nu ben ik moe :$

12. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    @exciting hoop ook dat je nog een beetje hebt kunnen slapen! Ik ga ook regelmatig de bank op de laastste tijd. Ik lig dan toch te woelen en moet dan zo vaak plassen dat ik bang ben de hele straat wakker te maken.
    Ik heb ook 1 keer mijn man de bank op gestuurd, voor het eerst in 14 jaar:roflmao:!

@mariska165 kun je je ook beter niet druk om maken, elke bevalling is toch weer anders. Ondanks de omstandigheden vond ik die van mij de vorige keer heel goed te doen,misschien valt het nu wel enorm tegen.

@Esmy wat vaker zo proberen plat te gaan tussendoor? Ga ik hier in ieder geval wel doen.

@hier zo controle, voel me niet lekker, maar dat is tegenwoordig eerder de regel dan de uitzondering.

Hoewel ik redelijk wat uur geslapen heb vannacht ben ik gesloopt, geen flauw idee waarvan.

Breng ook zo de kleine even weg en ga der pas vanavond ophalen als dat gaat. Ga ik zo eens lekker in bad en daarna nog even slapen.

13. Humava

Humava Niet meer actief

@klaver85 lekker even proberen uit te rusten
    @Esmy vervelend is dat als je gaat piekeren. Kan je ook niet zomaar stoppen

Wij zitten in Monkey Town. Wat een hel! Ik dacht het zal vandaag wel lekker rustig zijn omdat de meeste op school zitten. Nou niet, er is een schoolreisje en er zijn toch heel veel kinderen vrij vandaag.

14. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @Verliefd91 gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Dat is zeker nog eens een snelle bevalling!
    Nu lekker bijkomen en genieten

@Humava Phoe dat is zuur.. daar wordt je inderdaad niet vrolijk van

15. Lelie1992

Lelie1992 Lid

29 dec 2016
    74
    10
    8
    Gefeliciteerd @Verliefd91 . Fijn dat het zo snel is gegaan.

Hier echt een off day. De afgelopen 4 dagen druk geweest, met kids van alles gedaan en nu is het op bij mij. Gelukkig hoef ik vandaag niks. Zo lekker naar bed en paar uurtjes slapen! Morgen een mijlpaal want dan 37 weken!! Officieel bij de verloskundige bevallen dus.

16. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    865
    441
    63
    Vrouw
  17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Verliefd91 van harte gefeliciteerd!!! Heel veel geluk samen

@Lelie1992 fijn he die 37 weken grens!!! Hopelijk kan je zo wat slapen.@Humava viel mij ook al op dat er veel kinderen in het winkelcentrum liepen, denk dat veel scholen er een studiedag achter geplakt hebben... maar balen als je dan de kat lekker even rustig daar te kunnen zitten:rolleyes:

Hier een goede nacht gehad, wel erg moe dus net even een uurtje geslapen, naka geprobeerd maar lukte niet echt:confused:.. zoon is naar school en daarna naar bso en dochter naar de opvang..
    Dus ik ga zo heerlijk relaxed even douchen...

18. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    @Verliefd91 wauw wat snel! gefeliciteerd en geniet ervan!

vervelend dat veel van jullie zo slecht slapen:(

@hier Ik merk dat ik echt van afspraak naar afspraak leef van de verloskundige. Ik kijk er onwijs naar uit en na afloop realiseer ik mij dat ik nog geen steek verder ben en geen idee heeft wanneer ze komt haha. wachten wachten wachten

19. Humava

Humava Niet meer actief

Ik kijk ook wel uit naar de afspraken bij de vk. Bij mij gaat ook altijd alles goed en het is helemaal niet bijzonder verder maar ik vind het altijd wel leuk. Vanaf wanneer ga je eigenlijk 1 keer keer week? Ik weet het niet meer van de vorige zwangerschappen.

20. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Bij ons ga je vanaf de 32 weken,1 keer per 2 weken. Vanaf 36 weken elke week :)

Deel Deze Pagina