Ik had een afspraak bij 35+4 weken en de volgende is bij 37+5 weken. Nog 2 weken tussen de afspraken dus. Ik denk wel dat de afspraak erop maar 1 week tussen zal zitten.
Ja ik ga nu ook nog elke 2 weken. Zal vanaf volgende week dan wel elke week mogen komen. Edit, Oh bij jou weer anders lelie1992. Nou ik hoor het donderdag wel.
Hier is het vanaf 37 weken iedere week... ik vind het ook fijn om wekelijks heen te gaan.. even hartje luisteren en bloeddruk checken en weer gaan..
Hier tot week 36 om de 2 weken en vanaf week 36 elke week. Vandaag toevallig weer geweest. Alles was gelukkig goed. Over 2 weken weer heen en dan dus elke week. Ze vroeg mij vandaag eens naar een bevallingsplan te kijken. Hebben jullie hier naar gekeken of een bevallingsplan gemaakt?
Bevallingsplan/geboorteplan, is dat hetzelfde? Was voor mij nu nieuw, ik liep de eerste zwangerschap bij de gynaecoloog. Daar is me dat nooit gevraagd.. nu moest ik wat papieren invullen.. dingen als : man de navelstreng door knippen? Zelf kindje aanpakken tijdens de geboorte, hoe wil je bevallen? Moeten ze ergens rekening mee houden? Vond het wel grappig, volgende week wordt dit besproken. Ik ben vanaf 30 weken om de 2 weken, ik weet niet wanneer ik over ga na 1 wk..
Ow en ik heb vannacht slecht geslapen.. vandaag ook best wel moe opt werk! Vanavond vriendin (die 4 wk langer zwanger is) op bezoek gehad, nu lekker slapen,althans dat hoop ik!
Ik heb morgen bespreking van mijn bevalplan. Ik heb niet veel gekke eisen, ik wil als het lukt zelf de baby aanpakken en mijn vriend wil de navelstreng doorknippen. Verder wil ik geen pijnbestrijding en mocht het tot een keizersnede komen wil ik heel graag een gentle sectio, maar dan wil ik graag echt alles meekijken als dat mogelijk is. Ook wil ik niet onnodig een gyn naast mijn bed. Alleen de vk en een verpleegster is genoeg.
Hebben jullie een "koffertje" met spulletjes klaar staan? Vorige keer ben ik onverwacht vroeg bevallen en ging ik gewoon in nn zomerjurkje naar het ziekenhuis zonder iets (wist niet ging bevallen). Nu zit ik te denken toch wat klaar te zetten.
Hoever ben je nu? En met hoeveel weken ben je toen bevallen? Klaar zetten is nooit verkeerd toch.. je neemt hem mee in de auto, en als het vals alarm is dan neem je hem gewoon weer mee. Ik maak hem klaar in mijn verlof!
Bij 37 weken had ik hem al lang en breed klaar staan Het staat toch niet in de weg , dus kan maar klaar staan toch?
Ik heb hem nog niet klaar staan. Rond week 37 doe ik dat denk ik. Ik verwacht toch niet te bevallen voor de 40 weken, als dat gebeurt ben ik heel verrast!
Vorige keer alles vroeg klaar gemaakt, ook de kamer enzo Blij toe , omdat ik vanaf 32 wk aan mijn bank gekluisterd was Ga nu dus ook maar weer het een en ander doen denk ik
Ja voor de 37e week zou ik hem ook klaar hebben staan! Hij staat toch niet in de weg! Wat een weer vandaag, bah! Ik heb zo'n zin in mooi weer, lekker zomer weer, zodat je direct naar buiten kunt sochtends!
Ja droevig weer Blijft voorlopig ook regenen zag ik Oh nu vanaf het weekend wel weer zon Naja dat veranderd ook met de dag
Ik heb vrijdag weer een controle bij de verloskundige en vanaf dan ook iedere week denk ik. Koffer staat nog niet klaar maar hoop ik vandaag wel te gaan inpakken. Verder vandaag nog even naar de hema de laatste dingen kopen. Verder maar een rustig dagje. Vanaf morgen weer wat beter weer dus dan ga ik verder met d box schilderen dan kan ik hem morgen avons aflakken en vrijdag in elkaar zetten
Vandaag uitgerekend, gek idee. Net weer controle gehad bij de vk, alles weer goed. Krijg voor volgende week een afspraak bij de gynaecoloog.. Hopelijk kunnen we die afzeggen. Mijn tas staat ook al vanaf wk 37 klaar.
@Liva89 gaat de vk je niet eerst strippen? Toch altijd spannend de uitgerekende datum! Hoop voor je dat het snel begint.
Hey Dames, mag ik ook mee kletsen? Ik ben 27 jaar en zwanger van mijn eerste en mijn man zijn 3e kindje. We verwachten een meisje. 11 july zijn we uitgerekend, maar ik kan nu al niet wachten! Ben zo benieuwd naar dat kleine meisje. Ik heb sinds hemelvaartsdag verlof, en verder een vrij rustige zwangerschap zonder gekke dingen. Meisje is iets kleiner geschat dan gemiddeld, maar ik ben zelf ook smal van postuur. Volgens de gyn helemaal niet erg, hij verwacht dat de met 40w zo rond de 3000 gram zal zijn.
Gefeliciteerd @Verliefd91! !! Hier vanaf 37 weken elke week. Heb sinds 36 weken koffertje ook al klaar staan. Was voor mijn gemoedsrust het beste ook. Heb geen bevallingsplan; we hebben wel alle dingen besproken. Wil een baarkruk bij de hand hebben en ben geinteresseerd in lachgas! Verder geen pijnbestrijding. Vandaag ook uitgerekende datum. Had verwacht al bevallen te zijn! Vandaag controle gehad, baarmoedermond is al redelijk verweekt maar nog geen ontsluiting (ook niet verwacht). Ze komen zondag langs om te kijken of ze me kunnen strippen. Maandag naar ziekenhuis voor hartfilmpje en echo en bepalen wanneer ik ingeleid ga worden. Ik vind dit weer wel lekker! Ben in de laatste twee weken 2 kilo aangekomen en volgens mij enkel van vocht @ButterflyPassion welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap, een heel gedoe als ik zo je handschrift bekijk!